W810i Kullananlar Memnunmusunuz ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

serhan302

Üye
    Konu Sahibi
W810i Kullananlar Memnunmusunuz ?
Arkadaşlar bende w200i var memununum fakat bu aralar foto ile çok işim oluyor . w810 i nun kamerası daha iyi ve flaş ı var . kullananlar memnunmu ? Ve şuan ne kadar fiyatı ?
...
 


eQooo

eQooo

Üye
şuan sıfırı çıkmıyor... ve kulananların hepsi memnundur dostum...
 

sariyerlimurat

Üye
bende kullanıyorum memnunum fiyatı makul düzeyde
 

serhan302

Üye
    Konu Sahibi
şuan sıfırı çıkmıyor... ve kulananların hepsi memnundur dostum...

artık 0 ı çıkmıyormu :( 0 ını bulmam zor demekki . 2 sene önce ilk defa güzel bir telefon beyenmiştim 0 ı çıkmıyormus :( Saol yorumun için
 
poverfull

poverfull

Üye
teknosada flan var sıfırı
 
mrtzn

mrtzn

Üye
yani biraz ararsan bulursun boşuna üzülme süper bi telefon bence :D
 
furkan_gul_44

furkan_gul_44

Üye
kardeşim bende w810i kullanıyorum fakat şuan pişmanım çünkü wi-fi yok bence ne kadar paran varsa biraz daha üstüne koy wi-fi lı güzel bir telefon al derim
 
Salihyet

Salihyet

Üye
w810 bir efsanedir :)
 
Esra Yetiş

Esra Yetiş

Üye
Ben çok memnunum.Bir telefonda olması gereken bütün özellikler var.Lükse kaçıyorsan ve extralar arıyorsan başka alternatifler çok tabi ama, kamerasıyla wolkman özelliği ile gayet iyi bir telefon.En sevdiğim özelliği ÇİZİLMİYOR.

Sorunları ise donması ve bundan kaynaklanan arızaların çıkması.Ama 3-4 senedir kullanıyorum 2 kere bozuldu ve çok fazla düşürüyorum telefonu.
Bir sorun daha, kulaklık ve şarj aletlerinin giriş yerlerini bilerek mi yapıyolar bilmiyorum, kime sorsanız bozuktur.Kulaklık dayanmıyo artık çakma kulaklık alıyorum.

Bu iki sorun dışında gayet kullanışlı ve güzel bir telefon.
 
cihan zenen

cihan zenen

Üye
bence de çok ii bi telefon :D
 

dataks

Üye
tek kelimeyle mükemmel. bir kere çok kullanışlı ayrıca 3g si de var.bir telefonda isteyebileceğin hemen hemen herşey var.
 

sif0

Üye
ben de kullanııyorum ama foto kalıtesı guzel degıl gerısı komple ıyı butun ozellıkleri
 
TaCsIz_kRaL

TaCsIz_kRaL

Üye
gayet memnunum telefonumdan camerası süper resimler çekiyor tavsiye ederim
 
onatcan95

onatcan95

Üye
arkadaşım 2 telefonu da kullandım w810 u hala kullanıyorum. Telefon tabii ki w200 e göre çok iyi fotoğraf çekiyor. hatta 2 mp. kameraya sahip en kaliteli fotoğraf çeken telefon diyebilirim. ama biraz daha para vererek K serisinden bir teelfon alabilirsin. çok az fark var. ayrıca w810 led ışığa sahiptir. yani flaş filan patlmıyor. kamerayı açınca fener gibi ışığı açıyorsun, anlık değil yani, sürekli yanıyor. ancak bir patch var ya da elf tam hatırlamyorum, onu yükleyince anlık olarak çalışıyor ışık. çakma bir flaş gbi diyebilirm. ama iş görüyor. bir de kamera yazılımını değiştirirsen gerçekten çok kaliteli fotoğraflar elde edebilyorsun. ablamda 5610 XPRESSMUSIC var. onun fotolarla yan yana koyuyorum. boyut olarak biraz daha küçük gibi ama kalite olarak netliği çok yakın birbirine...

--------------- Ekleme ---------------

dipnot: 3G yok!
 
Salihyet

Salihyet

Üye
arkadaşım 2 telefonu da kullandım w810 u hala kullanıyorum. Telefon tabii ki w200 e göre çok iyi fotoğraf çekiyor. hatta 2 mp. kameraya sahip en kaliteli fotoğraf çeken telefon diyebilirim. ama biraz daha para vererek K serisinden bir teelfon alabilirsin. çok az fark var. ayrıca w810 led ışığa sahiptir. yani flaş filan patlmıyor. kamerayı açınca fener gibi ışığı açıyorsun, anlık değil yani, sürekli yanıyor. ancak bir patch var ya da elf tam hatırlamyorum, onu yükleyince anlık olarak çalışıyor ışık. çakma bir flaş gbi diyebilirm. ama iş görüyor. bir de kamera yazılımını değiştirirsen gerçekten çok kaliteli fotoğraflar elde edebilyorsun. ablamda 5610 XPRESSMUSIC var. onun fotolarla yan yana koyuyorum. boyut olarak biraz daha küçük gibi ama kalite olarak netliği çok yakın birbirine...

--------------- Ekleme ---------------

dipnot: 3G yok!

Yaptığınız kıyaslamayı bir de aynı tarihde çıkmış telefonlarla yaparsanız bu dediklerinizi aynen yazabilirmisiniz ? Zamanına göre çıkmış en kaliteli telefondan bahsediyorsunuz..

Bu sl45 e çamur atmak, hatta picasso ya çamur atmak gibi :)

saygılar..
 
onatcan95

onatcan95

Üye
Yaptığınız kıyaslamayı bir de aynı tarihde çıkmış telefonlarla yaparsanız bu dediklerinizi aynen yazabilirmisiniz ? Zamanına göre çıkmış en kaliteli telefondan bahsediyorsunuz..

Bu sl45 e çamur atmak, hatta picasso ya çamur atmak gibi :)

saygılar..

Tabii ki bu konuda diyecek bişeyim yok. çünkü bende şuan w810 kullanıorum ve çok memnunum. ancak şuandan bahsediyorz ve tek amacım arkadaşa yardm etmekti. sonuçta arkadaş onun tarihi zengliğini sormadı günmzde benzer fiyata istediği gibi kamera niteliği daha iyi telefnlar da yok değil. burda hangi telefn daha kıymeti gibi br soru yok bu yüzdn bn de konuya uyun olarak bilgi vermek istedim. Yine de haddimi aştıysam affola:oke:
saygılar bizden...;)
 

dejavu13

Üye
abisi siz malsnz ulan basın parayı alın en süperini ne bu w810i filan.bnde wardı beğenmedm smdi sony nin en yenisini kullanıyorum tüm progrmlrı yükledim akustik filan attm manyq oldu.

--------------- Ekleme ---------------

ark.lar ozmn öle yapın 350 ye sony nin (w810i)nin bi üst modeli war onu alın daa kullanşlı
 

tolqaaa17

Üye
bendede w810i var cok memnunum dostum

--------------- Ekleme ---------------

n serisi halt etmiş w serisinin yanında !!! :oke:
 
Marchegiani

Marchegiani

Üye
Efsane telefonum w810i.
 

wwoldemort

Üye
3 yıldır kullanırım bi sorun çıkmadı ..ama arkadaşların da bahsettiği gibi bazen kulaklık girişinde sorun çıkıyor..bir de fotğraf çekme tuşunda bazen sorun oluyor..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt