emre_1905_gs
Üye
güzel bir karadeniz fıkrası
dursun yaşlı bir amcayla kahvede sohbet ediyormuş.dursun:
- Burada bir savaş çıksa çok korkarım, demiş.Amca cevaplamış:
- Ben hiç korkmam, askerliğimi yüzbaşı olarak yaptım ben, demiş.Dursun:
- Ula nasıl korkmassın,adamlar topla tüfekle gelir, demiş.Amca:
- Ula neden korkayım, düşman askerleri o sisli havada trabzonu nasıl bulacaklar.Dursun yanıtlamış:
- Ula diyelimki o sisli havada trabzonu buldular,yine de korkmazmısın,demiş.Amca:
- Ula benim hangi semtte oturduğumu nerden bilecekler, demiş.Dursun:
- Ula diyelimki hangi semtte oturduğunu buldular, yine de korkmazmısın,demiş.Amca:
- Ula benim hangi mahallede oturduğumu nerden bilecekler,demiş.Dursun:
- Ula diyelimki hangi mahallede oturduğunu da buldular,yine de korkmazmısın,demiş.Amca:
- Ula benim 17 numarada oturduğumu nerden bilecekler,demiş.Dursun:
- Ula diyelimki 17 numarada oturduğunu da buldular,başladılar ateş etmeye,yine de korkmazmısın,demiş.Amca:
- Ula benim o sırada evde olup olmadığımı nerden bilecekler,demiş.
- Burada bir savaş çıksa çok korkarım, demiş.Amca cevaplamış:
- Ben hiç korkmam, askerliğimi yüzbaşı olarak yaptım ben, demiş.Dursun:
- Ula nasıl korkmassın,adamlar topla tüfekle gelir, demiş.Amca:
- Ula neden korkayım, düşman askerleri o sisli havada trabzonu nasıl bulacaklar.Dursun yanıtlamış:
- Ula diyelimki o sisli havada trabzonu buldular,yine de korkmazmısın,demiş.Amca:
- Ula benim hangi semtte oturduğumu nerden bilecekler, demiş.Dursun:
- Ula diyelimki hangi semtte oturduğunu buldular, yine de korkmazmısın,demiş.Amca:
- Ula benim hangi mahallede oturduğumu nerden bilecekler,demiş.Dursun:
- Ula diyelimki hangi mahallede oturduğunu da buldular,yine de korkmazmısın,demiş.Amca:
- Ula benim 17 numarada oturduğumu nerden bilecekler,demiş.Dursun:
- Ula diyelimki 17 numarada oturduğunu da buldular,başladılar ateş etmeye,yine de korkmazmısın,demiş.Amca:
- Ula benim o sırada evde olup olmadığımı nerden bilecekler,demiş.





