Acaba kaç üye siteye gerçekten giriyo?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ahmetserden

ahmetserden

Üye
    Konu Sahibi
Acaba kaç üye siteye gerçekten giriyo?
Arkadaşlar sizde biliyorsunuzki foruma yani siteye çoğu kişi bir kereliğine giriyo başka hiç girmiyo buda forumda çöğlüğe yol açıyo ve üye sayısı çoğalıyo ama hüç dikkat ettinizme site il en fazla 100 kişi ilgileniyo.
Bu yüzden admin den talep ediyorum.Bir üyenin üye olarak kalbilmesi yani silnmemesi için en az 10 mesjı olsun veya bunlara benze bir şey olsun.Bewn forumdan yararlanabilmek için forumdaki linklerr üye olmayanlara gösterilsin demiyorum .Ama o üye üye olduktan sonra site ile ilgilensin ilgilenmez ise 5-10
gün gibi bir süre sonra silinsin.Siz de biliyorsunuz ki çoğu üye sadece linki görebilmek için üye oluyo
Bana katılanlar?

--------------- Ekleme ---------------

Negative haksızmıyım?
 


dreamboys69

dreamboys69

Üye
peki ben siteye giremedim 10 gün sonra yine girdim işim oldu birdahamı üye olucam?
yada ben foruma devamlı girmek zorunda değilim.belki 20 gün sonra birdaha işim olucak...
üyeliklerin silinmesi gereksiz şimdilik...

 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Belki, 2 yıl gibi uzun bir süre hiç foruma girmemiş ve hiç mesajı olmayan üyelerin silinmesi düşünülebilir.
Ama ben fikre katılmıyorum. Şu an için gereksiz zaman kaybı, zira çok uzun sürecek bir işleme benziyor...
 
sagopagrup

sagopagrup

Üye
peki ben siteye giremedim 10 gün sonra yine girdim işim oldu birdahamı üye olucam?
yada ben foruma devamlı girmek zorunda değilim.belki 20 gün sonra birdaha işim olucak...
üyeliklerin silinmesi gereksiz şimdilik...

Bir üyenin üye olarak kalbilmesi yani silnmemesi için en az 10 mesjı olsun veya bunlara benze bir şey olsun.

Demiş arkadaş yani 10 mesajı olcak diyelim ki veya 10 tane konusu felan olcak ondan sonra eğer bu üye 10 veya 20 gün içinde felan silinmicek ama 1 mesajı olcak hiç konusu olmıcak foruma da 10 veya 20 gün girmicek silinicek. Ben Fikri veren arkadaşa katılıorum..Tabi daha farklı çözümlerde yapılabilir ..:oke:
 
Ozan

Ozan

Admin
2 Yıl önceki üyelerimizden bazıları bana mesaj atıyor, tesadüfen google da arama sonucu buraya yönleniyor ve giriş yapıp selam naber diyebiliyor ve devamında kafasına yatarsa aktif de olabiliyor üyeliklerin silinmesine karşıyım zaten ne kadar çok üyemizin olduğu ayrı bir prestijimizdir bugüm hangi foruma günde 1100 -1200 üye kayıt oluyor bilmiyorum ama bizde tablo bu

Ayrıca hergün siteye, bizzat login formu ile giriş yapan kayıtlı üye sayısı 8 binleri buluyor.

Son 3 ayda siteye giriş yapmış üye sayımız ise : 92543 ( Şu an itibari ile )
Sitenin altında da yazıyor bu istatistik
 
sahin_k

sahin_k

Üye
ben her gün ziyaret ediorum :oke:
 
sagopagrup

sagopagrup

Üye
2 Yıl önceki üyelerimizden bazıları bana mesaj atıyor, tesadüfen google da arama sonucu buraya yönleniyor ve giriş yapıp selam naber diyebiliyor ve devamında kafasına yatarsa aktif de olabiliyor üyeliklerin silinmesine karşıyım zaten ne kadar çok üyemizin olduğu ayrı bir prestijimizdir bugüm hangi foruma günde 1100 -1200 üye kayıt oluyor bilmiyorum ama bizde tablo bu

Ayrıca hergün siteye, bizzat login formu ile giriş yapan kayıtlı üye sayısı 8 binleri buluyor.

Son 3 ayda siteye giriş yapmış üye sayımız ise : 92543 ( Şu an itibari ile )
Sitenin altında da yazıyor bu istatistik

Tmm da arkadaşın önerisi ve şartıda bu; bi üyenin en az 10 mesajı veya konusu olucak silinmemesi için yani 2 yıl önceki ark. lardan msj geliosa bu siteye emek vermiş üyelerdir ki bunlarında üyelikleri silinsin demio ark. Bende bu fikre katıldığımı söledim;)
 
Catty

Catty

Emekli Yönetici
munmkun oldugu surece gırıyorum maxzıcepe
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Negative haksızmıyım?

Yine yönetici olarak Negative'in cevabı beklenmiş ama ben sana cevap yazacağım:

Haksızsın. Forumun alt kısmında duran sayısal rakamların size ne gibi zararı olabilir veya forumda ne gibi bir kirlilik yaratır, merak ettim?

Bir forumun büyüklüğü içerdekine göre hiçbir zaman tartışılmaz ama dışardaki bir şahıs mesaj, konu ve üye sayısına bakmaktadır.
 
NobLe

NobLe

Üye
Yine yönetici olarak Negative'in cevabı beklenmiş ama ben sana cevap yazacağım:

....

Yanlış anlama olmasın ChavRash diger yetkili arkadaşlarımda degerlidir Ordaki Negative 'den kastı galiba yetkili biri demekti:oke:Tüm yetkili veya yetkisiz herkes önemlidir:bigstar::yuru
 
ahmetserden

ahmetserden

Üye
    Konu Sahibi
Bir üyenin üye olarak kalbilmesi yani silnmemesi için en az 10 mesjı olsun veya bunlara benze bir şey olsun.

Demiş arkadaş yani 10 mesajı olcak diyelim ki veya 10 tane konusu felan olcak ondan sonra eğer bu üye 10 veya 20 gün içinde felan silinmicek ama 1 mesajı olcak hiç konusu olmıcak foruma da 10 veya 20 gün girmicek silinicek. Ben Fikri veren arkadaşa katılıorum..Tabi daha farklı çözümlerde yapılabilir ..:oke:


evet kardeş dikkat ettiysen ben aynısını yapsınlar demedim sadece böyle benzeri bişey yapsınlar.Bana katılmana sevindim.

ve diğer üyeler adminler siz bunu yapmak istememezin çok normal olduğunu biliyorum.Nasıl olsa o gereksiz üyeler para kazandırıyo değilmi.Yoksa ikm siteye reklam vericek.Admin sadece pc başına
kuruluyo parayı o yiyo .Asıl admin de kaymağı yiyo kimbilir kaç lira giriyodur cebine oh! ne ala memleket:D
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
evet kardeş dikkat ettiysen ben aynısını yapsınlar demedim sadece böyle benzeri bişey yapsınlar.Bana katılmana sevindim.

ve diğer üyeler adminler siz bunu yapmak istememezin çok normal olduğunu biliyorum.Nasıl olsa o gereksiz üyeler para kazandırıyo değilmi.Yoksa ikm siteye reklam vericek.Admin sadece pc başına
kuruluyo parayı o yiyo .Asıl admin de kaymağı yiyo kimbilir kaç lira giriyodur cebine oh! ne ala memleket:D

Kendini çok mu gereksiz görüyorsun da aramızda dolaşıyorsun?
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
evet kardeş dikkat ettiysen ben aynısını yapsınlar demedim sadece böyle benzeri bişey yapsınlar.Bana katılmana sevindim.

ve diğer üyeler adminler siz bunu yapmak istememezin çok normal olduğunu biliyorum.Nasıl olsa o gereksiz üyeler para kazandırıyo değilmi.Yoksa ikm siteye reklam vericek.Admin sadece pc başına
kuruluyo parayı o yiyo .Asıl admin de kaymağı yiyo kimbilir kaç lira giriyodur cebine oh! ne ala memleket:D

Söyleminizden anladığım kadarıyla negative arkadaşımızın kazandığını varsaydığınız varsayımsal parada gözünüz var.
O zaman biz de size şöyle bir fikir verebiliriz, gidin yeni bir site açın, Türkiye'nin en iyi sitelerinden biri haline getirin ve burada kazanıldığını varsaydığınız paradan daha fazlasını kazanın?!

Sizi tutan olduğunu zannetmiyorum :)

Hem kendi yapacağınız bu sitede saatlerce çalışıp, emeğini belli bir seviyeye getirmiş bir kişi olarak siteniz için harcadığınız bu saatlerin bir karşılığı da olmasın, yıllarınızı verin siteye ama siz hiç bir şey beklemeyin gelir anlamında.
Kod yer, link içer doyarsınız ne de olsa.

Bu gereksiz addettiğiniz üyelerin adminler tarafından neden silinmediğini bildiğinizi iddia etmişsiniz.
Ve iddianıza göre sitenin gelir sağlamasıymış bu üyelerin silinmemesinin nedeni.
Ancak siz, kalmasının size bir zararı olmadığı, gitmesinin de bir yararı olmayacağı aşikar olan bu üyelerin silinmesini talep etmişsiniz.
Bu da sitenin gelir sağlamasının size amiyane tabirle "battığı" anlamını çıkarmamızı zorunlu kılıyor.

Sonuç olarak;
MaxiCep'e olumlu bir katkısı olmayan bir teklifle geldiğinizi düşünüyorum.

Bir sitenin sunduğu hizmette kalitenin artması sağladığı kârı siteye ne kadar geri döndürebildiği ile ilgilidir. Buradaki değişkenlere dikkat ederseniz kârın da fazla olması kaliteyi arttıracaktır, "kaliteyi arttırmak isteyen bilincin" de!
Sizin ya da benim, sitenin bilançosuna karışma hakkımız olduğunu zannetmiyorum. Kâr bilinçli harcanmazsa zaten azalan kaliteden anlarız bunu.
MaxiCep'in kalitesinde ise bir sorun göremiyorum şahsen ben.
Her geçen gün artıyor.
 
Pure Life

Pure Life

Üye
evet kardeş dikkat ettiysen ben aynısını yapsınlar demedim sadece böyle benzeri bişey yapsınlar.Bana katılmana sevindim.

ve diğer üyeler adminler siz bunu yapmak istememezin çok normal olduğunu biliyorum.Nasıl olsa o gereksiz üyeler para kazandırıyo değilmi.Yoksa ikm siteye reklam vericek.Admin sadece pc başına
kuruluyo parayı o yiyo .Asıl admin de kaymağı yiyo kimbilir kaç lira giriyodur cebine oh! ne ala memleket:D
adam ugraşmış emek vermiş bunlarda olmayan beyınleriyle akıl veriyorlar :@öyle yapın böyle yapın emrin olur beyenmiyorsan girme kardeşim zorlamı duruyorsun.üye para kazandırıyormuşmuş adamın derdi ne sürekli cebınden para niye ödesin tabiki rekram vericek hayret bişi :allalla: üyemi silinsin istiyorsun önce senin üyeliğin silinmesi lazım görüntü kirliligi yapıyorsun.
 
sagopagrup

sagopagrup

Üye
Arkadaşlar bu yazdınız cvp lar banada dokunuo galiba,Ben arkadaşımın fikrine neden katıldımı açıkladım diğer yorumlarımı okuduysanız, ama benım bu sitenin Admininin veya Yöneticilerin kazandığı parada gözüm yok hem paylaşım hemde teknolojik gelişmeleri, programları, oyunları takip ettiğim bi kaç siteden sadece birisi burası ayrıca üstteki üye;'' üyemi silinsin istiyorsun önce senin üyeliğin silinmesi lazım görüntü kirliligi yapıyorsun'' demiş.Bence bu konunun bu kadar abartılması ve bu duruma kızılması yanlış, çünkü bu fikri veren arkadaşın düşüncesi budur yani burada veya diğer sitelerde,forumlarda,bloglarda felan gerçekten sadece sömüren arkadaşlar var.Bunlar direk linki alıo indirio kullanıo bi saol demeyi bilmio.Tmm bunları paylaşanlarda o programları,oyunları felan kendileri yazmıo ama genede bu sömürenler yüzünden hevesi kırılanlar ve bidaha bulduğunu paylaşmak istemeyenler vardır.İşin özü arkadaş bunları sinirlenmiş olucak ki böle bi konu ve fikrini bizlere iletmiş.Bizde buna benzer olaylarda hemen sinirlenmeden bunun olup olamıcanı tartışmak yerine ''üyemi silinsin istiyorsun önce senin üyeliğin silinmesi lazım görüntü kirliligi yapıyorsun.'' gibi sözler sarf etmeği yeğlioruz... Bana göre en yanlış davranışlardan birisi budur. ;) Herkesin fikrinede saygım sonsuz..;)
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Bence biraz yanlış düşünüyorsun.

 
sagopagrup

sagopagrup

Üye
Hıım..hangi düşüncem yanlış die sorabilirmiyim tabi yanlış ta düşünebilirim ama neyin yanlış oldunu söleseydin daha iii bi açıklama olurdu :)
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Hıım..hangi düşüncem yanlış die sorabilirmiyim tabi yanlış ta düşünebilirim ama neyin yanlış oldunu söleseydin daha iii bi açıklama olurdu :)

Şahsen ben size dokunan bir cevap yazmadım. Siz de benim gibi düşünüp bir fikir üretmişsiniz.
Ben diğer arkadaşımızın amiyane yazdığı mesajdaki niyete cevap verdim.

Eğer bir üye sadece istediğini alır ve siteden giderse, bu hareketinin paylaşım yapan kişilerin şevkini kıracağını ve gelecekteki bir günde aradığı bir programı, kendi yaptığı (ve kendisi gibi hareket edenlerin yaptığı) bu hareketin etkisi yüzünden bulamayacağını hesabetmesi gerekmektedir. Etmemesi kişinin kendi bilinçsizliği ve duyarsızlığı anlamına gelir.

Ve, bir yorumla dahi siteye bir katkı sağlamayan yani niteliksel katkısı olmayan üye en azından sitemize niceliksel katkı sağlasın!
 
POWER

POWER

Üye


Ve, bir yorumla dahi siteye bir katkı sağlamayan yani niteliksel katkısı olmayan üye en azından sitemize niceliksel katkı sağlasın!

Aslında herşeyi özetleyen bir cümle olmuş :). Yorum yazan fikirlerini sunan arkadaşlar bu cümle hepinizi ilgilendiriyor :)
 
Catty

Catty

Emekli Yönetici
bu konu biras tartışma yrattı galıba
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt