iste size cok guzel Anna ve belle effects

Sponsorlu Bağlantılar

Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
iste size cok guzel Anna ve belle effects
[video=youtube;syRiyobp1a8]http://www.youtube.com/watch?v=syRiyobp1a8&feature=player_embedded[/video]

Arkadaslar effects belle'de denendi anna'da denenmedi.
Anna kullanicilaari lutfen olumlu olup olmadini yazin.
Tabiki biryandan begenileri unutmayalim abiler ablalar :D





güzel
Aşağıda etkileri fikse edildi.
sabit açık uygulaması etkisi
sabit açık ve yakın bir klasör, pürüzsüz hale
eklemek ve yakın widget sabit pop-up etkisi
düzenleme homescreen etkisi sonra sabit
sabit mssg aracı etkisi (yani add img, video, ses, vb.)
sabit touchinput açık ve yakın bir etkisi
eklemek için yeni açık yakın ve video efekti (sadece peyzaj çalışması)
ayarı etkisini içinde sabit
sabit açık ayarı lag sorunu var
sabit ekran döndürme etkisi












 
  • Beğen
Tepkiler: Murat4268, ender04, xorox ve 26 diğerleri


realplayer2

realplayer2

Üye
linklerde bişi çıkmıyo tarayıcı düşünüp duruyo öle :)
 
  • Beğen
Tepkiler: alaStar
realplayer2

realplayer2

Üye
ve web sitesine bağlanılamıyo diyo
 
okitox

okitox

Üye
jin_hao nun aynısı gibi duruyor sanki... denedim de c6 da...
 
DenizhaNq

DenizhaNq

Üye
arkadaşlar ben indirdim denedim ve kullanıyorum sorun yok linklerde...
 
DenizhaNq

DenizhaNq

Üye
bilmeyenler bayagı var indirmeyi anlatyım tıklayın bi reklam sayfası geliyo lütfen iyice bakın sayfaya sağ üst tarafta iki üçç saniye sonra reklamı geç yazısını görceksiniz ve ona tıklayın ortada download yazıyor sonraki sayfa tıklayıp indirin.
 

tycoon_gs

Üye
buyrun indiremeyenler için yeni link
 

tatvan_013

Üye
bunlar nasıl atılıyor hangi program ile atılıyor indiriyorum bir sürü şey çıkıyorum yklüyorum ama hepsi aynı ve tex diye okunuyor n8 belle
 
Suyaka

Suyaka

Üye
Uygulamak için telefonun hackli mi olması gerekiyor, atılması gereken klasörler hangileri ya da tekrar geri dönüş yapılabiliyor mu? Yapılabiliyorsa nasıl? Bu konuda ufak çapta temel bilgileri verebilirseniz sevinirim. :)
 
Jerkez38

Jerkez38

Üye
yükledim on numara bi efekt olmuş eline sağlık kurtuluş abi :)
 
asrabi

asrabi

Üye
arkadaşlar c6-01 de attım efekleri ama çalışmadı . Neden Olmuyo ? :S
 
van_helsing7677

van_helsing7677

Üye
arkadaşlar bu efektleri kullanmak için telefonu flaşlamakmı lazım yada telin hacklimi olması gerekiyor???
 

StigmatA

Üye
benimkisi hackl değil anlaşılan kuramıyouz biz. yinede emeine asğlık kurti 10 numero. emeine sağlık.
 
mmb7982

mmb7982

Üye
eline sağlık abi
 
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi

StigmatA

Üye
maxicep ailesinden değilmyiz;)hackli olmayınca kuramıyormuyuz şimdi:) bunada bi çare bulsanız:)
 


Üst Alt