praetor'u Seviyor Musunuz?

Sponsorlu Bağlantılar

praetor'u Seviyor Musunuz?


  • Kullanılan toplam oy
    27
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
tksharmely

tksharmely

Emekli Yönetici
Sevmiyorumu işaretlemek için girdim ama öyle bir şeçene göremedim :pro: Böyle anket olur mu illa sevmemiz mi gerekiyor seni :ehe

Ata'yı sevmeyen ölsün :)
 


Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Arkadaşlar espri amaçlı açtığım belli olmuyor mu yahu konuyu? :ehe Ciddiye almayın!..
Dedik ama maşallah herkes bu soruyu bekliyormuş :gul:

DiaBLoS™;1321292' Alıntı:
Ata , bu anket sonucunda Praetor u sevenler yada sevmeyenler grubu açılması söz konusu olabilir mi..?
Reklamın iyisi kötüsü olmaz. :ehe

Vallahi Konuyu Görünce Çok Şaşırdım..
Olumsuz Tepkilerim Olacaktı..
Ata Gibi Biri Böyle Bir Konu Neden Açmayı Gerek Görmüş Diye..
Şaşırtmadın Beni Kardeşim..
Kaliteli Bir İnsansın..
Seni Tanıdığım İçin Gerçekten Çok Şanslıyım..
Her Ne Kadar Bana Muhalefet Olsan da, Her Ne Kadar Gıcık Olsan da.. ;)
1) Senin olumsuz tepkini yerim!
2) Şu konuyu ciddiye almayın diyorum yahu :D
3) Sensin gıcık!!! :angry:

E hani sevmiyorum seçeneği yok...Şıkların ikiside iktidar yanlısı...Ben muhalefete verecektim...:ehe
Şaka bi yana iyi ki varsın...Seviyoruz seni... :op:
Sağolun efendim de ciddiye almayın beni, ciddiye alınacak biri değilim ben :ehe
Elbette yok!!!
Faşist praetor :seytan:
son durum,
Sevenler: 6
Çok Sevenler: 7
Bağımsız: Belli değil...
Boks ringlerinde skor gösteren kişiler olur ya, havadar havadar giyinen....
Öyle bir etki yaptı bu mesaj bu konuya :ehe
şıklar eksik...
Değil.
Bir insanı sevende olur sevmeyende ben çok insan tarafından sevilmek yerine kaliteli insanlar tarafından sevilmeyi tercih ederim.Kaliteli insan sayısı çok olmadığı için sevende az olabilir sorun yok :)
"Nicelik değil nitelik" demek istiyorsun yani :ehe:ehe:ehe
Sevmiyorumu işaretlemek için girdim ama öyle bir şeçene göremedim :pro: Böyle anket olur mu illa sevmemiz mi gerekiyor seni :eheAta'yı sevmeyen ölsün :)
Herhalde!!! Ya sev ya terk et!
(Hatta yardımcı da olabilirim :bann::kop:)
 
a21a

a21a

Emekli Yönetici
a21a

a21a

Emekli Yönetici
Dedeeeeee... dedemi buldum....sonunda... elli senedir kayıptın..demek maxiceplerde sürtüyorsun...
seni seviyorum dedeciğim.. (böylece ankete de oy vermiş oldum :ehe)



:kop:
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Gel bi de burdan ya Ata.. :)
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Fake nick alacağım!
a21a'nın dedesi diye :kop:

Berhudar ol yavrum :kop:
 
Topal Sinek

Topal Sinek

Üye
orada sevmiyorum secenegi yok oy kullanmıyorum :ehe:ehe
arkadaşa katılıyorum :Dçok cakalsın valla bırde yoruma acıgım dıyorsun senı tanımıyorum ama maxicep ailesi bir bütün olarak birbirini çok seviyordur heralde :oke:
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Eleştirilere açıksan:) Sevmiyorum nerede Ata Bey:)
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
arkadaşa katılıyorum :Dçok cakalsın valla bırde yoruma acıgım dıyorsun senı tanımıyorum ama maxicep ailesi bir bütün olarak birbirini çok seviyordur heralde :oke:
Beni tanımıyorsunuz?

Sizden çok fazla yok forumda :gul:
Neyse, tanışırız zamanla.
Bu arada,
Dikkatlice bakarsanız konuya,
Ve konuya yazılan mesajlara,
Görebilirsiniz yapıldığını bir esprinin yalnızca.
Ben Ata.
:ehe

Eleştirilere açıksan:) Sevmiyorum nerede Ata Bey:)
Eleştiriye açıksan :) Oku da gel mesajları Doğuş Bey!..
Şaka yaptık yahu, kilitleteceksiniz konuyu :ehe
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
1) Senin olumsuz tepkini yerim!
2) Şu konuyu ciddiye almayın diyorum yahu :D
3) Sensin gıcık!!! :angry:

Konuyu Ciddiye Almadım Merak Etme..
Yazdıklarımı da Sen Ciddiye Alma..
Hemen Havalara Girmişsin Gıcık Muhalefet.. :ehe
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Konuyu Ciddiye Almadım Merak Etme..
Yazdıklarımı da Sen Ciddiye Alma..
Hemen Havalara Girmişsin Gıcık Muhalefet.. :ehe

Ben o mesajı havaya girecek bir şey olmadığı zamanlarda yazmıştım :ehe
Kaldı ki bir hava falan da yok ortada, sen gaipten hava alıyorsan bilemem :kop:
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
Ben o mesajı havaya girecek bir şey olmadığı zamanlarda yazmıştım :ehe
Kaldı ki bir hava falan da yok ortada, sen gaipten hava alıyorsan bilemem :kop:

Millet İçinden Geleni Yazıyor İşte Ne O Öyle Her Yorum Yazana Ciddiye Almayın Falan Diyorsun..
Hayret Bir Şey Yahu.. :ehe

Diyecek Söz Bulamıyorum Ata.. :D
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Beni tanımıyorsunuz?

Sizden çok fazla yok forumda :gul:
Neyse, tanışırız zamanla.
Bu arada,
Dikkatlice bakarsanız konuya,
Ve konuya yazılan mesajlara,
Görebilirsiniz yapıldığını bir esprinin yalnızca.
Ben Ata.
:ehe

Eleştiriye açıksan :) Oku da gel mesajları Doğuş Bey!..
Şaka yaptık yahu, kilitleteceksiniz konuyu :ehe

Bizde seni sevdiğimizden şaka yapalım dedik ne kalbimizi kırıyorsun:)
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Kırmıyorum kalbinizi yahu, neden kırayım, seni severim Doğuş, bilirsin.
Mustafa'dan pek hazzetmiyorum ama aramızda kalsın söyleme ona :ehe

Yazın kardeşim içinizden geleni peki, karışmıyorum :gul:
 
Pure Life

Pure Life

Üye
Kırmıyorum kalbinizi yahu, neden kırayım, seni severim Doğuş, bilirsin.
Mustafa'dan pek hazzetmiyorum ama aramızda kalsın söyleme ona :ehe

Yazın kardeşim içinizden geleni peki, karışmıyorum :gul:
hı şöyle karışma hayret birsey yaaa:ehe kırmızıyım kırmızı diye ortalıklarda dolanıyon:ehe banlarım seni görürsün haaaa:sopa::kop::kop::kop:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt