şuan sıfırı çıkmıyor... ve kulananların hepsi memnundur dostum...
0 ını bulmam zor demekki . 2 sene önce ilk defa güzel bir telefon beyenmiştim 0 ı çıkmıyormus
Saol yorumun içinarkadaşım 2 telefonu da kullandım w810 u hala kullanıyorum. Telefon tabii ki w200 e göre çok iyi fotoğraf çekiyor. hatta 2 mp. kameraya sahip en kaliteli fotoğraf çeken telefon diyebilirim. ama biraz daha para vererek K serisinden bir teelfon alabilirsin. çok az fark var. ayrıca w810 led ışığa sahiptir. yani flaş filan patlmıyor. kamerayı açınca fener gibi ışığı açıyorsun, anlık değil yani, sürekli yanıyor. ancak bir patch var ya da elf tam hatırlamyorum, onu yükleyince anlık olarak çalışıyor ışık. çakma bir flaş gbi diyebilirm. ama iş görüyor. bir de kamera yazılımını değiştirirsen gerçekten çok kaliteli fotoğraflar elde edebilyorsun. ablamda 5610 XPRESSMUSIC var. onun fotolarla yan yana koyuyorum. boyut olarak biraz daha küçük gibi ama kalite olarak netliği çok yakın birbirine...
--------------- Ekleme ---------------
dipnot: 3G yok!
Yaptığınız kıyaslamayı bir de aynı tarihde çıkmış telefonlarla yaparsanız bu dediklerinizi aynen yazabilirmisiniz ? Zamanına göre çıkmış en kaliteli telefondan bahsediyorsunuz..
Bu sl45 e çamur atmak, hatta picasso ya çamur atmak gibi![]()
saygılar..

