Galaxy ace 5830i Son Çıkan Orjinal Rom.(kendim kullanıyorum)

Sponsorlu Bağlantılar

akusta126

Üye
    Konu Sahibi
Galaxy ace 5830i Son Çıkan Orjinal Rom.(kendim kullanıyorum)
iyi günler arkadaşlar Brick olmus veya güncellmek isteyen arkadaşlar için romu paylaşıyorum;



Sorunlar? Yok
Geliştirmeler: 3G-2G Menüsünün Adı Değişmis (GSM = 2G / WCDMA = 3G)
Batarya Ömrü Artmış Normalde 2 gün giden şarjım 2.5 gün gidiyor (Sanırım Power Governorlari değişmiş WiFi Pasif ise ne olursa olsun kapanıyor)
IMEI Tracker eklenmis eger telefonunuz calinirsa bulabileceksiniz
En Yakın Zamanda CWM Backup ı atacağım
Odin Kullanımı Çok Kolay SS veya Video ile uğraşmaya gerek olduğunu zannetmiyorum
1-)Telefonu kapatın ses açma ve ses kısma tuşuna basarak açın ekrana onaylama penceresi gelecek Ses Açma tuşuna basın ve telefonu USB ile bağlayın (NOT KIES GEREKLIDIR Neden?: Driverları yüklemeniz gerek)
2-)Odin i Açın ve gerekli dosyaları seçin
3-)Herşeyi Yaptıktan Sonra eğer Telefonunuz Sağ Üstte Sarı bir Şekilde gözüküyorsa sorun yok FLASH Butonuna tıklayın
PIT= cooperve_0623.pit
PDA= PDA_S5830i_XXLF3.tar.md5
CSC= CSC_S5830i_ODDLF1.tar.md5
PHONE= MODEM_S5830i_DDLF1.tar.md5


XXLF3.RAR :
ODIN(PIT Dosyası ile):

-​ALINTIDIR-
 


safrane23

Üye
Çok çok teşekkür ederim aynen anlattıklarını yaptım ve süper oldu teşekkürler.
 
kadir3831

kadir3831

Üye
Arkadaşim ben ne yaptiysam bu telefonu dowland moda alamadim hep cmw aciliyor dowland moda almanin başka yolu varmi
 

sehzade_gani

Üye
Arkadaşim ben ne yaptiysam bu telefonu dowland moda alamadim hep cmw aciliyor dowland moda almanin başka yolu varmi





telefon kapalı iken:
ses açma kapama tuşuna beraber basılı tutarken ayrıca güç tuşuna basın
bu şekilde olması gerekli
 
muhammed_mf

muhammed_mf

Üye
Arkadaşim cwm ile nasil yapariz yapabiliri
 
panorama_ömer16

panorama_ömer16

Üye
xxlk3 çıktı ben kullanıyorum.
 
Silinen Üye 1145465

Silinen Üye 1145465

Kapalı Hesap
rusya 2013 kasım romu var en güncel rom o sammobile de bulursun
 


Üst Alt