Ben pembe nüfus cüzdanına sahibim

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
dreamboys69

dreamboys69

Üye
    Konu Sahibi
Ben pembe nüfus cüzdanına sahibim
"Bu kadar gazetecinin önünde bu söylenir mi!"
Bir televizyon kanalında söylediği sözler nedeniyle Bülent Ersoy hakkında "Halkı askerlikten soğutmak" suçunu işlediği gerekçesiyle açılan davaya devam edildi.
Bakırköy 18. Asliye Ceza Mahkemesindeki duruşmaya, Bülent Ersoy, müşteki Hayati Karataş ve Savaş Altay katıldı.
Ersoy savunmasında, "Türkiye'de doğmuş, büyümüş ve vergi rekortmeni olan bir sanatçı olarak fikirlerimi özgürce ifade etme hakkım var" dedi.
Ersoy şöyle devam etti: "O konuşmanın içinde ben ölüm yerine çözüm şeklinde beyanda bulundum. Eğer ölüm yerine çözüm istemek vatan hainliği ya da askerlikten soğutmak ise o anlayış meselesidir. Benim konuşmam bu şekilde algılanarak huzurunuzda bu şekilde bulunmam algılama yanlışlığındandır"
AVUKATINA KIZDI
Bülent Ersoy'un avukatı Muhittin Yüzüak'ın, "Müvekkilim vatanını seven askerliğini yapmış birisidir" sözleri üzerine Ersoy, "Bu bu kadar basın mensubu önünde söylenir mi? Ben pembe nüfus cüzdanına sahibim" diye tepki gösterdi.
 


omayra

Üye
karmakarışık işler... kadın-adam olursa böyle olur. Meslektaşım güzel savunma yapmış :ehe ne deseydi? askerliğini yapmamış mı :ehe
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
karmakarışık işler... kadın-adam olursa böyle olur. Meslektaşım güzel savunma yapmış :ehe ne deseydi? askerliğini yapmamış mı :ehe

Avukat Olduğunu Bilmiyordum.. :)

Bülent Ersoy'un avukatı Muhittin Yüzüak'ın, "Müvekkilim vatanını seven askerliğini yapmış birisidir" sözleri üzerine Ersoy, "Bu bu kadar basın mensubu önünde söylenir mi? Ben pembe nüfus cüzdanına sahibim" diye tepki gösterdi.

:kop: :kop: :kop: Rezil Yaa..
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Ersoy savunmasında, "Türkiye'de doğmuş, büyümüş ve vergi rekortmeni olan bir sanatçı olarak fikirlerimi özgürce ifade etme hakkım var" dedi.

Türkiye'de doğmamış olanların ya da Türkiye'de doğup da Türkiye'de büyümemiş olanların veya vergi rekortmeni olmayanların fikirlerini özgürce ifade etmeye hakkı yok mu?..
Ne alaka?! :blink:

AVUKATINA KIZDI
Bülent Ersoy'un avukatı Muhittin Yüzüak'ın, "Müvekkilim vatanını seven askerliğini yapmış birisidir" sözleri üzerine Ersoy, "Bu bu kadar basın mensubu önünde söylenir mi? Ben pembe nüfus cüzdanına sahibim" diye tepki gösterdi.

28 Şubat'ın gizli kahramanı olduğunu iddia eden ülkücü transeksüel Sisi de mahkemede hamile olduğu iddia edip davayı uzatmıştı... Nedir bizim bunlardan çektiğimiz? Bazı şeylerin orta yolu yok işte :kop:
 
ouSahin

ouSahin

Üye
avukat biraz daha konuşsa :D Bülent Ersoyun her şeyini dökecek :D
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Divayı İşledim Kanalda Çok Kızdı Hani Haksızda Deil KAdın Çağız.
 
c3r3n

c3r3n

Üye
askere gitmemesi gitmesinden daha hayırlıdır ;)

isterse mor nüfus cüzdanına sahip olsun :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt