N96 ŞEBEKE SORUNU.. ( yardımıniz önemli )

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
akaca38

akaca38

Üye
    Konu Sahibi
N96 ŞEBEKE SORUNU.. ( yardımıniz önemli )
Büyüklerim küçüklerim sayın maxicep ustaları ve arkadaşlar lütfen bana şu mevzuda yardımci olur musunuz..

telefon N96 ve sene 2009 ocak ayında yurt dışından geldi ve getiren arkadaş üzerine kaydedildi..

iÇINDEN cIKAMADIGIM SORUNLAR ŞUNLAR;

1) Telefon tek hat üzerine kayıt yapıldı ama şimdi hat hiç çekmiyor. Sorun çıkmaya başladığı zamanlar ki durumu çağrı yapmaya çalıştığımda şebeke 1 ibreye düşer sonra tümden gider sistem hatası derdi. Format attırdım attım düzelmedi. Sistemi yeniden kurdurdum düzelmedi. Şebeke sorunu neden olabilir teknik olabilir mi?

2) Belki telefonun e maisi klonlanmistir diye kontrol ettirdim kayıtlı değil geçici kayıtla açılmış, üzerine kaydedilen şahıs yurtdışı vatandaşı olduğu için geçici açılmış diyen telefoncuda oldu ama ankara telekominikasyon genel merkezini aradığımda telefonumun halen kayıtlı olduğunu ve de tekrar kayıt istemediğini söylediler.. bu durumda kuvvetli ihtimal sorun telefonda ama nasıl bir sorun net bir şey diyen yok.

3) sorun şebeke anteni deyip şebeke entegresi değişmesi gerek diyen biri çıktı. Şehir merkezinde kartı taktik epeydir çekmeyen şebeke çekmeye başladı ama sorun gene aynı oldu. Bir ibre kalıyor sonra oda gidiyor. Sorun yukarıda dediğim gibi şebekenin entegresi yada başka bir şeyiyle mi.

BU SORUNA BENZER YADA NET BILEN ARKADAŞLAR YARDIMCI OLURSA çok memnun olurum. Herşey için sağolun.
 


yasinknc

Üye
aynı sorun bende de var..yardımcı olacak kimse yokmu?
 
akaca38

akaca38

Üye
    Konu Sahibi
BİR ALLAHIN KULU ANLAMIYOR MU bu sorundan ?????
 
onur01651

onur01651

Üye
dostum arka kapgı actıgında alt bölümde siyah bi plastik bölüm var,orası onun anteni.o bi kapak aslında.onu kaldırırsan kapaga yapısık olan anten filmini göreceksin,filmin anakarta değmesi gerekiyor ki anten çalışşın,orada batarya pinine benzeyen pinler var,onları kaldırırsan daha iyi temas eder,sorununun bu oldugunu düşünüyorum,bosuna telefonu açtırma,anten kapagını cıkartmak kolaydır,alt taraftaki bosluktan başla kaldırmaya.Saygılar...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt