Eski Sevgiliyle Dost Olunur Mu??

Sponsorlu Bağlantılar

Eski Sevgiliyle Dost Olunur Mu???

  • Olunur

    Kullanılan: 8 36.4%
  • Olunmaz

    Kullanılan: 14 63.6%

  • Kullanılan toplam oy
    22
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Bora

Bora

Üye
Son çare olunur ancak çok acı verir.
 


troubadour

troubadour

Üye
"acıyı bal eyledik" diyen şair bunu düşünmemiştir
 
tatlı çilek

tatlı çilek

Üye
Sadıcım bile olur:Ç
Şaka bir tarafa sadece yaşanılan güzel günlerin hatrına hatırlarken yüzümde bir tebessüm olur başka da birşey olmaz.
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Oluyor olmasına da, sakat oluyor...
Ona dostluk denmiyor vallahi benden söylemesi :ehe
Dost dosta öyle şeyler yapmaz çünkü :ehe
 
troubadour

troubadour

Üye
eski sevgili olan anılar "yıllanmış şarap" lezzetiyle tadılır:)
 
CryDaqqeR

CryDaqqeR

Üye
Eski sevgili eğer düzgün birisi olsaydı araya ayrılık girmezdi. Bende düzgün olmayan biriyle dost olmayacağıma göre eski sevgilim dostum olamaz. Ayrıldığım anda hattımı telefondan çıkarır çöpe atarım, iletişimi keserim, msn den engellerim, kalbimden atarım, aldığı hediyeleri çöpe gönderirim. Ben sevdiğim insandan, değer verdiğim insandan asla ayrılmam. Ama benim sevgimi haketmiyorsa, hak ettiği şey budur.
:):)hem fikirim
 
troubadour

troubadour

Üye
Beşer şaşar ama.
 

_KadirşinaS_

Üye
Çatala, kaşık deyip, çatalla çorba içmeyi denemek gibi bir şey olur bu.
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Çok denedim, olunmuyor. Hep eski anılar hatırlanılıyor.
 
yahusuklu

yahusuklu

Üye
olunmaz tabi ..ben eski sevgilimin olduyu ortamda kasılrım yaaa onun yanımda rahat hareket edemem yaniii..
 
anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
Alıntı : Adem Eski sevgili eğer düzgün birisi olsaydı araya ayrılık girmezdi. Bende düzgün olmayan biriyle dost olmayacağıma göre eski sevgilim dostum olamaz. Ayrıldığım anda hattımı telefondan çıkarır çöpe atarım, iletişimi keserim, msn den engellerim, kalbimden atarım, aldığı hediyeleri çöpe gönderirim. Ben sevdiğim insandan, değer verdiğim insandan asla ayrılmam. Ama benim sevgimi haketmiyorsa, hak ettiği şey budur.

ademe kesinlikle katılıyorum eski sevgiliden asla dost olmaz canım dedigim aşkım dedigim insana yarın arkadaşım dostummu diyeceksin kesinlikle olmaz.Ona başakası sarıldıgında için acımıycakmı, üzülmiycekmisin...
olur diyenler Aşkı yaşamayanlardır.
İnsan sevdiyse ve o sevdigi insandan ayrıldıysa bir daha onunla ilgli hiç birşeyi hatırlamak istemez.
Şimdiki gençlik 2 hafta da beraber oluyor aşık oldum diyor, sonra ayrılıp , ayrıldıgı kızın arkadaşıyla çıkıyor.Bu nebiçiçm bir aşkıdır.Zaten aşkı deil gençler aşk diyor buna alakası yok.
Artık ilişkilerin bipppp olmuş.
Oyuzden gerçek aşk yaşayan insan bir daha asla görüşmez
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt