Alıntı : Adem Eski sevgili eğer düzgün birisi olsaydı araya ayrılık girmezdi. Bende düzgün olmayan biriyle dost olmayacağıma göre eski sevgilim dostum olamaz. Ayrıldığım anda hattımı telefondan çıkarır çöpe atarım, iletişimi keserim, msn den engellerim, kalbimden atarım, aldığı hediyeleri çöpe gönderirim. Ben sevdiğim insandan, değer verdiğim insandan asla ayrılmam. Ama benim sevgimi haketmiyorsa, hak ettiği şey budur.
ademe kesinlikle katılıyorum eski sevgiliden asla dost olmaz canım dedigim aşkım dedigim insana yarın arkadaşım dostummu diyeceksin kesinlikle olmaz.Ona başakası sarıldıgında için acımıycakmı, üzülmiycekmisin...
olur diyenler Aşkı yaşamayanlardır.
İnsan sevdiyse ve o sevdigi insandan ayrıldıysa bir daha onunla ilgli hiç birşeyi hatırlamak istemez.
Şimdiki gençlik 2 hafta da beraber oluyor aşık oldum diyor, sonra ayrılıp , ayrıldıgı kızın arkadaşıyla çıkıyor.Bu nebiçiçm bir aşkıdır.Zaten aşkı deil gençler aşk diyor buna alakası yok.
Artık ilişkilerin bipppp olmuş.
Oyuzden gerçek aşk yaşayan insan bir daha asla görüşmez