Sagopa Kajmer - Beslenme Çantam (ft. Kolera)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Sagopa Kajmer - Beslenme Çantam (ft. Kolera)
Kolera Verse]
Bebeklerin kangalları mıncıklamalarına benzer cesurluğun
İçinde ölü insanlar bulunan bir gölüm ve kıyımda mekki gülleri
Suyuma bakanı davet ederdim içeri
siz rape pisledikçe çimdikleyeceğim sizi (çim çim çim..)
Gözlerimde iki tatlı gonca gül ve örter onları
Siyah tülmüş şifrelerim çözülür dizlerim çözülür
Eşyalarımda benimle beraber üzülür
Notaların en sertini uktelerime basacağım
Eskiyorum ve bende her gün tozlanıyorum bu rafta
Yapıştırdı yafta darma dumanın cesurluğu lafta
Döner yüzün gecenin simasına hem de çok fena
Cinayet gibi her günüm her dakikam
Uçurumların salkımlarından sarkıyorum
Kış üflüyor yüzüme ve donup saçağa dönüşüyorum
Yaz gelecek biliyorum ısıtacak kedileri ve kuşları tekrar
Yeni bahar gelecek yine kesilecek başıma ahtar
Sen karşıdan hızla gel çarpışalım eskaza
Hayatımız üzerine lades tutuşuyolar adeta
Taş çalmadan alamaz oyunu kimi zavallı daha
Keramet gibi kalıyorum ayakta

Sagopa [Nakarat]
Ben kapanmış defterin ortasında solan kuruyan gülüm
ve gülüm bu yaptıklarınız resmen zülüm
Neyse ki halim serin talim asker talim
Yere devrilmeli her zalim
Beslenme çantamda mermim
Geç kaldım kaçtı ilk dersim
Hayatım bayram değil merasim

[Sagopa Verse]
Yaşama karşı çocuklaşırken ilerler yaşım
Müsvettelerim tükendi ve avuçlarıma söz yazdım
Kayıplar adres oldum oğlum takip edilen bir izim
Usanmadan peşimden gelir melankolik çocuklar bizim
Ben ince narin cebir benekli çıtayım ve çıtamı aştım
Ömrümün depdemesine alıştım
Çünkü köpek gib çalıştım
Ekmeklerimi aslanın ağzından çıkarttım
Ben ekmeği almak için ekmeklerde verdim
Ben aslanla beslendim bu ormanın kralı oldum
Sokak lambasıyım bir an beni görenler önünü gördü
Beni göremeyenlerse karanlığa karşı sövdü
Küfür kafir demedi ayyaş geceye şöyle seslendi:
"Ne zaman ki çilem dolar şişem boşalır
Ne zaman ki gözüm dolar içim boşalır
Yağma yağmur sağanak bu sağanak için yok sığınak"
Yağma yağmur sağanak bu sağanak için yok sığınak
Çok susamış susuzlar için musluklar açılsın
İçen doyan şükretsin doyamanlar sabretsin
Bu şarkımında sonu kahretsin

Sagopa & Kolera [Nakarat]
Ben kapanmış defterin ortasında solan kuruyan gülüm
ve gülüm bu yaptıklarınız resmen zülüm
Neyse ki halim serin talim asker talim
Yere devrilmeli her zalim
Beslenme çantamda mermim
Geç kaldım kaçtı ilk dersim
Hayatım bayram değil merasim
 


burak9400

burak9400

Üye
dün indirmiştim bu şarkıyı gerçekten çok şüper bişi olmuş.3 saatte hazırlanmış bi şarkıymış ama gerçekten nakaratı şüper omluş.ama anladıgım kadarıyla müzik de sözler de sagoya ait değil çünkü müzik içinde söz içinde bazı kişilere teşekkür etmişler.bunu melankolia'da görmüştüm.sözleri falan güzel bi şarkı paylaşım için teşekkürler:oke:
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
dün indirmiştim bu şarkıyı gerçekten çok şüper bişi olmuş.3 saatte hazırlanmış bi şarkıymış ama gerçekten nakaratı şüper omluş.ama anladıgım kadarıyla müzik de sözler de sagoya ait değil çünkü müzik içinde söz içinde bazı kişilere teşekkür etmişler.bunu melankolia'da görmüştüm.sözleri falan güzel bi şarkı paylaşım için teşekkürler:oke:
Yorumun üstüne indirdim şimdi güzel bir şarkı:bigstar:
 
-LiveYourLife-

-LiveYourLife-

Üye
sanırım sagopakajmerin eski resmi sitesi için yapılmış. onun için olmasada siteye laf atılmış galiba . gerçekten güzel şarkı. yunus abimiz 1 saatte yapsada kesin güzeL oLur ;)

bu arada teşekkürler bunu arıyordum
 
azim_alim38

azim_alim38

Üye
gerçektende çok güzel...
 

Doğan

Üye
paylasım için tesekkürler çok anlamlı ve güzel bi parça
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Gofrettin115
Cevap
1
Görüntüleme
630
YaşlıTaşCocuk54
Cevap
2
Görüntüleme
2K
OnurYurdakul
minoo
Cevap
0
Görüntüleme
1K
minoo


Üst Alt