Ozan
Admin
Maxicep v3 - Yeni Temamız Yayında ...
Öncelikle tüm maxicep severlerin yeni yılını kutluyorum, yeni yılda da sağlık huzur mutluluk ve bol kazanç devam etsin hepimiz için.
Değişim güzeldir.
Aslında her sene yaptığımız birşey haline geldi bu .
Yeni temamız kullanıma hazır.
Bu sefer yeni yıla denk getirdik.
Yeni yıla daha güzel, daha orjinal, daha teknolojik ve göz açısından daha temiz bir tema ile devam edelim .
Yine taklit edileceğiz, kendi yaptığımız gece gün uğraştığımız görünüm fikirleri ve grafikler belki başka site sahipleri tarafından kopyalanacak, alınacak ama biz birşey biliyoruz ki ;
"Taklitler, Asıllarını Yüceltir"
Yeni temayla birlikte, üye rütbelerinin grafiklerinde de degisiklikler yaptık.
Temada ufak tefek oynamalar yapılabilir, çünkü fikirler hiç bitmez ...
Yenilik güzeldir.
Yeni temamız, maxicep.com ' a hayırlı olsun.
Gördüğünüz eksikleri yada eleştiri / öneri veya görüşlerinizi bildirmekten çekinmeyin.
Değişim güzeldir.
Aslında her sene yaptığımız birşey haline geldi bu .
Yeni temamız kullanıma hazır.
Bu sefer yeni yıla denk getirdik.
Yeni yıla daha güzel, daha orjinal, daha teknolojik ve göz açısından daha temiz bir tema ile devam edelim .
Yine taklit edileceğiz, kendi yaptığımız gece gün uğraştığımız görünüm fikirleri ve grafikler belki başka site sahipleri tarafından kopyalanacak, alınacak ama biz birşey biliyoruz ki ;
"Taklitler, Asıllarını Yüceltir"
Yeni temayla birlikte, üye rütbelerinin grafiklerinde de degisiklikler yaptık.
Temada ufak tefek oynamalar yapılabilir, çünkü fikirler hiç bitmez ...
Yenilik güzeldir.
Yeni temamız, maxicep.com ' a hayırlı olsun.
Gördüğünüz eksikleri yada eleştiri / öneri veya görüşlerinizi bildirmekten çekinmeyin.
Ellerinize Sağlık...

