"Ronaldinho'nun gelmesi beni rahatsız etmez"

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Doğan

Üye
    Konu Sahibi
"Ronaldinho'nun gelmesi beni rahatsız etmez"

Fenerbahçe'nin Brezilyalı kaptanı Alex De Souza, Kültür Üniversitesi Ataköy Kampüsü'nde Fenercell imza gününe katıldı.
Alex, Fenercell hattı alan ya da Fenercell'e numarasını taşıyan Kültür Üniversitesi öğrencilerinin hatlarını imzaladı. Daha sonra basın mensuplarının sorularını yanıtlayan yıldız oyuncu, "Bu yıl rezalet bir sezon geçirdik" dedi.

Taraftarları çok üzdüklerinin farkında olduklarını belirten Alex, "Hem elimizde olmayan sebepler, hem de sakıtlıklardan dolayı kötü bir sezon geçirdik. Şu an önümüzde iki maçımız kaldı. Bizim görevimiz Konyaspor ve Trabzonspor maçlarını kazanıp sezonu kapatmak. Sonra da çok iyi dinlererek, önümüzdeki sezona iyi girmek. Önümüzdeki sezon çok iyi bir performans gösterip başarılı olmak istiyoruz" diye konuştu.

Ronaldinho'nun transferinin gündemde olması ve Fenerbahçe'ye gelmesi durumunda bu seni rahatsız eder mi ? şeklindeki soru üzerine Alex, "Biz Ronaldinho ile çocukluktan beri arkadaşız. Ronaldinho'nun veya başka bir futbolcunun gelmesi beni hiç bir şekilde rahatsız etmez, onlara kucak açar takıma alışması için elimizden ne geliyorsa yaparız" cevabını verdi.

Hoca değişikliği ve bazı futbolcuların gitmesi durumunu nasıl karşıladığı sorusunu ise ise Alex "Buna karar verenler biz değiliz. Bunlar bizi ilgilendirmez. Bizim işimiz futbolumuzu oynamak. Yönetimin alacağı kararlara saygılı olmalıyız" şeklinde yanıtladı.

 


DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Ronaldinho haberlerleri inşallah haberle kalmaz..Türkiyeye gelir ve insanlar zevk alır. Ronaldinhonun gelmesi hem fenere hemde türk futboluna büyük bir kazanç olur.. :oke:
 

Doğan

Üye
    Konu Sahibi
Ronaldinho haberlerleri inşallah haberle kalmaz..Türkiyeye gelir ve insanlar zevk alır. Ronaldinhonun gelmesi hem fenere hemde türk futboluna büyük bir kazanç olur.. :oke:

kesinlikle yaa görsel zevk bi kere ronaldınho'nun yaptığı şovlar yeter inşallah gelir..Senin de dediğin gibi ali abi Türk Futbolu için önemli bi transfer :)
 
arslansem

arslansem

Üye
Bak sen :ehe
 
Salih Baba™

Salih Baba™

Üye
He gelir.....:ehe:ehe
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin


kesinlikle yaa görsel zevk bi kere ronaldınho'nun yaptığı şovlar yeter inşallah gelir..Senin de dediğin gibi ali abi Türk Futbolu için önemli bi transfer :)

Kongre yapılsın bir bomba açıklama muhakkak gelecektir..Alışkınız zaten..:ehe
 
xkadir61

xkadir61

Üye
fenere hayırlı olsun diyelim.
 
Salih Baba™

Salih Baba™

Üye
Bomba açıklama Aragones ile 1 yıl daha devam edeceğiz........:D
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Yaw bu başlıkta çok abest olmuş biraz..Haberi yapan röportajı yapan kişi kimse maşallah güzel bir başlıkta..Daha ortada fol yok yumurta yok neden böyle demiş . :ehe Sanki Ronaldinho haftaya geliyor sözleşme imzalamışta böyle bir soru soruyor ya..La akıl var mantık var Alex ile Ronaldinho brezilya milli takımında defalarca oynamış kankiler..Neden rahatsız etsin gelse bile..:kop:Laf olsun torba dolsun işte..Alexin cevabı oldukça güzelmiş ama hak verelim.
 

Doğan

Üye
    Konu Sahibi
Yaw bu başlıkta çok abest olmuş biraz..Haberi yapan röportajı yapan kişi kimse maşallah güzel bir başlıkta..Daha ortada fol yok yumurta yok neden böyle demiş . :ehe Sanki Ronaldinho haftaya geliyor sözleşme imzalamışta böyle bir soru soruyor ya..La akıl var mantık var Alex ile Ronaldinho brezilya milli takımında defalarca oynamış kankiler..Neden rahatsız etsin gelse bile..:kop:Laf olsun torba dolsun işte..Alexin cevabı oldukça güzelmiş ama hak verelim.

Evet alex'i kutlarım gercekten bencil değil...Zaten Kişiliğinede
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Alex bile böyle bir açıklama yaptıysa haber gerçek sanırım.:)
 
Cynical

Cynical

Üye
Alex'le Ronaldinho'nun olduğu bir orta saha rakibi de pek rahatsız etmez orta alanı geçerken. :ehe
 
djsalih91

djsalih91

Üye
zaten reytingi azalmış tüm futbolcular fenere geliyor şekil A : R.Carlos
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Salih kardeşim o zaman siz getirin getirebiliyorsanız :)
 
djsalih91

djsalih91

Üye
beşiktaşımızın yaşlı futbolculara ihtiyacı yok takım makine gibi işliyor bu senede şampiyon biziz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt