Maxi Piyango 2009 : Hediye Kazanan Üyelerimiz!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Maxi Piyango 2009 : Hediye Kazanan Üyelerimiz!!!
Değerli Maxicep Üyeleri Merhabalar;

Acısı ve tatlısı ile bir yılı geride bıraktık. Ne yazık ki zamanı durduramıyoruz. Bizde yeni yıl hatırına 8 as 8 yedek olmak üzere 16 üyemizi ufak ödüller ile sevindirdik. Kazanan üyeler aşağıda yer alıyor. Yeni yılda her şey gönlünüzce olsun…

100 Megabayt Turkcell İnternet Paketi Kazanan;

As Üyemiz
C_hakan_C # 84 Numaralı Maxi Bilet

Yedek Üyemiz
sinani baba # 55 Numaralı Maxi Bilet

50 Kontör Kazanan üyeler;
[1 As, 2 Yedek Üyeye Gönderim Tamamlandı]


As Üyelerimiz;

sevda4234 # 156 Numaralı Maxi Bilet
jöly # 254 Numaralı Maxi Bilet - Hediyesi Gönderildi
brotscher # 369 Numaralı Maxi Bilet

Yedek Üyelerimiz;

NobLe # 51 Numaralı Maxi Bilet - Hediyesi Gönderildi
simsek-gs # 96 Numaralı Maxi Bilet
ksk_dennis # 52 Numaralı Maxi Bilet - Hediyesi Gönderildi

25 Kontör Kazanan Üyelerimiz;

As Üyelerimiz;
kaptan23 # 73 Numaralı Maxi Bilet
omrfrk # 147 Numaralı Maxi Bilet - Hediyesi Gönderildi
by_efe # 181 Numaralı Maxi Bilet
king_maxi # 301 Numaralı Maxi Bilet - Hediyesi Gönderildi

Yedek Üyelerimiz;
suskun_21 # 151 Numaralı Maxi Bilet
Romant # 278 Numaralı Maxi Bilet
deepblue_27 # 376 Numaralı Maxi Bilet
oleyoletf50 # 424 Numaralı MAxi Bilet

Yedek ve As Üye Ne Demek?

As üyelerimiz asıl ödül kazanan üyelerimiz, ancak bu üyeler bana bir hafta içinde özel mesaj ile cep telefon numaralarını bırakmaz iseler ödülleri yedek üyelerden birine verilecektir.

Lütfen Ocak ayının 5’ine kadar burada isimi geçen bütün üyeler bana özel mesaj ile cep telefon numaralarını atsınlar.



Video'da Sesde bir sorun var onu halledeceğim:)

Birazda biz 2009'u Kutlayalım:) Sabah sorunları halledeceğim
 


van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Kazanan üyelerimize hayırlı olsun. :oke:
 
xkadir61

xkadir61

Üye
tüh beee... amaorti bile yok:ehe
kazanan üyeleri tebrik ederim.
 
Pure Life

Pure Life

Üye
süper video bayıldım sese yaa
 
xkadir61

xkadir61

Üye
cCeaNn

cCeaNn

Üye
100 mb internet paketini 8 mesajla kaçırmışım:D
Kazananlara hayırlı olsun..
 

Dwyane_Wade

Üye
Ne kadar bahtsızım...Hiç bir şans oyununda kazanamadım şimdiye dek...:agla
 
CK1991

CK1991

Üye
hayırlı olsun arkadaşlara seneye kötü başladım
 
GsliKahraman

GsliKahraman

Üye
Amorti bari tutsaydı :)
 
tksharmely

tksharmely

Emekli Yönetici
Kazanan arkadaşları tebrik ediyorum :)
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Video 3G olduğu için siteye yüklediğimizde bir sorun oluyor ama halledeceğim.
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
Kazanan Arkadaşlarımızı Tebrik Ediyoruz... :)
 
leiche

leiche

Emekli Yönetici
kazanan üyelere tebrikler
 
orgeneral2203

orgeneral2203

Üye
tebrik ederim. bana çıkamaycağını anlamıştım. bende şans ne gezer?!?
 
ULTIMATE93

ULTIMATE93

Üye
abi ben 84 numaraydım mesaj yazdıgımda heralde benden önceki bir üyenin mesajı silinmiş 83 oldum 1 sayıyla kacırdım:(:(:(yok böle bi şans
 

deepblue_27

Üye
o yedek kazananlardanım cok sevındım :D:D:D
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Yedek kazananlarda ben şunun yedeğiyim diyip bana cep telefonu numaralarını bıraksınlar
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
abi ben 84 numaraydım mesaj yazdıgımda heralde benden önceki bir üyenin mesajı silinmiş 83 oldum 1 sayıyla kacırdım:(:(:(yok böle bi şans

üzüldüm :( iki kere mesaj atan üyelerin mesajlarını sildik bundan kaynaklandı sanırım :( ama bölüm görevlisi benim yeni bir kampanya daha geliyor bu sefer avantaj çok büyük arkadaşlar:) bence paylaşım yapın
 
yigitcaner

yigitcaner

Üye
3 dakikayla 25 kontörü kaçırmışım :(
 

.:yunus:.

Üye
tüh hiç bişey çıkmamış neyse çıkanlar güle güle kullansınlar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt