ben imza yarışması düşünüyordum ama fark etmezarkadaslar en güzel avatar yarısması yapmısmıydık...ben bilmiyorumda..yapmadıysak yapalımmı..yada yaptıysak tekrar yapalımmı????görüşlerinizi bekliyorum![]()
farketmez.birini sonra düzenlerizwalla hocam bakın artık ister avatar ister imza nasıl istersenız..gönlünüzden ne koparsa![]()

"Sitenin üst bölümünde konu açılırsa" derken neyi kastettin?![]()


ewet üst konu demek istedim..."Sitenin üst bölümünde konu açılırsa" derken neyi kastettin?![]()
Yapmıstık ve tekrar yapabiliriz tabiki ...

