@n!wa+*R
Üye
N95 8GB v31.0.01xx Hacked
Evet arkadaşlar!Bir çok kişinin yegane sorunu haline gelen hack'lemenin versiyon farkında oluşturduğu sorun'u bu Y sürücü metodu ile çözebileceğiz..
Dikkatli okuyun ve dikkatli uygulayınki;sonradan sorun olmasın,yani temeli sağlam alın
Y sürücü metodu denenmiş ve olumlu sonuç vermiştir;bu yüzden dikkatli yapmalısınız
Teşekkürlerinizi Bekliyorum
By @n!wa+*R
1- install MapDrives v1.00 DiskAdmin Unsigned.sis
dosyasını telefona kurun
2- Sonra Install Jbak TaskMan v1.00 telefona atıp kurun
3- Maprives.txt dosyasını e:\ dizinine kopyalayın
4- e:\hack\sys\bin içine installserver.exe dosyasını kopyalayın
(yoksa klasör oluşturup atın)
5- JBak TasMan ı çalıştırın
seçeneklerden MapDrives uygulamasına
telefonun açılışında otomatik
olarak başlatma yetkisi verin (Autostart)
6- Sonra telefonu yeniden başlatın
7- Ardından mapdrives'i silin,
install MapDrive_JBakTM_EMU_Y kurun ve çalıştırın
8- Modo 0.50.sisx kurun,çalıştırın
9- X-plore girip y sürücüsüne bakıp kontrol yapın
10- Sonra y:\ çıkmış ise y:\sys\bin klasörlerini
oluşturup installserver.exe yi içine copy yapın
ve teli teniden başlatın
Evet arkadaşlar!Bir çok kişinin yegane sorunu haline gelen hack'lemenin versiyon farkında oluşturduğu sorun'u bu Y sürücü metodu ile çözebileceğiz..
Dikkatli okuyun ve dikkatli uygulayınki;sonradan sorun olmasın,yani temeli sağlam alın
Y sürücü metodu denenmiş ve olumlu sonuç vermiştir;bu yüzden dikkatli yapmalısınız
Teşekkürlerinizi Bekliyorum
By @n!wa+*R
1- install MapDrives v1.00 DiskAdmin Unsigned.sis dosyasını telefona kurun
2- Sonra Install Jbak TaskMan v1.00 telefona atıp kurun
3- Maprives.txt dosyasını e:\ dizinine kopyalayın
4- e:\hack\sys\bin içine installserver.exe dosyasını kopyalayın
(yoksa klasör oluşturup atın)
5- JBak TasMan ı çalıştırın
seçeneklerden MapDrives uygulamasına
telefonun açılışında otomatik
olarak başlatma yetkisi verin (Autostart)
6- Sonra telefonu yeniden başlatın
7- Ardından mapdrives'i silin,
install MapDrive_JBakTM_EMU_Y kurun ve çalıştırın
8- Modo 0.50.sisx kurun,çalıştırın
9- X-plore girip y sürücüsüne bakıp kontrol yapın
10- Sonra y:\ çıkmış ise y:\sys\bin klasörlerini
oluşturup installserver.exe yi içine copy yapın
ve teli teniden başlatın
Ekli dosyalar
Eklentileri görebilmek için Giriş yap veya üye ol.





