çok çalışan japon'un hali :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Doğan

Üye
    Konu Sahibi
çok çalışan japon'un hali :)
,














(bu foto..sanki eşi eve almamış dışarda yatmıs gibime geldi :ehe)
 
  • Beğen
Tepkiler: CryDaqqeR


Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Bu Japonlar çok çalışan insanlar.:ehe
 
Odysseus

Odysseus

Üye
Çok seviyorum Japonları ya. Arı gibi çalışıyorlar tam benim tipim
 
Odysseus

Odysseus

Üye
:) Yok Doğan kardeşim o kadar olmak zor tabi. Onlar alışkınlar uykusuz kalmaya veya yorgunluğa. Ben bu kadar yapamam ama çalışmayı çok seviyorum
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
eee bunlar hep uyuyor peki hangi arada çalışıyor bunlar :)
 
Bora

Bora

Üye
:) Yok Doğan kardeşim o kadar olmak zor tabi. Onlar alışkınlar uykusuz kalmaya veya yorgunluğa. Ben bu kadar yapamam ama çalışmayı çok seviyorum

Çok çalışıp yorma kendini Adem abi lazımsın sen bize :)
 
zalim24

zalim24

Üye
hayattan zevk almadıktan snra bu kadar çalışmak niye
 
CryDaqqeR

CryDaqqeR

Üye
:D maşallah hepside baya çalışmış
 
emre_1905_gs

emre_1905_gs

Üye
:kop::kop::kop::kop::kop::kop::kop:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt