Sevmeme gibi bir lüxsü yokPreator bizi seviyormu ..? esas soru bu... !!!

preator ne demek?


Teşekkürler Mesut...seviyoruz galiba.dün aklıma geldin nöbette aykut abinin vefatı alt yazı gecince tv de.hepimizin başı sağolsun ama senin yakın tanıdığındı başın sağolsun...
Preator bizi seviyormu ..? esas soru bu... !!!
Çok seviyorum hem de..Sevilmez mi?![]()
Forumdan tanıdığım kadarıyla severim.Büyük insan![]()
Ata'm ya. Sevilmez mi ?
seviyorum
seviyoruz cok iyi ve yardımever birisisorman bile hata
![]()
Zeki insanları sevmem pek...![]()
seviyorum.
Sevmeme gibi bir lüxsü yok![]()
Canım arkadaşlarım ben de sizleri seviyorum da bu konu espri amacıyla açılmıştıBence de![]()
Ah Burcu ah, hep senin başının altından çıkıyor bunlar, hortlattın durup duruken konuyu 

preator ne demek?
pradator'ün çakması
bende esasen allien'in çakmasıyım. ama sizin "allien vs pradator" filmindeki gibi düşmanca davranmıyoruz. dostlukları pekiştirmek için buradayız şimdi![]()

ne o?açıklayıcı bulmadınızmı

