amazon bestseller listesi aciklandi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
amazon bestseller listesi aciklandi

Amazon wireless en cok satanlar listesini acikladi ve lumia920'ler 3,5,9,12 ve 13. Sıradan listeye girdi. İlk 15'te 6 adet windowsphone,4adet android ve bir tane de blackberry cihaz bulunuyor. Bakalim ilerleyen gunlerde siralama nasil degişicek.
 
  • Beğen
Tepkiler: .Murat.


ecel54

ecel54

Üye
Lumia yeni çıktı, ilerliyen günlerde 1. olur :ehe
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
muhtemelen bu hafta sonundan sonra birinci olucaktir. Bakalim lumialar ne kadar saticak. İlk uc ceyrekte toplam 11milyon civarinda lumia satilmişti. Fakat bu sefer dunyanin heryerinde butun buyuk operatorler online magazalar ayni anda satişa cikardi. İlerleyen gunlerde satiş rakamlariyla ilgili bilgiler de duşmeye başlar. Fakat satişa ciktigi heryerde cok cabuk bir şekilde beyaz renk haric tukeniyor. Acaba adet mi az talep mi fazla bunu yakinda anlariz.
 
komando04

komando04

Üye
muhtemelen bu hafta sonundan sonra birinci olucaktir. Bakalim lumialar ne kadar saticak. İlk uc ceyrekte toplam 11milyon civarinda lumia satilmişti. Fakat bu sefer dunyanin heryerinde butun buyuk operatorler online magazalar ayni anda satişa cikardi. İlerleyen gunlerde satiş rakamlariyla ilgili bilgiler de duşmeye başlar. Fakat satişa ciktigi heryerde cok cabuk bir şekilde beyaz renk haric tukeniyor. Acaba adet mi az talep mi fazla bunu yakinda anlariz.

valla ali kemal. Abi adet aztalepte çok. Yüksek kesin böyle dir abiama Allaha şükür ben aldım abi çokta memnunum iyimi siyah almışım abi sarıdanda çekici geliyor artık bana
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi


valla ali kemal. Abi adet aztalepte çok. Yüksek kesin böyle dir abiama Allaha şükür ben aldım abi çokta memnunum iyimi siyah almışım abi sarıdanda çekici geliyor artık bana

ben siyahtan hevesimi aldigim icin o kadar cekici gelmiyor:ehe beyaz alicam ben mutlaka
 

phantomddl

Üye
Sadece adet az olup tükense best-seller'lara giremezdi değil mi :hmmm Çünkü satış rakamlarıyla ilgili bu durum yanılmıyorsam.

Expansys UK'de 1 numarada şu anda ve fiyatı 1590 TL civarı.


HTC 8X 3. sırada, bu da güzel haber.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
expansys'in bir kac ulkede zaten onsiparişleri de bitmişti. Bestseller listelerine giriyor ama mesela sgs3 ile yarişiyor. Sgs3'un satişlari cikiş tarihi nedeniyle yavaşlamiş durumda. Bu yonden bakinca işler degişebilir. Benim soylemek istedigim nokia bu kadar talep beklemiyordu da uretimi duşuk mu tuttu fikri geliyor aklima. cunku dunyanin degişik bolgelerinde cok buyuk taşiyicilardan stockout aciklamasi geliyor. Mesela bugun de avustralyali telstra'nin ceo'su aciklama yapti. Lumia920'nin tum renkleri tukendi ikinci parti cihazlar gelene kadar onsiparişler durduruldu diye. Ve urun teslimatlari da 27 kasimda başliyacakmiş.
 

phantomddl

Üye
Nokia'da çalışan kişi, beklediklerinden çok daha fazla talep geldiğini, o yüzden stokları doldurmakta, ellerinde tutmakta sıkıntı çektiklerini söylediler. Üretim az yapılmıştı heralde. Mesela benim aldığım gün sadece 6-7 tane gelmişti. Özellikle beyaz stoklarda sıkıntı varmış ilk partide, ama Turkcell'de de hep beyaz kalıyor ellerinde. Sarı renge de çok ön sipariş varmış.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
yani nokia strateji hatasi yapti. Bundan bir ay once butun ulkeler icin net fiyati belirleyip onsiparişleri başlatsaydi şu anda hic bir sorun yaşamadan takir takir satardi cihazlari. Bu şekilde muşteri de kaybediyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: n000k ve phantomddl
bilaldemir34

bilaldemir34

Üye
nokia nin neresi ii ya
 
Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
Yavas Yavas 1. Olur .. =]
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
gdervisoglu

gdervisoglu

Üye
Bu arada liste değişmiş :naughty:

 
Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
Hehe =D

Simdi 1. L920 Olmuss .. =]


- - - Eklendi - - -


Arkadaşımızda galaxy gio var ve Lumia gibi bir serisi olan şirkete laf atıyor :nono:

Bosverin Arkadaslar .. Acilir Gozu Yakinda Dostumuzun .. =]
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt