WebGate SMS Spam Manager v1.10.138 S60v3 SymbianOS9.x Unsigned

Sponsorlu Bağlantılar

Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
WebGate SMS Spam Manager v1.10.138 S60v3 SymbianOS9.x Unsigned
Sms Engelleme Programının Crac-klenmiş fu-ll sürümü ..

Sadece belirlediğiniz kişilerden sms alabilir , ya da belirlediğiniz noların smslerini engelleyebilirsiniz..

Sms geldiğinde kesinlikle uyarı vermez ( Ses - Ekran ışığı ) Sadece programın içerisinde görebilirsiniz smsyi , ister açar okursunuz ister direk silersiniz size kalmış :oke:




Sitemizde mevcut olan diğer sürümü çalışmıyor o yüzden bunu ekledim .. Sertifikalamanız gerekecek !
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: Tuba, cılgınahmet, ilker06 ve 9 diğerleri


farrow

Üye
"Sertifika hatası.Uygulama sağlayıcısıyla görüşün" diyor..Telefonum N96.Tarihide 2 yıl geri aldım yine olmadı...
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
"Sertifika hatası.Uygulama sağlayıcısıyla görüşün" diyor..Telefonum N96.Tarihide 2 yıl geri aldım yine olmadı...

Program ancak hackli tlf.larda çalışır, belirttigim gibi unsigned dir.. Ya da sertifikan olması gerekir. Forumda Volpan adlı arkadaşımızın sertifika alma ya da n96 hack konuları mevcut bu konulardan yararlanabilirsin. Elimden gelen şuan için sadece bu, iyi forumlar ..
 
SRCLareon

SRCLareon

Üye
tskleer.
 

RUSHENTUNCH

Üye
n95 nasıl yükleyebilirim? yardım ederseniz sevinirim.
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Mükemmel program teşekkürler
 
KingFaruk

KingFaruk

Üye
sertifika attım ama programı yüklemeyi kabul ettikten sonra biraz bekleyip güvenilmeyen program diyor.
telefonum n73.
 

EnGeeN_uA

Üye
arkadaşlar yükleyemedim..en sona kadar geliyor yüklenemiyor bu bir dahili bileşen dedi :S tlfn e72
 

polpolpol7878

Üye
sertifika diyor nasıl yapıcam tlf e72
 

soleil10

Üye
çok teşekkür ederimmmmmmmm
 
berk bilgin

berk bilgin

Üye
Teşekkür
 

burak nalsran

Üye
Sms Engelleme Programının Crac-klenmiş fu-ll sürümü ..

Sadece belirlediğiniz kişilerden sms alabilir , ya da belirlediğiniz noların smslerini engelleyebilirsiniz..

Sms geldiğinde kesinlikle uyarı vermez ( Ses - Ekran ışığı ) Sadece programın içerisinde görebilirsiniz smsyi , ister açar okursunuz ister direk silersiniz size kalmış :oke:




Sitemizde mevcut olan diğer sürümü çalışmıyor o yüzden bunu ekledim .. Sertifikalamanız gerekecek !




Bu program her telefonda çalışıor mu telefon modelleri hakkında bilqi verir misin ? Ve programı illa telefonumda bulundurmalı mıyım ? mesela bi başkasından programı indirip başkasının telefonunda enqellesem sonra kendi telefonuma hattımı takıp kullanmaya devam etsem bu mesajlar qelir mi yine ? telefonum biraz eski tipte acil cevap verirseniz sevinirim. Teşekkürler
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Bu program her telefonda çalışıor mu telefon modelleri hakkında bilqi verir misin ? Ve programı illa telefonumda bulundurmalı mıyım ? mesela bi başkasından programı indirip başkasının telefonunda enqellesem sonra kendi telefonuma hattımı takıp kullanmaya devam etsem bu mesajlar qelir mi yine ? telefonum biraz eski tipte acil cevap verirseniz sevinirim. Teşekkürler

uyguLama kuLLandığınız cihazda yükLü oLmak zorunda, işLemi yapan teLefon değiL uyguLamadır ..
 

ekoner32

Üye
arkadaşlar c3teki
mesajlaşma
gibi E63de msjlaşmak için bir program varmı?
 


Üst Alt