Ve Lincoln ülkesine gitti .

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Ve Lincoln ülkesine gitti .
Galatasaray'ın Brezilyalı futbolcusu Cassio Lincoln, ülkesine gitti.



Galatasaray'da son dönemde yaşadığı sorunlarla gündeme gelen Brezilyalı futbolcu, sakatlığı bulunduğu gerekçesiyle kadroya girmezken, kız arkadaşıyla birlikte İstanbul'dan ayrıldı. Atatürk Havalimanı'nda Türk Hava Yolları (THY) kontuarında check-in işlemlerini yaptıran ve Frankfurt aktarmalı olarak Brezilya'ya giden Lincoln'ün, yanında 20 adet büyük valizin olması dikkat çekti.
Valizlerin üzerinde Rio de Janeiro'ya yazılı olduğu görülürken, Lincoln, kız arkadaşı ile birlikte THY'nin 8541 sefer sayılı uçağıyla Frankfurt'a gitti.

Bu arada, moralinin bozuk olduğu gözlenen Lincoln, fotoğraflarının çekilmesinden de rahatsızlık duyduğunu bildirdi.
Diğer yandan, Galatasaray Futbol A.Ş. Genel Müdürü Adnan Sezgin, Lincoln'ün tatilini geçirmek üzere ülkesine gittiğini, başka bir gelişmenin olmadığını kaydetti.

Ligtv.
 
  • Beğen
Tepkiler: NeedLeFLuff


BaşıBozuk

BaşıBozuk

Üye
lincoln her gidişinde en az 20 valiz götürüyor ;)
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Lincoln zaten ağzıyla kuş tutsa herhalde daha klüpte kalamaz..Adam eliyle kullanıyor resmen Galatasarayı..İstediği zaman gidiyor , istediği zaman geliyor , istediği zaman antremanlara çıkıyor , sakatım diyor sallamıyor vs vs artık Galatasaray da daha takımda bunu tutarsa diyecek fazla bişi kalmaz..Lincoln tabiki sorsanız Çok mutludur. :) Bir Lincolne sahip çıkamıyor Galatasaray ilginç.
 

Doğan

Üye
bu sefer tamamen gitti heralde 20 valiz nedemek yaa :)
 
kacaksevgilim

kacaksevgilim

Üye
Defolup gitsin ne geree var :D
 
BaşıBozuk

BaşıBozuk

Üye
Ben kalsın diyenlerdenim.
 
BaşıBozuk

BaşıBozuk

Üye
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Lincoln ün bence kalması için zerre kadar bir nedeni ve hakkı olamaz..Okadar para alıyor ve takıma verdiği huzursuzluk ve zarar had safada.. Okadar oyuncunun hakkını gasp ediyor.. Sorundan başka birşeye yaramayan biz zihniyet. Bence takımda durması bile son derece yanlış ve en büyük hatada masaya yumruğunu vuramayan teknik direktör ve YÖNETİMDEDİR..Lincoln kim ya takımı kullandırıyorsun..2 yıldır neredeyse hep Lincoln Lincoln..Hep sorun hep sorun..Bu nedir..YAZIK GÜNAH. :oke:
 
Salih Baba™

Salih Baba™

Üye
Lincoln gitmeli Juninho gelmeli....
 
BaşıBozuk

BaşıBozuk

Üye
prisoner__

prisoner__

Üye
nihayet gitmiş mi :D
 
arslansem

arslansem

Üye
Aldığı paralar zehir zıkkım olsun.Adi adam!
2 yıldır Galatasarayda bu adam.Sorarım size kaç maça damgasını vurdu?Kaç maçta hatırlıyorsunuz bu adamı?Kaç frikik golü var?Yılda 3,5 milyon euro alıyor bu adi adam.Arda ise sadece 1 milyon euro.Yazık günah.Ben devre arasından beri artık faydasız bi adam olduğuna karar vermiştim.İnşallah hiçbi maçta yoktur gözüyle baktım hep.Şimdi son maç ve bizim için kritik bi maç.Adamın umrunda mı?Canı cehenneme!!!
 
Cynical

Cynical

Üye
DiaBLoS™;1394320' Alıntı:
Lincoln zaten ağzıyla kuş tutsa herhalde daha klüpte kalamaz..Adam eliyle kullanıyor resmen Galatasarayı..İstediği zaman gidiyor , istediği zaman geliyor , istediği zaman antremanlara çıkıyor , sakatım diyor sallamıyor vs vs artık Galatasaray da daha takımda bunu tutarsa diyecek fazla bişi kalmaz..Lincoln tabiki sorsanız Çok mutludur. :) Bir Lincolne sahip çıkamıyor Galatasaray ilginç.

Bunlara rağmen Sami Yen'e çıktığında yine ortalık inliyordu "Lincoln Lincoln" diye. Niye gitsin ki? Ben olsam ben de gitmem tazminatımı almadan çatır çatır...
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Bunlara rağmen Sami Yen'e çıktığında yine ortalık inliyordu "Lincoln Lincoln" diye. Niye gitsin ki? Ben olsam ben de gitmem tazminatımı almadan çatır çatır...


İşte o da acı olanı ya. :ehe:ehe Adam taraftarında gözlerini boyamış.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

'Sefer
Cevap
1
Görüntüleme
394
DiaBLoS
Cevap
3
Görüntüleme
442
kacaksevgilim
DiaBLoS
Cevap
5
Görüntüleme
441
arslansem
DiaBLoS
Cevap
6
Görüntüleme
552
arslansem
ALPARS™
Cevap
8
Görüntüleme
503
arslansem


Üst Alt