ahmetserden
Üye
Acaba kaç üye siteye gerçekten giriyo?
Arkadaşlar sizde biliyorsunuzki foruma yani siteye çoğu kişi bir kereliğine giriyo başka hiç girmiyo buda forumda çöğlüğe yol açıyo ve üye sayısı çoğalıyo ama hüç dikkat ettinizme site il en fazla 100 kişi ilgileniyo.
Bu yüzden admin den talep ediyorum.Bir üyenin üye olarak kalbilmesi yani silnmemesi için en az 10 mesjı olsun veya bunlara benze bir şey olsun.Bewn forumdan yararlanabilmek için forumdaki linklerr üye olmayanlara gösterilsin demiyorum .Ama o üye üye olduktan sonra site ile ilgilensin ilgilenmez ise 5-10
gün gibi bir süre sonra silinsin.Siz de biliyorsunuz ki çoğu üye sadece linki görebilmek için üye oluyo
Bana katılanlar?
--------------- Ekleme ---------------
Negative haksızmıyım?
Bu yüzden admin den talep ediyorum.Bir üyenin üye olarak kalbilmesi yani silnmemesi için en az 10 mesjı olsun veya bunlara benze bir şey olsun.Bewn forumdan yararlanabilmek için forumdaki linklerr üye olmayanlara gösterilsin demiyorum .Ama o üye üye olduktan sonra site ile ilgilensin ilgilenmez ise 5-10
gün gibi bir süre sonra silinsin.Siz de biliyorsunuz ki çoğu üye sadece linki görebilmek için üye oluyo
Bana katılanlar?
--------------- Ekleme ---------------
Negative haksızmıyım?





öyle yapın böyle yapın emrin olur beyenmiyorsan girme kardeşim zorlamı duruyorsun.üye para kazandırıyormuşmuş adamın derdi ne sürekli cebınden para niye ödesin tabiki rekram vericek hayret bişi
üyemi silinsin istiyorsun önce senin üyeliğin silinmesi lazım görüntü kirliligi yapıyorsun.