"50 milyon dolar verseler F.Bahçe'ye gitmem"

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Doğan

Üye
    Konu Sahibi
"50 milyon dolar verseler F.Bahçe'ye gitmem"

Beşiktaş Kulübü'nün dün anlaşmaya vardığı Mehmet Topuz transferi, bugün Fenerbahçe Kulübü'nün Kayserispor ile anlaşması sonucu çıkmaza girmişti. Öğle saatlerinde yaşanan bu gelişmenin ardından hem Kayserispor, hem Fenerbahçe ve hemde Beşiktaş Kulübü'nden çeşitli açıklamalar gelmiş ve transfer tam anlamıyla noktalanamamıştı.
Bu akşam Beşiktaş Başkanı Demirören ile konuşan Mehmet Topuz'un, Fenerbahçe'de oynamak istemediğini söylediği öğrenildi. Topuz'un yapılan bu konuşmada Demirören'e, "Ben Fenerbahçe'de oynamak istemiyorum. Kulübüm ile anlaşmaları beni çok ilgilendirmiyor. 50 milyon Dolar da verseler Fenerbahçe'de oynamam" dediği öğrenildi.
 
  • Beğen
Tepkiler: gökşin, hltdesign ve NeedLeFLuff


arslansem

arslansem

Üye
O lafın gelişi.O kadar paraya Messi bile uçarak gelir:ehe
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Bu adamın beynini yıkamışlar..Bu laflara 5 yaşındaki çocuklar inanmaz..Biraz ağlarsan o zaman belki inanabiliriz.:)
 
greenmile

greenmile

Üye
doğuştan beşiktaşlıymış o zaman beşiktaşta para almadan oyna mehmet topuz hatta bjklisin diye üstüne para ver
 

ibrahim

Üye
Ortada bi suçlu aranıyo ise oda kayserispor yöneticileridir sanırım mehmet topuz ile görüşmeden anlaşmaya varmışlar eyer fenerbahçe bu adamı alır ise cok yazık anlaştım dediği futbolcu ezeli rakibinin formasını giyerek 50 milyon dolar verselser gitmem lafa bak kimse vazgeçilmez değildir fenerbahçe vazgeçer:oke:
 
Atakan

Atakan

Üye
Kendini bişey sanıyor,50 milyon dolara değil futbol oynamak malzemeci bile olursun :ehe
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Arkadaşlar bence en iyi Fenerbahçe bunu kadrosuna katıp. Antremanlarda falan alex in . r.carlosun attığı topları toplatacak:) Bu ne abi bi bjkli , bir cimbomlu , bir fenerli.. Kesin Şahan bunun taklitini yapar. :)
 
greenmile

greenmile

Üye
Ortada bi suçlu aranıyo ise oda kayserispor yöneticileridir sanırım mehmet topuz ile görüşmeden anlaşmaya varmışlar eyer fenerbahçe bu adamı alır ise cok yazık anlaştım dediği futbolcu ezeli rakibinin formasını giyerek 50 milyon dolar verselser gitmem lafa bak kimse vazgeçilmez değildir fenerbahçe vazgeçer:oke:


arkadaşım ortadaki suçlu beşiktaştır.Sözleşmesi olan bi adamla görüşmeden önce kulübüyle görüşürsün nerden biliyorlar belki anlaşamıyacaklardı kayserisporla bonservis bedelinde işe bak yaaa baliçte kefen giyerim gs forması giyemem diyordu yada yusuf fenerde oynarken duydun mu ben bjkliyim diye yada mustafa denizlinin bjkli oldugunu herkes biliyordu ama feneride gsyide şampiyon yaptı ve mehmet topuz da daha dune kadar ben kayseriliyim diyordu boş iş bunlar...
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Arkadaşlar ne demişler para para para. :) Dün bizim bir arkadaş espri yapmıştı bunlarla ilgili..Bana da 10 trilyon versinler bırak Fenerbahçeli gs olmayı dinimi değiştiririm dedi :) Tabi töbe töbe dedi. Şakaydı.:)

Yusuf da demişti..Fenerbahçeden ayrıldığıma pişmanım . Geri dönmek isterim diye :) Trilyonları alınca ne oldu ts a da gidecekti bjkye geldi..Para adamı 180 değil 360 derece bile değiştiriyor :)
 

Doğan

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar bence en iyi Fenerbahçe bunu kadrosuna katıp. Antremanlarda falan alex in . r.carlosun attığı topları toplatacak:) Bu ne abi bi bjkli , bir cimbomlu , bir fenerli.. Kesin Şahan bunun taklitini yapar. :)

:ehe:ehe süper olur valla top toplayıcı topuz
 
arslansem

arslansem

Üye
Bi yandan da iyi söylemiş valla.Şahsen ben de gitmem :ehe
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
Bir kere kafası Çalışşa böyle bir cümle etmez hadi ben zaten mehmet topuzu sevmemde Ulan tutki yarın öbür gün yeni hoca geldi bjk ye seni kadro dışı bıraktı o zaman ne halt yicen böyle kelimeler edilmez profesyönel futbolculukta Futbol senin ekmek teknen Tarafsız olki ekmeğin bol olsun yüzüne Kapılart kapanmasın ama yok cebiniz biraz para görünce Satıcakadam arıyorsunuz yusufun trabzona yaptıgını gördük ve işin kötüsü süleyman seba gibi bir başkanın mirası böyle olmamalıydı ben süleyman sebayı ve serdar bilgili Başkanı Çok severdim Tam beyefendi insanlardır Tüpçü gidip onlardan ders alsın transfer nasıl yapılır
 

Doğan

Üye
    Konu Sahibi
istemiyorum yaa m.topuz felan gelmeden gitsin :@
 

ibrahim

Üye
arkadaşım ortadaki suçlu beşiktaştır.Sözleşmesi olan bi adamla görüşmeden önce kulübüyle görüşürsün nerden biliyorlar belki anlaşamıyacaklardı kayserisporla bonservis bedelinde işe bak yaaa baliçte kefen giyerim gs forması giyemem diyordu yada yusuf fenerde oynarken duydun mu ben bjkliyim diye yada mustafa denizlinin bjkli oldugunu herkes biliyordu ama feneride gsyide şampiyon yaptı ve mehmet topuz da daha dune kadar ben kayseriliyim diyordu boş iş bunlar...
Dün e değildi genellikle bugüne bakarak konuşurum beni ilgilendirmez hangi oyuncunun,teknik direktör ün düşüncesi onlar profosyonel ne de olsa prim yapar zamanın da emre de böyle demişti ama tükürdüğünü yaladı:) umarım mehmet yalamaz fener giderek.sözleşmesi olabilir ama boynu na ip bağlayıp ta kayserispor da kalması veya fenerbahçe yede zorla da veremezlerki :oke:
 

Doğan

Üye
    Konu Sahibi
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Mehmet Topuz u çok fazla abartmadılar mı artık.? Ben valla oldukça sıkıldım artık..Ne dersiniz. :pro:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

greenmile
Cevap
22
Görüntüleme
2K
DiaBLoS
JaNbErG
Cevap
6
Görüntüleme
919
India
tragedie
Cevap
0
Görüntüleme
735
tragedie
Kingmortall
Cevap
7
Görüntüleme
1K
esokmen


Üst Alt