tksharmely
Emekli Yönetici
İlginç çıkma teklifleriniz var mı?
Etmiş olduğunuz ilginç çıkma teklifleriniz, sevgi gösterilerinizi paylaşalım arkadaşlar 
İlk olarak ben başlayayım
Ben: Merhaba ben sizden hoşlandım da.
Kız: Eee.?.?
Ben: Şey, işte yani, çok güzelsin.
Kız: Teşekkür ederim hi hi hi.
Ben: Şey benle çıkar mısın.... (Konuşmaya devam ediyorum daha)
Kız:Evet
Ben:Eğer kabul etmezsen sorun değil bak biraz düşün istersen.
Kız: hi hi hi kabul ettim ya işte zaten.
Ben: Ciddi misin?
Kız:Evet hi hi hi
Ben: saol teşekkür ederim.





O gün tam bir rezillikti, o anı hatırladıkça hâlâ kendimden utanıyorum.
Başka bir anım.
Kız: Merhaba tanışabilir miyiz?
Ben: iyi tanışalım maden ben tksharmely.
Kız: ben de ..... dersanede yeniyim de
Ben: iyi memnun oldum o zaman, ben de eskidim artık 2 senedir burdayım.
.
. Bir kaç gün sonra
.
Kız: ee tksharmely nasılsın hiç konuşmuyorsun.
Ben: Niye konuşmam mı lazım seninle.
Kız: yok yani hani tanıştık ya.
Ben: haa tamam konuşayım bari.
.
.Bir kaç hafta sonra
.
Ben: Ee nasılsın bugün ne kadar güzel olmuşsun.
Kız: hi hi hi teşekkür ederim, sen de öylesin.
.
.Tanışmamızdan 1 ay sonra
.
Ben: Biliyor musun ben şiir yazıyorum
Kız: aaa ciddi mi ben çok severim şiir yazanları
Ben: ben de çok güzel şiir yazarım.
Kız: Göstersene bir kaç tane şiirini.
Ben: tamam göstereyim, bak bunlar önceki sevdiğim bi kıza yazdığım şiirler ( Vay tksharmely vaaay )
Kız: yaa öyle mi. defterini alabilir miyim okuyayım.
Ben: tabi bugün sende kalsın
.
.Yaklaşık 2 hafta sonra
.
Ben: Biliyor musun sana bir şiir yazdım.
Kız: Ciddi misin göstersene
Ben: yok şimdi olmaz, sonra.
Kız: ısrar ediyorum ama ya şimdi göster ya da gösterme
Ben: heyecanı olsun ama bir gün daha bekle ( Sen deli misin tksharmely versene işte)
Kız: tamam o zaman istemiyorum
Ben
öz yarın vereceğim.
.
.Ertesi gün
.
Ben: Nasılsın bugün?
Kız:Hiç iyi değilim, arkadaşım kaza yaptı
Ben: hmm geçmiş olsun şey şiir vardı ya
Kız:evet
Ben: vereyim istersen oku.
Kız: (gülümser) çok iyi olur aslında.
Şiiri veriyorum.
Kız şiiri bitirir...
Kız: Ne demek istiyorsun yani anlamadım (Sen benden de öküzsün be kızım, aşığız işte)
Ben:Sen ne anladıysan o işte.
Kız:Ya ben bugün bir teklif aldım da
Ben: Hadi beee.
Kız: Uzun zamandır beklediğim biriydi.
Ben:iyi o zaman ver şiirimi.
Kız:ya öyle demek istemedim düşünmem lazım
Ben: iyi düşün bakalım.
Tam bir rezillik abidesiymişim

İlk olarak ben başlayayım

Ben: Merhaba ben sizden hoşlandım da.
Kız: Eee.?.?
Ben: Şey, işte yani, çok güzelsin.
Kız: Teşekkür ederim hi hi hi.
Ben: Şey benle çıkar mısın.... (Konuşmaya devam ediyorum daha)
Kız:Evet
Ben:Eğer kabul etmezsen sorun değil bak biraz düşün istersen.
Kız: hi hi hi kabul ettim ya işte zaten.
Ben: Ciddi misin?
Kız:Evet hi hi hi
Ben: saol teşekkür ederim.





O gün tam bir rezillikti, o anı hatırladıkça hâlâ kendimden utanıyorum.
Başka bir anım.
Kız: Merhaba tanışabilir miyiz?
Ben: iyi tanışalım maden ben tksharmely.
Kız: ben de ..... dersanede yeniyim de
Ben: iyi memnun oldum o zaman, ben de eskidim artık 2 senedir burdayım.
.
. Bir kaç gün sonra
.
Kız: ee tksharmely nasılsın hiç konuşmuyorsun.
Ben: Niye konuşmam mı lazım seninle.
Kız: yok yani hani tanıştık ya.
Ben: haa tamam konuşayım bari.
.
.Bir kaç hafta sonra
.
Ben: Ee nasılsın bugün ne kadar güzel olmuşsun.
Kız: hi hi hi teşekkür ederim, sen de öylesin.
.
.Tanışmamızdan 1 ay sonra
.
Ben: Biliyor musun ben şiir yazıyorum
Kız: aaa ciddi mi ben çok severim şiir yazanları
Ben: ben de çok güzel şiir yazarım.
Kız: Göstersene bir kaç tane şiirini.
Ben: tamam göstereyim, bak bunlar önceki sevdiğim bi kıza yazdığım şiirler ( Vay tksharmely vaaay )
Kız: yaa öyle mi. defterini alabilir miyim okuyayım.
Ben: tabi bugün sende kalsın
.
.Yaklaşık 2 hafta sonra
.
Ben: Biliyor musun sana bir şiir yazdım.
Kız: Ciddi misin göstersene
Ben: yok şimdi olmaz, sonra.
Kız: ısrar ediyorum ama ya şimdi göster ya da gösterme
Ben: heyecanı olsun ama bir gün daha bekle ( Sen deli misin tksharmely versene işte)
Kız: tamam o zaman istemiyorum
Ben
öz yarın vereceğim..
.Ertesi gün
.
Ben: Nasılsın bugün?
Kız:Hiç iyi değilim, arkadaşım kaza yaptı
Ben: hmm geçmiş olsun şey şiir vardı ya
Kız:evet
Ben: vereyim istersen oku.
Kız: (gülümser) çok iyi olur aslında.
Şiiri veriyorum.
O İŞTE
Hayran kaldım hayat sevincine
Gözlerinden çıkan pırıl pırıl sevgine
Biliyordum birşey var sende
Beni etkileyen de o işte
Kapıldım sana herşeyinle
Konuştuğun güzel sözlerine
Korkum yok artık söylemeye
Ama bir şey dur diyor yine de
Yazmak zor seni şiirlere
Anlatamam inan sözlerimle
Bildiğim birşey var sende
Beni etkileyen de o işte
Çok zor belki sevmek de
Sevmek zor olduğu kadar söylemek de
İşte söylüyorum şiirlerime
Bu şiir şu anda onun ellerinde...
Hayran kaldım hayat sevincine
Gözlerinden çıkan pırıl pırıl sevgine
Biliyordum birşey var sende
Beni etkileyen de o işte
Kapıldım sana herşeyinle
Konuştuğun güzel sözlerine
Korkum yok artık söylemeye
Ama bir şey dur diyor yine de
Yazmak zor seni şiirlere
Anlatamam inan sözlerimle
Bildiğim birşey var sende
Beni etkileyen de o işte
Çok zor belki sevmek de
Sevmek zor olduğu kadar söylemek de
İşte söylüyorum şiirlerime
Bu şiir şu anda onun ellerinde...
Kız şiiri bitirir...
Kız: Ne demek istiyorsun yani anlamadım (Sen benden de öküzsün be kızım, aşığız işte)
Ben:Sen ne anladıysan o işte.
Kız:Ya ben bugün bir teklif aldım da
Ben: Hadi beee.
Kız: Uzun zamandır beklediğim biriydi.
Ben:iyi o zaman ver şiirimi.
Kız:ya öyle demek istemedim düşünmem lazım
Ben: iyi düşün bakalım.
Tam bir rezillik abidesiymişim





