fasilyeee
Üye
htc incredible s ile yaşadığım sorunlar
Arkadaşlar telefonu yeni aldım daha önce yıllarca nokia kullandım android e alışmak çok zor olmadı ama nedense onca para verdiğim telefonda çok basit sorunlar yaşıyorum.Bana çağrı geldiğinde çağrıyı açmaya çalıştığımda 3-4 saniye çağrıyı yapan kişiyi görmek için bekliyorum nedenini anlayamadım başka bir sorunum ise bu kadar kaliteli telefonun sesinin çok az çıkması birisi beni aradığında sesi çok zor duyuyorum bugün ise yeni bi sorunla karşılaştım telefon cebimde iken çaldığında cebimden çıkarana kadar telefon ya açılıyor yada meşgule alıyor acaba benim telefonda mı sorun var yoksa sistemsel genel bir sorunmudur? en önemlisi ses sorunudur. sesi çok az çıkıyor bu durumda ne yapmam gerekir ? Desteğinizi bekliyorum....
Not:Ekstra uygulamalar olmadan telefonun ekranını ana ekranda yahut menü de iken sağa sola çevirme imkanı varmıdır?
Not:Ekstra uygulamalar olmadan telefonun ekranını ana ekranda yahut menü de iken sağa sola çevirme imkanı varmıdır?
