güzel bir karadeniz fıkrası

Sponsorlu Bağlantılar

Beğendiniz mi?

  • Beğendim

    Kullanılan: 6 60.0%
  • Beğenmedim

    Kullanılan: 4 40.0%

  • Kullanılan toplam oy
    10
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
emre_1905_gs

emre_1905_gs

Üye
    Konu Sahibi
güzel bir karadeniz fıkrası
dursun yaşlı bir amcayla kahvede sohbet ediyormuş.dursun:
- Burada bir savaş çıksa çok korkarım, demiş.Amca cevaplamış:
- Ben hiç korkmam, askerliğimi yüzbaşı olarak yaptım ben, demiş.Dursun:
- Ula nasıl korkmassın,adamlar topla tüfekle gelir, demiş.Amca:
- Ula neden korkayım, düşman askerleri o sisli havada trabzonu nasıl bulacaklar.Dursun yanıtlamış:
- Ula diyelimki o sisli havada trabzonu buldular,yine de korkmazmısın,demiş.Amca:
- Ula benim hangi semtte oturduğumu nerden bilecekler, demiş.Dursun:
- Ula diyelimki hangi semtte oturduğunu buldular, yine de korkmazmısın,demiş.Amca:
- Ula benim hangi mahallede oturduğumu nerden bilecekler,demiş.Dursun:
- Ula diyelimki hangi mahallede oturduğunu da buldular,yine de korkmazmısın,demiş.Amca:
- Ula benim 17 numarada oturduğumu nerden bilecekler,demiş.Dursun:
- Ula diyelimki 17 numarada oturduğunu da buldular,başladılar ateş etmeye,yine de korkmazmısın,demiş.Amca:
- Ula benim o sırada evde olup olmadığımı nerden bilecekler,demiş.
 


Bora

Bora

Üye
Ellerine sağlık biraz banel ama neyse :)
 
Catty

Catty

Emekli Yönetici
:ehe
 
emre_1905_gs

emre_1905_gs

Üye
    Konu Sahibi
banel derken... yani bana göre banlanması gereken hiçbir şey yok o ula fln trabzon dilinde var zaten
 
Catty

Catty

Emekli Yönetici
Bora

Bora

Üye
İlahi Emre, Şimdi bu olaya fıkradan çok güldüm yahu ! :kop2:
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
:):)
 
MvP22

MvP22

Üye
eskiden bilyodum demode oldu ama paylaşım için saol güzel olmuş
 
burak9400

burak9400

Üye
fıkra da komik olay da:D
 
emre_1905_gs

emre_1905_gs

Üye
    Konu Sahibi
saolun xD
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt