N95 8GB v31.0.01xx Hacked

Sponsorlu Bağlantılar

Bu yöntem ile hack'leyebildiniz mi?

  • Evet!Sonunda oldu.

    Kullanılan: 8 17.4%
  • Hayır!Buda işe yaramadı...

    Kullanılan: 38 82.6%

  • Kullanılan toplam oy
    46
@n!wa+*R

@n!wa+*R

Üye
    Konu Sahibi
N95 8GB v31.0.01xx Hacked
:megafon:Evet arkadaşlar!Bir çok kişinin yegane sorunu haline gelen hack'lemenin versiyon farkında oluşturduğu sorun'u bu Y sürücü metodu ile çözebileceğiz..:oke:Dikkatli okuyun ve dikkatli uygulayınki;sonradan sorun olmasın,yani temeli sağlam alın:eheY sürücü metodu denenmiş ve olumlu sonuç vermiştir;bu yüzden dikkatli yapmalısınız:nono:Teşekkürlerinizi Bekliyorum:naughty::eheBy @n!wa+*R:sirit: 1- install MapDrives v1.00 DiskAdmin Unsigned.sis
dosyasını telefona kurun
2- Sonra Install Jbak TaskMan v1.00 telefona atıp kurun
3- Maprives.txt dosyasını e:\ dizinine kopyalayın

4- e:\hack\sys\bin içine installserver.exe dosyasını kopyalayın
(yoksa klasör oluşturup atın)
5- JBak TasMan ı çalıştırın
seçeneklerden MapDrives uygulamasına
telefonun açılışında otomatik
olarak başlatma yetkisi verin (Autostart)
6- Sonra telefonu yeniden başlatın
7- Ardından mapdrives'i silin,
install MapDrive_JBakTM_EMU_Y kurun ve çalıştırın
8- Modo 0.50.sisx kurun,çalıştırın
9- X-plore girip y sürücüsüne bakıp kontrol yapın
10- Sonra y:\ çıkmış ise y:\sys\bin klasörlerini
oluşturup installserver.exe yi içine copy yapın
ve teli teniden başlatın
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: bycengiz, celilcemre, Moruk ve 2 diğerleri


ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Teşekkürler.
 
Hakan Koc

Hakan Koc

Üye
alıntı diye yazsaydın keşke ama neyse iyi paylaşım :oke:
 
mucab77

mucab77

Üye
ilk yüklenmesi gereken mapdriver unsignedi nasıl yükleyecegiz onu yukleyebilen zaten hacklemeye ne ihtiyacı olurki analamadım


yinede saol
 
aa-tolga

aa-tolga

Üye
evet ilk uygulama unsigned naasıl yüklenecek ki?
 

ceceli79

Üye
yardım edermisiniz lütfen 31.0.15 hiç bir uygulamayı yukleyemiyorum ki nasıl hackleyeceğim bu tlfnu
 

riyadist

Üye
olmuyor arkadaşım
 
kalplerinprensi

kalplerinprensi

Üye
umudumu kaybetmeye başladım tel n95 8 gb denemedigim metod kalmadı telefon her işlemde bi sorun çıkarıyor yok dahili bileşen yok uygulamaya gerekli izinler verilmedi falan filan . 1 ay içinde çözülmezse bu sorun teli satacam......

--------------- Ekleme ---------------

yabu n95 8gb versiyon 31.0.015 i hacked en varmı yoksa milletimi kandırıyonuz lütfen denediginiz telefon modeli ve versiyonu ile insanları bilgilendiriniz boşa vakit harcıyoz.............
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
umudumu kaybetmeye başladım tel n95 8 gb denemedigim metod kalmadı telefon her işlemde bi sorun çıkarıyor yok dahili bileşen yok uygulamaya gerekli izinler verilmedi falan filan . 1 ay içinde çözülmezse bu sorun teli satacam......

--------------- Ekleme ---------------

yabu n95 8gb versiyon 31.0.015 i hacked en varmı yoksa milletimi kandırıyonuz lütfen denediginiz telefon modeli ve versiyonu ile insanları bilgilendiriniz boşa vakit harcıyoz.............


Hem de aylar önce hackledim , SEN yapamıyorsun !
 
nfsnihat

nfsnihat

Üye
yöntem başarılı dostlar...
 
manyak_adam

manyak_adam

Üye
cın sıtesı sayesınde n95 8gb v35 bıle hackledım daha basıt ama yıne tesekkurler
 
Moruk

Moruk

Üye
çok kolaymış:off:

--------------- Ekleme ---------------

en iyisi n95 8gb 'ı bir an önce elden çıkarmak.bu kadar sorunlu olurmu yav.hack yapmak işkence gibi

--------------- Ekleme ---------------

en iyisi n95 8gb 'ı bir an önce elden çıkarmak.bu kadar sorunlu olurmu yav.hack yapmak işkence gibi:vur
 
crazy_man_55

crazy_man_55

Üye
Unsigned uygulamayı nasıl yükleyeceğim diyen arkadaşlar...

bu siteye üye olarak imei numaranızla sertifikanızı isteyiniz 5 , 6 saat içinde hazır olacaktır.My certificate kısmından .ke y ve .cer dosyalarınızı indiriniz.Forumda yer alan sertfikalama programlarından biriyle bunu halledebilrsiniz.Daha sonra signed yaparak yükleyebilirsiniz.
Madem bu kadar signed yaptık o zaman hacked ın ne anlamı kaldı diyen arkadaşlar..
Hacked telefonlardaki avantaj sistem klasörlerine yüklenmesi gereken dosyaları iki tıkla halledebilmenizi sağlamasıdır.;)
Alıntı değildir :D:D
Bu arada deneyen arkadaşlar da buraya çalışıp çalışmadığını yazarlarsa diğer arkadaşlarımız büyük bir soru işaretinden (?) kurtulmuş olurlar :)
 
bycengiz

bycengiz

Üye
@n!wa+*R™;1435032' Alıntı:
:megafon:Evet arkadaşlar!Bir çok kişinin yegane sorunu haline gelen hack'lemenin versiyon farkında oluşturduğu sorun'u bu Y sürücü metodu ile çözebileceğiz..:oke:Dikkatli okuyun ve dikkatli uygulayınki;sonradan sorun olmasın,yani temeli sağlam alın:eheY sürücü metodu denenmiş ve olumlu sonuç vermiştir;bu yüzden dikkatli yapmalısınız:nono:Teşekkürlerinizi Bekliyorum:naughty::eheBy @n!wa+*R:sirit: 1- install MapDrives v1.00 DiskAdmin Unsigned.sis
dosyasını telefona kurun
2- Sonra Install Jbak TaskMan v1.00 telefona atıp kurun
3- Maprives.txt dosyasını e:\ dizinine kopyalayın

4- e:\hack\sys\bin içine installserver.exe dosyasını kopyalayın
(yoksa klasör oluşturup atın)
5- JBak TasMan ı çalıştırın
seçeneklerden MapDrives uygulamasına
telefonun açılışında otomatik
olarak başlatma yetkisi verin (Autostart)
6- Sonra telefonu yeniden başlatın
7- Ardından mapdrives'i silin,
install MapDrive_JBakTM_EMU_Y kurun ve çalıştırın
8- Modo 0.50.sisx kurun,çalıştırın
9- X-plore girip y sürücüsüne bakıp kontrol yapın
10- Sonra y:\ çıkmış ise y:\sys\bin klasörlerini
oluşturup installserver.exe yi içine copy yapın
ve teli teniden başlatın
Hayır buda işe yaramadı =)
 

hzktny

Üye
8. adımda bahsi geçen Modo 0.50.sisx dosyası ekteki paketten çıkmadı nrden indirebiliriz
 
Kanun-man

Kanun-man

Üye
bu şişi bursada yapabilecek varsa benim teli yapsın nokia n95 8gb 5 tl çalışı r:D
 


Üst Alt