symbian.forever
Üye
mobil için teşekkür et butonu
evet arkadaşlar 
Son zamanlarda sitenin mobil sürümü için iyileştirmeler yapıldı. Örneğin şikayet et butonu çıkarıldı.
Ben sürekli mobil takıldığım için hiçbir konuya teşekkür edemiyorum. Yani yoruma yazıyorum ama teşekkür et butonu olsa iyi olurdu.
Ve birşey daha söylemek istiyorum ki kim bilir benim gibi kaç kişi mobil sürümü kullanıyordur. Yorumlar için beğen butonu da olursa iyi olur.
Lütfen bunu konuyu gözden geçiriniz.
Maxicebi seviyorum ve iyileştirmeler yapılmasını istiyorum. Yukarıda belirttiğim gibi arkadaşlar.
Iyi forumlar
Sayılar
Uğur

Son zamanlarda sitenin mobil sürümü için iyileştirmeler yapıldı. Örneğin şikayet et butonu çıkarıldı.
Ben sürekli mobil takıldığım için hiçbir konuya teşekkür edemiyorum. Yani yoruma yazıyorum ama teşekkür et butonu olsa iyi olurdu.
Ve birşey daha söylemek istiyorum ki kim bilir benim gibi kaç kişi mobil sürümü kullanıyordur. Yorumlar için beğen butonu da olursa iyi olur.
Lütfen bunu konuyu gözden geçiriniz.
Maxicebi seviyorum ve iyileştirmeler yapılmasını istiyorum. Yukarıda belirttiğim gibi arkadaşlar.
Iyi forumlar
Sayılar
Uğur




