merlin19
Üye
Evet oradaki arkadaşlar zaten bizdeki sürüm size verilenden farklı dedi ms sitesinden baktım bana yükledikleri ile sitede yazan sürüm farklı ve ne ısınma ne donma ne şarj sıkıntısı nede başka sorun yok cihaz o kadar stabilki şaşırdım hat sıkıntım vardı o dahi artık yok nette doya doya kesilmeden geziyorum acaba wp 10 önizleme kursam cihaz yine sapıtırmıServis için farklı bir sürüm verilmiş olabilir mi acaba diye düşünmeden edemiyorum şimdi.
Hocam ben yeni daha servisten aldım hatta davet etti genel mudur gittim servis ortamına özel izinle girdim ENT Servis var yurt içi kargo ve mng ile anlaşmalı ver yolla yollarken içine sıkıntılarını açık açık yaz ve altına adınızı Maxicep'ten duydum notu düş gayet iyi ilgilenirler ayrıca Microsoft yeni kurallar dahilinde servise verilen her cihazın faturasını istiyor faturası ile yollayın bunun nedeni sistem garantisi yani garanti fabrikadan çıktığında satış yapıldığında başlıyor örnek cihaz markete 2015 de geldi 8 ay kaldı hafta ama sistemde o cihazın garantisi 8 ay geçmiş oluyor sen aldın normalde 2 yıl iken sistem garantisi 1 yıl 4 ay kalmış oluyor kullanıcı madur olmasın diye fatura istiyorlar ve size satıldığı tarihi sisteme giriyorlar ve garantiniz uzamış oluyorValla istanbulda değilim hocam o yüzden tarif ettiğiniz yeri bilemiyorum Maalesef .
Netcell yazsada teleservis bakıyor sıkıntı olmaz diyorsunuz yani.
Ben hepsiburadadan aldım netcell yazıyor ama direkt herhalde hepsiburadaya değil teleservise göndereceğim sanırım değil mi
@merlin19