papakudioflu
Emekli Yönetici
muhtemelen bu hafta sonundan sonra birinci olucaktir. Bakalim lumialar ne kadar saticak. İlk uc ceyrekte toplam 11milyon civarinda lumia satilmişti. Fakat bu sefer dunyanin heryerinde butun buyuk operatorler online magazalar ayni anda satişa cikardi. İlerleyen gunlerde satiş rakamlariyla ilgili bilgiler de duşmeye başlar. Fakat satişa ciktigi heryerde cok cabuk bir şekilde beyaz renk haric tukeniyor. Acaba adet mi az talep mi fazla bunu yakinda anlariz.
valla ali kemal. Abi adet aztalepte çok. Yüksek kesin böyle dir abiama Allaha şükür ben aldım abi çokta memnunum iyimi siyah almışım abi sarıdanda çekici geliyor artık bana
beyaz alicam ben mutlakanokia nin neresi ii ya

Arkadaşımızda galaxy gio var ve Lumia gibi bir serisi olan şirkete laf atıyornokia nin neresi ii ya

ben siyahtan hevesimi aldigim icin o kadar cekici gelmiyorbeyaz alicam ben mutlaka
satılık beyaz lumia920 var fiyat 2000 tl
ben siyahtan hevesimi aldigim icin o kadar cekici gelmiyorbeyaz alicam ben mutlaka
satılık beyaz lumia920 var fiyat 2000 tl

Arkadaşımızda galaxy gio var ve Lumia gibi bir serisi olan şirkete laf atıyor![]()

Arkadaşımızda galaxy gio var ve Lumia gibi bir serisi olan şirkete laf atıyor![]()
Bak bu söze kopulur işte kardeşlik
ohooo sen o fiyata biraz zor satarsin kardeşim ben amerikadan 850tl'ye alabiliyorum da duşunuyorum acaba daha ucuza nasil getiririm![]()

