Maxicep v3 - Yeni Temamız Yayında ...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ozan

Ozan

Admin
    Konu Sahibi
Maxicep v3 - Yeni Temamız Yayında ...
Öncelikle tüm maxicep severlerin yeni yılını kutluyorum, yeni yılda da sağlık huzur mutluluk ve bol kazanç devam etsin hepimiz için.

Değişim güzeldir.
Aslında her sene yaptığımız birşey haline geldi bu .
Yeni temamız kullanıma hazır.
Bu sefer yeni yıla denk getirdik.
Yeni yıla daha güzel, daha orjinal, daha teknolojik ve göz açısından daha temiz bir tema ile devam edelim .

Yine taklit edileceğiz, kendi yaptığımız gece gün uğraştığımız görünüm fikirleri ve grafikler belki başka site sahipleri tarafından kopyalanacak, alınacak ama biz birşey biliyoruz ki ;

"Taklitler, Asıllarını Yüceltir"

Yeni temayla birlikte, üye rütbelerinin grafiklerinde de degisiklikler yaptık.
Temada ufak tefek oynamalar yapılabilir, çünkü fikirler hiç bitmez ...
Yenilik güzeldir.

Yeni temamız, maxicep.com ' a hayırlı olsun.

Gördüğünüz eksikleri yada eleştiri / öneri veya görüşlerinizi bildirmekten çekinmeyin.
 


HenryBenzema1410

HenryBenzema1410

Üye
Temayı Sabırsızlıkla Bekleyenlerdenim...Ben Şuan Siteyi Tamamen Gezdim ve Hata Görmedim, Olucağını da Sanmam
ama;sanki konu içindeki sol profillerde hızlı mesajlaşma msn vs iconları yoktur acaba eksiklik midir veya bu temada olmayacak mı bilmiyorum dikkatimi çekti sadece


Emeği Geçen Herkese Teşekkürler
 
Ozan

Ozan

Admin
    Konu Sahibi
Konu içinde kaldırdık evet.
Sadece Profil > İletisim bölümünde mevcut ve yeterli ..
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
Güzel Sade Hoş... :) Ellerinize Sağlık...


--------------- Ekleme ---------------

Yada Çokmu Sade ?
 
GsliKahraman

GsliKahraman

Üye
Süper olmuş teşekkürler Maxicep...
2 Gündür bunu beklyorum yılbaşından beri çok güzel ellerinize sağlık :)
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Yazı renkleri değişebilir mi acaba? Mesala siyah. Yazı rengi dediğim konu başlıkları falan..
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
...
 
CK1991

CK1991

Üye
vay süpermiş
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
Tema Gerçekten Hoş...
Göz Yormayan Sade Bir Görünümü Var...
Yalnız Profillerdeki Rütbe Yazıları Biraz Daha Küçük Olamaz mı ? :)

Gözümüz Alışmış Profil Yazılarını Küçük Görmeye Belki Ondan Tuhaf Geliyordur... :ehe

Başta Ali ve Ozan'a Olmak Üzere Emeği Geçen Tüm Arkadaşların Ellerine, Emeklerine Sağlık Diyorum...
Teşekkür Ediyorum..... :)
 
lovestar

lovestar

Üye
güzel olmuş bencede.sade ama etkileyici.emeğinize sağlık...
 
GsliKahraman

GsliKahraman

Üye
ütbelerin üzerinde gold class filan gibi yazılar var onlar nedir ve türkçe olsalar daha iyi olmazmıydı_?
 
Salihyet

Salihyet

Üye
Maxiyi seviyorum :)
 
Salih Baba™

Salih Baba™

Üye
10 numara olmuş grafikerlerin ve emeği gecen herkesin eline klavyesine sağlık:oke:
 
HenryBenzema1410

HenryBenzema1410

Üye
temadan mı yoksa benim tarayıcıdan mı bilmiyorum ama bi arkadaşın mesajlarını bakarken bu durum gözüme çarptı


MaxiCep.Com - Hata


caps

 
Ozan

Ozan

Admin
    Konu Sahibi
Yazılan saçma mesaj ile alakalı, harfleri yanyana uzatınca çerçeve de taşıyor doğal olarak bu tür mesajları acil olarak sikayet ederseniz sevinirim.

Ayrıca rütbeleri biraz daha ufaltabiliriz veya gold class gibi yazıları kaldırabiliriz de bu hafta netleşir olay.
 
kacaksevgilim

kacaksevgilim

Üye
ya eski teması daha iyidi bence tabiki bu benim görüşüm ama göze pek hoş gelmiyo doğrusu
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
temadan mı yoksa benim tarayıcıdan mı bilmiyorum ama bi arkadaşın mesajlarını bakarken bu durum gözüme çarptı


MaxiCep.Com - Hata


caps




Evet Benim Açtığım Paylaşımda Teşekkür Eden Bir Arkadaşımız.. :ehe
Hemen Şikayet Butonuna Basıyorum.. Biraz Mesajdan Kırpalım.. :)
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Ustaca hazırlanmış bir tema daha!
Harika olmuş gerçekten ilk gördüğümde çok şaşırdım.
Hayırlı olsun..:)
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Ben konu başlıklarının yazı renginin değiştiği takdir de daha hoş olacağını düşünüyorum.
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
DiaBLoS™;1191677' Alıntı:
Ben konu başlıklarının yazı renginin değiştiği takdir de daha hoş olacağını düşünüyorum.
Buna ben de katılıyorum:oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt