Tüm N-Gage 2.0 Oyunları 'BiNPDA'

Sponsorlu Bağlantılar

Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Tüm N-Gage 2.0 Oyunları 'BiNPDA'
BU BAŞLIKTAKİ TÜM OYUNLAR İÇİN;
Dosyayı indirin içinden çıkan " .ngage " uzantılı dosyayı N-Gage klasörüne atın...
Oyunları yapmak için sadece aşağıdaki Patch.sis'i indirip 1 kere kurmanız yeterlidir.
>>> <<<



Asphalt 3: Street Rules


(1.21.1536 Sürümü İçindir)


Block Breaker Deluxe




Brain Challenge&#8482;




Dogz®




EA SPORTS&#8482; FIFA 08




Hooked on: Creatures of the Deep




Snakes Subsonic



Tetris®


World Series of Poker® Pro Challenge





Brothers In Arms®




Space Impact Kappa Base





System Rush Evolution





Reset Generation




Mile High Pinball




Dirk Dagger and the Fallen Idol




Star Wars&#8482;: The Force Unleashed&#8482;




Bounce Boing Voyage





Café Solitaire 12-Pack





EA SPORTS&#8482; FIFA 09




ONE


(1.21.1536 Sürümü İçindir)


The Sims&#8482; 2 Pets





Midnight Pool®




BOOM BLOX(TM)




METAL GEAR SOLID MOBILE




Crash Bandicoot Nitro Kart 3D




Resident Evil: Degeneration




Pro Series Golf




Worms World Party











 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: roethlisberger, Maxis_, aa_aa_aa ve 18 diğerleri


Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Konu Güncellenmiştir...
 
Salihyet

Salihyet

Üye
N-Gaga oyunu , konuyla birleştiriyorum.. ;)
 
turkordu

turkordu

Üye
Üst konu olmalı bence:oke:
 
Salihyet

Salihyet

Üye
Benzer bir konu daha vardı üst konu olarak , güncellenirse sürekli üstte kalmalı ;) :)
 
turkordu

turkordu

Üye
Çok fazla üst konu mu oldu acaba?Yeni açılan konular gözükmüyor bazı konular birleştirilirse güzel olur diye düşünüyorum kanımca işinize karışıyor gibi olmasında:oke:
 
ash54

ash54

Üye
teşekkürler dostum sonunda tam sürümü çıktı şu oyunun.:oke:
 
Salihyet

Salihyet

Üye
Çok fazla üst konu mu oldu acaba?Yeni açılan konular gözükmüyor bazı konular birleştirilirse güzel olur diye düşünüyorum kanımca işinize karışıyor gibi olmasında:oke:

Acıktım da yemek molası vericem , devam ediyorum :ehe
 
SlashGun

SlashGun

Üye
Salih işe karışmak gibi olmasında neden böyle
ayrı ayrı kişiler n-gage oyunları diye konu
açıyorlar saçma geldi bana biraz :)
dağıtılan oyunlar aynı v.s ELECTRONİC
arkadaşımız da açmıştı aynı konular açılıyor
sürekli bende açıcam en sonunda :D
 
USAForever

USAForever

Üye
Wheres the patch man ?
 

myvz

Üye
Prince of Persia çıkmadı mı tam sürümü?
 

rallici polat

Üye
ya dostum real 2009 tam ne zaman eklersiniz
 
Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Oyunların yenisi çıktıkça eklenecektir...
 
Salihyet

Salihyet

Üye
pSu Çok fazla n-gage konusu yok, ilerleyen zamanlarda boyutu çok büyük olmayanları server'a alırız, diğerlerinden ise sağlam olanları kalır, şimdi müdahale etmek istemedim..
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
N-Gage simgesini tıkladığımda SİSTEM HATASI diyor, birden bire oldu .. Cihaz hackli , defalarca sildim yeniden yükledim değişmedi, sorun nedir bi fikri olan var mı ?
 

kral25

Üye
allah razi olsun saol
 
SlashGun

SlashGun

Üye
Benimde Vardı bir konu 2 gün önce açtım ..
Sanırım sitede yok anlattığım biçim .. Ne zaman koyulacak Merak ediyorum ..
Konunun ismi App TRK ' sız N-gage 2.0 dı sanırsam
Bi araştırsanıza ..
 
xxextacy

xxextacy

Üye
tsk
 
Salihyet

Salihyet

Üye
yeniden Üst konu ;) :)
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
Sistem hatasının çözümünü bulup , konu açarak paylaşıma sundum .. Sorun yaşayan arkadaşlar site içerisinden erişebilirler.
 


Üst Alt