Tesekkurler tarayiciyi da koysaydin cok iyi olurdu ama olsun yine de ugrasmissin
Opera'yı aratıyor mu peki ?
HTML5 testini koydum unutmuşum..Tarayıcı harika wi fi dan bağlanıyorum çok iyi hızı

Opera'yı aratıyor mu peki ?
Sağol dostum çok yardımcı oldun .
Opera kullanmıyorum ben ama aratmaz maxicepte tıklamamla girmesi bir oluyor video çekicek bi durumda değilim şuan ama bence tarayıcı gayet iyi durumda
Güncellemeyi sabırsızlıkla bekliyorum ..
Sağol dostum çok yardımcı oldun .Güncellemeyi sabırsızlıkla bekliyorum ..

kulaklık sesi nasıl dobly geldimi size bakın bi
Emeğine sağlık arkadaşım. Bende şimdi yüklüyorum 603e. Bir sorum olacak yuklemeden once soft format atayım dedım. SOn guncellemeler mıcrosoft apps kaldı ama office mobile gitti. Tekrar nasıl yukleyebılırım ?Birde soft formattan sonra telefonun hacki gidiyormuydu?
