Dedik ama maşallah herkes bu soruyu bekliyormuşArkadaşlar espri amaçlı açtığım belli olmuyor mu yahu konuyu?Ciddiye almayın!..

Reklamın iyisi kötüsü olmaz.DiaBLoS™;1321292' Alıntı:Ata , bu anket sonucunda Praetor u sevenler yada sevmeyenler grubu açılması söz konusu olabilir mi..?

1) Senin olumsuz tepkini yerim!Vallahi Konuyu Görünce Çok Şaşırdım..
Olumsuz Tepkilerim Olacaktı..
Ata Gibi Biri Böyle Bir Konu Neden Açmayı Gerek Görmüş Diye..
Şaşırtmadın Beni Kardeşim..
Kaliteli Bir İnsansın..
Seni Tanıdığım İçin Gerçekten Çok Şanslıyım..
Her Ne Kadar Bana Muhalefet Olsan da, Her Ne Kadar Gıcık Olsan da..![]()


Sağolun efendim de ciddiye almayın beni, ciddiye alınacak biri değilim benE hani sevmiyorum seçeneği yok...Şıkların ikiside iktidar yanlısı...Ben muhalefete verecektim...
Şaka bi yana iyi ki varsın...Seviyoruz seni...![]()

Boks ringlerinde skor gösteren kişiler olur ya, havadar havadar giyinen....son durum,
Sevenler: 6
Çok Sevenler: 7
Bağımsız: Belli değil...
Değil.şıklar eksik...
"Nicelik değil nitelik" demek istiyorsun yaniBir insanı sevende olur sevmeyende ben çok insan tarafından sevilmek yerine kaliteli insanlar tarafından sevilmeyi tercih ederim.Kaliteli insan sayısı çok olmadığı için sevende az olabilir sorun yok![]()



Herhalde!!! Ya sev ya terk et!Sevmiyorumu işaretlemek için girdim ama öyle bir şeçene göremedimBöyle anket olur mu illa sevmemiz mi gerekiyor seni
Ata'yı sevmeyen ölsün
![]()

)
arkadaşa katılıyorumorada sevmiyorum secenegi yok oy kullanmıyorum![]()
çok cakalsın valla bırde yoruma acıgım dıyorsun senı tanımıyorum ama maxicep ailesi bir bütün olarak birbirini çok seviyordur heralde 
Beni tanımıyorsunuz?arkadaşa katılıyorumçok cakalsın valla bırde yoruma acıgım dıyorsun senı tanımıyorum ama maxicep ailesi bir bütün olarak birbirini çok seviyordur heralde
![]()

Eleştiriye açıksanEleştirilere açıksanSevmiyorum nerede Ata Bey
![]()
Oku da gel mesajları Doğuş Bey!..
1) Senin olumsuz tepkini yerim!
2) Şu konuyu ciddiye almayın diyorum yahu
3) Sensin gıcık!!!![]()

Konuyu Ciddiye Almadım Merak Etme..
Yazdıklarımı da Sen Ciddiye Alma..
Hemen Havalara Girmişsin Gıcık Muhalefet..![]()


Ben o mesajı havaya girecek bir şey olmadığı zamanlarda yazmıştım
Kaldı ki bir hava falan da yok ortada, sen gaipten hava alıyorsan bilemem![]()


Beni tanımıyorsunuz?
Sizden çok fazla yok forumda
Neyse, tanışırız zamanla.
Bu arada,
Dikkatlice bakarsanız konuya,
Ve konuya yazılan mesajlara,
Görebilirsiniz yapıldığını bir esprinin yalnızca.
Ben Ata.
![]()
Eleştiriye açıksanOku da gel mesajları Doğuş Bey!..
Şaka yaptık yahu, kilitleteceksiniz konuyu![]()

hı şöyle karışma hayret birsey yaaaKırmıyorum kalbinizi yahu, neden kırayım, seni severim Doğuş, bilirsin.
Mustafa'dan pek hazzetmiyorum ama aramızda kalsın söyleme ona
Yazın kardeşim içinizden geleni peki, karışmıyorum
kırmızıyım kırmızı diye ortalıklarda dolanıyon
banlarım seni görürsün haaaa



