8800 çin malı sadece 300 ytl

Sponsorlu Bağlantılar

haylazz79

haylazz79

Üye
    Konu Sahibi
8800 çin malı sadece 300 ytl
8800 çin malı sadece 300 ytl
 


__Midas__

__Midas__

Üye
pahalı gibi, daha uygun bişeler sölersen alabirim, bide benzerlik derecesi nedir ,
 
Catty

Catty

Emekli Yönetici
pahalı gibi, daha uygun bişeler sölersen alabirim, bide benzerlik derecesi nedir ,
Kardesşim Zaten benzıolar cok ama ıcındekı ozellıklerde fena deıl yanı nokıa bole ozellıklerı telefon satsa 5000 ytl den asagı olmaz soylıyım :D

--------------- Ekleme ---------------

hmm o telefon yanı 8800 çin malı olan 300 'ün altında bıkere beenim tanıdık var bursada telefoncu oda bole telefonlar satıyo bn ordan aldım n99i yi
 

ali233

Üye
arkadaşlar nerden bulacam 8800 ı almak istiyorum
 
uLtr@Li

uLtr@Li

Üye
çin malı telefon isteyenler

[email protected] eklesinler her türlü cihaz getirtebilirim saat telefon ps3 ne isterseniz
 
caner90

caner90

Üye
çook pahalı dion arkadım bn 8800 carbon arteyi 200tl aldım
 
haylazz79

haylazz79

Üye
    Konu Sahibi
A 1 kalite arte saphire bu neyse konu kilit pls
 
anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
ya siz ciddimisiniz sahte telfon alınırmı ya amma hava atmaya meraklısınız ha.
300 giderim babalar gibi 7210süper nova laırım henüz kimsede yok al sana hava
sahte 8800 1 kalite olsa nolcak elde hemen belli oluyo.Gördüm inceledim benim telfoncu bir arkadaşta almayın arkadaşlar böle telfonları.Sar degerleri çok yüksek parçalrı bulunmuyo.Siz zararlı çıkarsınız..Benden demesi
 
xkadir61

xkadir61

Üye
helalinden 1 ytl toslarım. değeri bu kadar. yeğenime oyuncak olur anca:D
 
erfc20

erfc20

Üye
300 ytl etmez 150 anca eder
 
haylazz79

haylazz79

Üye
    Konu Sahibi
8800 aRte saphire bu saglam yanı sonucta cın malı ama s aglam yanı
 
ZaZuM

ZaZuM

Üye
kaçak ve orjinal telefonla ayrı ayrı 1 saat konuşun bi üst msjin nedemek istediğini anlarsınız
 

teomaniax

Üye
bende aldım arkadaşlar birebir aynısı hiçbir farkı yok hatta kapağı orjinalinden daha iyi:D ama tabi bazı sorunları da var benm tel pek şarj tutmuyor
 

erosadist1

Üye
arkadsım bendede wr bır tne nokıa 8800 carbon art 250 dıyorum ama pazarlık payı wardır

--------------- Ekleme ---------------

ARKADSLAR NOKIA 8800 CARBON ART WAR ELIMDE 1 TANE GRI RENKLI 250 TL FIYAT BELIRLEDIM AMA PAZARLIK OPAYI WARDIR MSN ADRESIM [email protected] tel 05067616105
 
kamikazeee07

kamikazeee07

Üye
çooookkkk...
 

erosadist1

Üye
NE COQU YA telefon cın malı degıl ama benım kı fınlandıyaa cın malı ıle arasında dunya kadar fark war
 

serhatovic82

Üye
Arkadaşlar bende çin malı tlflar var mardindeyim şuan istiyene kapıda ödeme ilede yollarım

fiyatlar uygundur

n95 200 n96 200 n97 230
arte 200

vifili olarak iphone ile blakberry onlarda 265 tl

kargo dahil kapida ödeme ilede yollarım

tlf 0 543 715 00 20
 


Üst Alt