_KadirşinaS_
Üye
Ya Müslüman Olsalardı!!!
Ya bu ayini müslümanlar yapsaydı
25 09 2008 08:30
Atatürk Havalimanı'nda kendilerine has kıyafetlerle yaklaşık 60 Yahudi, yüksek sesle ayin yaptı. laiklik adına sevindirici. Ama ya onlar Müslüman olsaydı!
Tel Aviv'e gitmek için Dış hatlar Terminali 205 numaralı salonda uçak bekleyen aralarında çocukların da olduğu Yahudiler, boynuz çalarak ayine başladı.
Garip sesle irkilen çevredeki diğer yolcular Yahudilerin toplu halde ayakta sallanıp, koro halinde ilahiler söylemesini şaşırarak izledi.
Bazılarının sol kolları ve başlarına şeritler bağladıkları gözlendi. Yaklaşık 30 dakika süren ritüel sırasında, söz konusu yere hiçbir görevlinin gelmemesi dikkat çekti.
Boynuzun çalınmasıyla sona eren ayin sırasında İsraillilerin birbirlerine şakalar yapması dikkat çekti.
Her insanın kendi dininde ibadet hakkı en temel insanî hak. Bu dindar museviler kendi dinlerinin gereği olarak düşündüğümüz ayinlerini dünyanın her yerinde burada olduğu gibi özgürce yapabiliyorlar.
Bu arada mescitsiz bir ortamda seccade serip namaz kılan insanların Türk basınında manşet manşet aşağılanmalarını bir kısım cahillerce şovla itham edilmelerini de hatırlamadan edenmiyoruz.
(Zaman)
_____________________________________________________________________________
Yorumsuz...............
25 09 2008 08:30
Atatürk Havalimanı'nda kendilerine has kıyafetlerle yaklaşık 60 Yahudi, yüksek sesle ayin yaptı. laiklik adına sevindirici. Ama ya onlar Müslüman olsaydı!
Tel Aviv'e gitmek için Dış hatlar Terminali 205 numaralı salonda uçak bekleyen aralarında çocukların da olduğu Yahudiler, boynuz çalarak ayine başladı.
Garip sesle irkilen çevredeki diğer yolcular Yahudilerin toplu halde ayakta sallanıp, koro halinde ilahiler söylemesini şaşırarak izledi.
Bazılarının sol kolları ve başlarına şeritler bağladıkları gözlendi. Yaklaşık 30 dakika süren ritüel sırasında, söz konusu yere hiçbir görevlinin gelmemesi dikkat çekti.
Boynuzun çalınmasıyla sona eren ayin sırasında İsraillilerin birbirlerine şakalar yapması dikkat çekti.
Her insanın kendi dininde ibadet hakkı en temel insanî hak. Bu dindar museviler kendi dinlerinin gereği olarak düşündüğümüz ayinlerini dünyanın her yerinde burada olduğu gibi özgürce yapabiliyorlar.
Bu arada mescitsiz bir ortamda seccade serip namaz kılan insanların Türk basınında manşet manşet aşağılanmalarını bir kısım cahillerce şovla itham edilmelerini de hatırlamadan edenmiyoruz.
(Zaman)
_____________________________________________________________________________
Yorumsuz...............
Laiklik adına sevindirici!?

