[eHandySoft] ThreadSMS Standard v1.98(5) Symbian^3 Signed

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
[eHandySoft] ThreadSMS Standard v1.98(5) Symbian^3 Signed
İstek üzerine açılmıştır. Konu sonra düzenlenecektir.






★Threaded message list with portrait; ★Charming smoothly scroll effect; ★SMS preview window with portrait; ★Smiley(emoticons) images; ★"Super notifier" -- a gorgeous new SMS notifier ★Send FlashSMS, schedule SMS. ★6 Message skins embedded ★Light white, dark gradient themes, bubble sytle...

New features added in 1.98.5:
- Perfectly support Symbian^3 devices: N8,E7,C7,C6..
- Support slide transition effect UI, give you more feeling of iPhone
- Support Bulk SMS, MMS...
- Display the sending status, you can cancel it before it is sent
- New skin mode, you can select any notifier skin or message skin
- Fixed some bugs, more stable​
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: sh0ck


sonic23

Üye
program gayet güzel tesekkurler fakat smsleri silme kısmını bi türlü göremedim. Toplu silmeyi daha doğrusu.
 

FaDozoowlak

Üye
Great work! This is the kind of info that are meant to be shared around the web. Disgrace on Google for no longer positioning this post higher! Come on over and discuss with my web site . Thanks =)
 

ebazer

Üye
arkadaşlar yeri değil biliyorum ama konuyu açacak başka yer bulamadım-->lütfen bu iki programı S^3'e çevirecek bir babayiğit yok mu-->Happywakeup ve messageintime

 

ozkantikir

Üye
çok tesekkurler çok guzel bır paylasım..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt