1. Siteyi tamamen reklamsız görüntülemek için; hemen şimdi Giriş Yap veya Kayıt Ol

Nokia Lumia 920 dondu

  • 10 Aralık 2012
  • 14023 Okunma
  • 12 Yanıtlar
0/5, 0 Oy


  1. arkadaşlar bugün sarj olurken iki takılıyordum telefonda telefon dondu bataryayıda çıkaramıyorum ne yapmalıyım sizce
     


    Yazan: pirenuri

  2. kapandıysa eğer telefon, 10 saniyeliğne ses kısma +power tuşuna basılı tut bakalım :hmmm
     
  3. reset at telefona kamera ile güç tuşuna basılı tut onbeş saniye titreyince bırak
     
  4. teşekkürler yaptım düzeldi
     
  5. benım de dondu durup dururken ekran kapanmadı hala dedıklerınızı yapıyorum olmuyor ne yapmalıyım sızce
     
  6. porticoyu yüklediysen bunların olmaması lazım kardeşim,eğer olduysa da ses kısma kamera ve güç düğmesine basılı tut titreyince düzelir yada biraz bekle başlat menüsüne basınca kendine gelir
     
  7. Kamera tuşu?
     
  8. evet dostum
     
  9. Ne yapıyor peki bu kombinasyon?

    Sadece ses kısma + güç'ten farkı nedir (Tamamen bilgilenme amaçlı soruyorum) :)
     
  10. bir şey yaptığı yok kardeşimde sadece ben denedim ve şu işe yarıyor bazen power ve ses kısma tuşuna basılı tutunca uzun zaman titremiyordu ve bende üçüne birlikte bastım 10saniye geçmeden titredi,bunu bir kaç defa yaptım yani


    - - - Eklendi - - -

    bunu porticodan önceki donmalarda yaptım şimdi bir problem yok şükür
     
  11. Ses kısma+power: soft reset
    Ses kısma+power+kamera: hard reset

    diye biliyorum :)
     
  12. sırf teşekkür etmek için üye oldum çok sağol un korktuydum bozuldu diye valla sağolun :)
     
Yüklüyor...
Benzer Konular - Nokia Lumia dondu
    Nokia Lumia 1020 nasıl rootlanır? Windows Phone Yazılım Destek 8 Aralık 2015
    Yardım Nokia Lumia 1020 Windows Phone Yazılım Destek 31 Ekim 2015
    Nokia Lumia 520 Brick Sorunu Windows Phone Yazılım Destek 9 Kasım 2014
    Nokia lumia 510 yurt dışı Türkçe nasıl olur? Windows Phone Yazılım Destek 7 Kasım 2014
    Yardım nokia lumia 920 kamera sorunu ! Windows Phone Yazılım Destek 29 Ağustos 2014
Yüklüyor...
03/12/2016 - 01:31