Gerçekten mükemmel bir yazı olmuş. Paylaşım için teşekkürler. Yalnız bir şey çok dikkatimi çekiyor Atatürk'ün sözlerinde. Tamamen bir adanmışlık duygusu var adamda. Yani ben ne olursam olayım, ne yaparsam yapayım, başıma ne gelirse gelsin, yeterki Türk milleti ve Türk devleti var olsun diyor. Bunun en güzel örneklerinden biri de meşhur "benim naçiz vücudum elbet bir gün toprak olacaktır, ama Türkiye Cumhuriyeti ilelebet payidar kalacaktır"
Tekrar tekrar Allah rahmet eylesin.