Uygulama com.google.process.gapps hatasi yardim lutfen

Konu, 'Android Uygulama ve Oyun Yardım' kısmında duman61 tarafından paylaşıldı. Okunma: 198317 | Cevaplanma: 98

  1. com.google.process.gapps hatasi yardim lutfen

    Arkadaslar android dunyasinda yeniyim. Telefonum boyle bir hata veriyor acil yardima ihtiyacim var telefon s3



    Yazan: duman61
  2. benimkide öyle ne yapmak lazım s 3

  3. Ayarlar,Uygulama yöneticisi , hepsi , seçenekler,uygulama ayarlarını sıfırla , telefonu yeniden başlat bende sorun çözüldü

    mosfet44, wwwhmz, yaren_dede ve 8 kişi daha bunu beğendi.
  4. Eyvallah kardeş sorun çözüldü çok sağol :)

  5. yüklediğiniz romdan kaynaklanıyor olabilir. ya attığınız romu temiz bir kurulum yaparak tekrar yükleyin veya fabrika ayarlarına dönün.

  6. arkadaşım ne diyeceğimi bilmiyorum bu bilgin için. Hic bi şey yokken karşılaştığım bu hatayı bu kadar basit çözmem için verdiğin bu bilgi her ne kadar basit görünsede çok değerli benim için. kuru bir teşekkür az gelir düşüncesiyle çok ama çok teşekkür ederim saygılar.

    Crazyman037 bunu beğendi.
  7. Arkadaşlar araniza yeni katildim ve sorunumun çözümünü sizin paylaşimlarinizdan elde ettim paylaşimda bulunan herkese çok teşekkür ederim

  8. eyvallah kardeşim süpersin :) sorun bendede çözüldü ;)

  9. problem çözüldü (s note 2 ) teşekkürler.

  10. Eyvallah dostum. Gerçektenise yariyor. Büyüksün. Galaxy Tab2 7.0

  11. değerli kardeşim allah razı olsun sayende 5 günün acısı 1 dakikada çözüldü.... :)

  12. Beyler bi yardimci olun. Uygulama yonetisinden hepsi tarafina geciyorum ama secenekler dediginiz seyi bn bulamadim yav . Note 2 kullaniyorum

  13. beyler note 2 kullanıyorum ayarlardan uygulama yöneticisine giriyorum ordan hepsi bölümünü seçiyoRum ancak seçenekler kısmını bulamıyorum ya

  14. Hay Allah razı olsun hocam ya sırf sana teşekkür etmek için girdim siteye. telim s3 teşekkürler tekrardan.

  15. tmm süper oldu cok saolun

  16. Arkadaşım sorunun çözüldümü bilmiyorum ama hepsi kısmından sonra gireceğin seçenekler kısmı home tuşunun solundaki dokunmatik tuştur.

    ve ayrıca çözümü bizlerle paylaşan arkadaşa çok teşekkürler büyüksün hocam allah razı olsun senden.

  17. Merhabalar arkadaşlar ...
    Aynı surumdan bende muzdaripim... Fakat , ayarlar dan uygulama yöneticisi yok bende ; sadece uygulamalar var !!! Uygulamalarda hepsine tıkladığımda dediğiniz seçeneklerde çıkmıyor.... ;( Çok fazla hata veriyor.. Yardım edebilir misiniz ? Fikirlerinize ihtiyacım var ...

  18. Abi sen adamın dibisin be yaa bunu denedm ve oldu. bu sözlerii yazablmek için kayıt oldummm . Tşk.

  19. Tesekkurler ama bende hala ayni hatalar devam ediyor. ''Maalesef googleplay store durdu, Media.process yanit vermiyor'' vb..

  20. cok tsk ederim (noncelalreis)

com.google.process.gapps hatasi yardim lutfen konusuna benzer içerikler

  1. Uygulama marketten oyun yukleme hatasi?lutfen yardim ( 26 Kasım 2012 | Android Uygulama ve Oyun Yardım )

    marketten oyun yukluyorum en sona gelince yukleme hatasi falan diyor?:(
  2. Note 2 avi hatasi yardim lutfen ( 28 Mayıs 2013 | Samsung Android Donanım )

    Arkadaşlar benim sorunum şu yanliş görmediysem eyer cihaz videolari avi olarak cekiyo video oynaticisinda da gözteriyo cektigim videolar ama youtube gibi video indirme sitelerinden bilgisayarima avi olarak indirdigim videolari pc den cihaza...
  3. S3 wifi kimlik denetim hatasi Yardim lutfen ( 18 Ağustos 2013 | Samsung Android Yazılım )

    S3 alali 2 gun oldu ilk once baglanmiyordu modeme, guncelleme yaptm telefona pc araciligiyla fakat bu sefer kimlik denetimi hatasi demeye basladi sifre kesinlikle dogru ve baska s3 te cok rahat giriyor kafayi yicem
  4. bolt 1.4 baglanti hatasi!!!!! yardim edin lutfen!!!! ( 25 Ağustos 2013 | Java Uygulamalar,Programlar )

    ben telefonuma bolt 1.4 yukledim baglanti hatasi veriyor, alt surum yukleme nedenimde ust surumleri yukleyince telefon ''insufficient memory''(yetersiz bellek) demesi.. lutfen yardim...hatayi nasil duzeltiriz...
  5. Yardım Google play baglanti hatasi lutfen yardim edin!!!!!! ( 13 Eylül 2014 | Android Tabletler )

    Merhaba, general mobile etab 4 (meb tableti) kullaniyorum. Fakat cihazdan sadece google playe baglanamiyorium. Her giris denememde ekteki hatayi ayorum. Bunun icin internetten 4.2 icin oogle play service uygulanalarini indirdim onlari kurdum...
Yüklüyor...
31 Temmuz 2015 Cuma - 18:22:58