benim akv..:D

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

scoorpion27

Üye
    Konu Sahibi
benim akv..:D
 


Doğan

Üye
waow güzelmiş :)
 

cool_eagle

Üye
süpermiş hee:)
 

Lion's Claw

Güzelmiş.
 
Salihyet

Salihyet

Üye
akvaryum güzel ama balıklar pek seçilmiyor :)
 
silop_kms

silop_kms

Üye
bende cıchlıd besliyordum canlı doğuran türüne geçtim sarı prenses favorimdi
 

dark street

Üye
bu akvaryum da yanlıs gormuyorsam lepistes ve melek balıgı var yanların da tatlı su cikleti gördüm gibi büyük tehlike onlar için onları ayıklasan iyi olur
 
Feel It

Feel It

Üye
Cikletler vurucu oluyor ama safkan bi cins zayıf balık değil :)
Akvaryumun güzelmiş fantastik :D
 
Bora

Bora

Üye
Güzel akvaryum...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt