nokia lumia825 Çin'de ortaya çıktı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
nokia lumia825 Çin'de ortaya çıktı

Nokia'dan windowsphone8 işletim sistemli yeni bir model daha ortaya cıktı. Nokia Lumia825.
Çin'de ortaya cıkan bu model orta segment ailesine dahil olup iddialı diyebilecegimiz donanımıyla geliyor.

16&8gb dahili hafıza,8mp cift led flaşlı kamera,puremotion teknoloji destekli super sensitive 4.3" dokunmatik amoled ekran bazı öne cıkan özellikleri.
Şubat 2013'te piyasaya sürülmesi beklenen cihaz windowsphone8'in son sürümü yüklü olarak gelicek. 1.5ghz çift çekirdekli bir işlemciden güc alan lumia825 1gb ram'e sahip olucak. Snapdragon s4plus chipset kullanılacak cihazda adreno305 gpu olması bekleniyor.
 


gkcll

gkcll

Üye
artık arkası kesilmez nokia yapar anca
piyaseyi kapması içinde zorunda zaten
Bilgi için teşekkürler usta

- - - Eklendi - - -

tasarım da çok değişik duruyor bi nevi siyaha has gibi
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
İyiymiş...
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Donanım gayet iyi. Birde fiyat belli olsa o zaman bir fikir sahibi oluruz. :)
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Gerçekten gerek boyutları gerekse donanımıyla ideal bir telefon. :oke:
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
donanım güzelmiş 920 den başkası yalan benim için :islik
 
symbian.forever

symbian.forever

Üye
Nickimi " lumia920.forever " olarak değiştirsemmi acaba :ehe
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
İnşallah fiyatı da uygun olur Fp ürünü olur.
 
komando04

komando04

Üye
güzelmiş abide bunların adrenoları hep bizden yüksek haber için teşekkürler abi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt