İlginç çıkma teklifleriniz var mı?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
tksharmely

tksharmely

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
İlginç çıkma teklifleriniz var mı?
Etmiş olduğunuz ilginç çıkma teklifleriniz, sevgi gösterilerinizi paylaşalım arkadaşlar :)

İlk olarak ben başlayayım :)

Ben: Merhaba ben sizden hoşlandım da.
Kız: Eee.?.?
Ben: Şey, işte yani, çok güzelsin.
Kız: Teşekkür ederim hi hi hi.
Ben: Şey benle çıkar mısın.... (Konuşmaya devam ediyorum daha)
Kız:Evet
Ben:Eğer kabul etmezsen sorun değil bak biraz düşün istersen.
Kız: hi hi hi kabul ettim ya işte zaten.
Ben: Ciddi misin?
Kız:Evet hi hi hi
Ben: saol teşekkür ederim.
:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe
O gün tam bir rezillikti, o anı hatırladıkça hâlâ kendimden utanıyorum.

Başka bir anım.
Kız: Merhaba tanışabilir miyiz?
Ben: iyi tanışalım maden ben tksharmely.
Kız: ben de ..... dersanede yeniyim de
Ben: iyi memnun oldum o zaman, ben de eskidim artık 2 senedir burdayım.
.
. Bir kaç gün sonra
.
Kız: ee tksharmely nasılsın hiç konuşmuyorsun.
Ben: Niye konuşmam mı lazım seninle.
Kız: yok yani hani tanıştık ya.
Ben: haa tamam konuşayım bari.
.
.Bir kaç hafta sonra
.
Ben: Ee nasılsın bugün ne kadar güzel olmuşsun.
Kız: hi hi hi teşekkür ederim, sen de öylesin.
.
.Tanışmamızdan 1 ay sonra
.
Ben: Biliyor musun ben şiir yazıyorum
Kız: aaa ciddi mi ben çok severim şiir yazanları
Ben: ben de çok güzel şiir yazarım.
Kız: Göstersene bir kaç tane şiirini.
Ben: tamam göstereyim, bak bunlar önceki sevdiğim bi kıza yazdığım şiirler ( Vay tksharmely vaaay )
Kız: yaa öyle mi. defterini alabilir miyim okuyayım.
Ben: tabi bugün sende kalsın
.
.Yaklaşık 2 hafta sonra
.
Ben: Biliyor musun sana bir şiir yazdım.
Kız: Ciddi misin göstersene
Ben: yok şimdi olmaz, sonra.
Kız: ısrar ediyorum ama ya şimdi göster ya da gösterme
Ben: heyecanı olsun ama bir gün daha bekle ( Sen deli misin tksharmely versene işte)
Kız: tamam o zaman istemiyorum
Ben:söz yarın vereceğim.
.
.Ertesi gün
.
Ben: Nasılsın bugün?
Kız:Hiç iyi değilim, arkadaşım kaza yaptı
Ben: hmm geçmiş olsun şey şiir vardı ya
Kız:evet
Ben: vereyim istersen oku.
Kız: (gülümser) çok iyi olur aslında.

Şiiri veriyorum.
O İŞTE

Hayran kaldım hayat sevincine
Gözlerinden çıkan pırıl pırıl sevgine
Biliyordum birşey var sende
Beni etkileyen de o işte

Kapıldım sana herşeyinle
Konuştuğun güzel sözlerine
Korkum yok artık söylemeye
Ama bir şey dur diyor yine de

Yazmak zor seni şiirlere
Anlatamam inan sözlerimle
Bildiğim birşey var sende
Beni etkileyen de o işte

Çok zor belki sevmek de
Sevmek zor olduğu kadar söylemek de
İşte söylüyorum şiirlerime
Bu şiir şu anda onun ellerinde...​


Kız şiiri bitirir...
Kız: Ne demek istiyorsun yani anlamadım (Sen benden de öküzsün be kızım, aşığız işte)
Ben:Sen ne anladıysan o işte.
Kız:Ya ben bugün bir teklif aldım da
Ben: Hadi beee.
Kız: Uzun zamandır beklediğim biriydi.
Ben:iyi o zaman ver şiirimi.
Kız:ya öyle demek istemedim düşünmem lazım
Ben: iyi düşün bakalım.

Tam bir rezillik abidesiymişim :ehe
 


suur1907

suur1907

Üye
arkadaşım çıkmanın manası nedir açıklar mısın
 
> CeDRiC <

> CeDRiC <

Üye
arkadaşım çıkmanın manası nedir açıklar mısın
1-"Çıkmak" çok anlamsız olup TÜRK örf ve adetlerine hiç uymamakla birlikte batıdan sızan tamamen saçma bi kavramdır..!:nono:
2-tksharmely karşı cinsten birine nasıl çıkma teklifi yapacağını düşünürken bu şekilde çaktırmadan bizim fikirlerimizi almaya çalışıyo olabilir...!:D
 
tksharmely

tksharmely

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Sen cama ben kapıya çıkalım seninle yıldızlara deyiminin kısaltmasına çıkmak denir :D
Cedric güzel bir anın var mı :kop:
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
1-"Çıkmak" çok anlamsız olup TÜRK örf ve adetlerine hiç uymamakla birlikte batıdan sızan tamamen saçma bi kavramdır..!:nono:
2-tksharmely karşı cinsten birine nasıl çıkma teklifi yapacağını düşünürken bu şekilde çaktırmadan bizim fikirlerimizi almaya çalışıyo olabilir...!:D



Sen cama ben kapıya çıkalım seninle yıldızlara deyiminin kısaltmasına çıkmak denir :D
Cedric güzel bir anın var mı :kop:


:kop: :kop:

--------------- Ekleme ---------------

Cedric'in Güzel Bir Anısı Olamaz Olsa En Başta Benim Haberim Olurdu.. :D
 
CoYoTe®

CoYoTe®

Üye
Kanka Bir Şarkı Dinliyordum Bu Şiiri Okuduğumda...Sözleri Şarkının Ritmine Acayip Uydu..Yakında Beste Geliyor:Dehhe
 
xkadir61

xkadir61

Üye
başka işiniz yokmu yaw sizin :ehe:
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Bu konuya mesaj yazmam ileride kopabilecek olan muhtemel kıyametler dolayısıyla mümkün görünmemektedir. :ehe
Güzel konu, teşekkürler tksharmely!

:locked:
 

onbilx

Üye
Maşallah tksharmely çok atraksiyonlu bir hayatın varmış:D
 
tksharmely

tksharmely

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Kanka Bir Şarkı Dinliyordum Bu Şiiri Okuduğumda...Sözleri Şarkının Ritmine Acayip Uydu..Yakında Beste Geliyor:Dehhe

Bekliyorım kardeşim :) Şarkı çıkınca haberim olsun merak ettim :D

Ama siz de yazın, sizin hiç hikayeniz yok mu :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt