TTNet Mey Masası'ndaki Adam Şok Oldu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
TTNet Mey Masası'ndaki Adam Şok Oldu
Türk Telekom'um Ağrı Merkez'deki müdürlüğüne gittim. İnternet hattımı neden nakledemediğimi, yaptığım nakil başvurularının neden sonuçlanmadığını sordum. Meğerki bizim mahallede telefon şebekesi yok, o yüzden nakil işlemi iptal edilmiş. Ben hiç şaşırmadım. Bundan 5-6 sene önce telefon hattımız vardı. Ancak mahallenin telefon hattı çalınınca mecburen yaptırmak zorunda kalmıştık. Tam 3 defa yaptırdık ve üçünde de kablolar çalındı. Sanırım daha sonra TTNet hırsızlarla başa çıkamayınca şebekeyi iptal etmiş ve kendini kablo döşeme zorunluluğundan kurtarmıştı.

Ben müdürlükte eğer taşıyamayacaksam internet bağlantımı iptal etmek istediğimi söyledim. Beni Mey Masası diye bir odaya yönlendirdiler. Orda çok mütevazi bir adam vardı. Neden iptal etmek istediğimi sordu. Bende "Doğubayazıt Merkezde bir mahallede oturuyorum. Orada telefon şebekesi yokmuş. Bu yüzden internetimi iptal etmek istiyorum." deyince adam şok oldu ve şöyle söyledi: "Ç*ş, nasıl olur? Merkez hem de? Ben sığ bir yer sandım." Ben de karşılık olarak: "Ben alışkınım da telekom alışamadı galiba." dedim.

Ayrıca geçen sene hemen mahallemizin yolunun kenarını komple yol boyu kazarak Fiber Optik kablo çalışması yapıp kablo döşediler. Bu neyin nesiydi bilmiyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: ByKatre


T i B i A M E

T i B i A M E

Üye
:ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: ByKatre
15097

15097

Üye
:ehe iyi yapmışsın :) bu aralar offline olmanın sebebi buydu demek ki :)
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
memlekete bak :D
3 kere aynı yerden kablo çalmışlar :oha:
 
  • Beğen
Tepkiler: ByKatre
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
fiberoptik kablo iyi para eder be neden satmıyolar :D
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Artık iş yerinden internete giriyorum. Başka çare kalmadı. İnternet için iptal başvurusunda bulundum.
 
Emrgncy

Emrgncy

Üye
:hmmm Yol kenarındaki fiberoptik büyük ihtimalle süperonline nın dır Furkan...
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
:hmmm Olabilir
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi


paket felan yapmayacakmısın?

Paket derken? Kampanya diyorsan artık kampanyasız yapmayı düşünüyorum. Şimdi gelecek cezanın derdine düştük. Tahmini 265 TL toplam fatura tutarı gelebilir diye düşünüyoruz.
 
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici


Paket derken? Kampanya diyorsan artık kampanyasız yapmayı düşünüyorum. Şimdi gelecek cezanın derdine düştük. Tahmini 265 TL toplam fatura tutarı gelebilir diye düşünüyoruz.

yok mobil internet paketi.
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
artık televizyon antenini kllanarak bile internete bağlanabiliyosun eğer televizyon antenini çalmıyolarsa öyle yap
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Hasan Enes

Hasan Enes

Üye
Şu memleketin haline bak :D
 

Lenneth

Üye
Devlet öyle iyiyiz böyle iyiyiz diye övünsün, daha bir kablosuna sahip cikamiyor.
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Devlet öyle iyiyiz böyle iyiyiz diye övünsün, daha bir kablosuna sahip cikamiyor.

Ne desem bilmiyorum. Kabloyu çalıyorlar, bu çok doğal etrafta hırsız var, önlem olarak şebeke mi iptal edilir :off: Mağdur bölgesi Doğubayazıt. Elektriği görün bir de. Çarşıda elektriğe ihtiyacı olan her dükkanın mutlaka jeneratörü vardır ve genellikle çalışıyor. Jeneratörlerin sesinden halk oldukça memnun. Zaten Doğubayazıt insanı hizmet istemiyor, birinci öncelik kürtçe dil :( Öyle ki "dilin yoksa dinde serbestsin" sahte fetvasına bile inanıyorlar :(
 

Lenneth

Üye


Ne desem bilmiyorum. Kabloyu çalıyorlar, bu çok doğal etrafta hırsız var, önlem olarak şebeke mi iptal edilir :off: Mağdur bölgesi Doğubayazıt. Elektriği görün bir de. Çarşıda elektriğe ihtiyacı olan her dükkanın mutlaka jeneratörü vardır ve genellikle çalışıyor. Jeneratörlerin sesinden halk oldukça memnun. Zaten Doğubayazıt insanı hizmet istemiyor, birinci öncelik kürtçe dil :( Öyle ki "dilin yoksa dinde serbestsin" sahte fetvasına bile inanıyorlar :(

Halkın kendi dilinde konuşmasına laf söyleyemem ama kürtçe konusunca bütün sorunlar çözülecek inancında olan insanların sayısı o kadar fazla ki..

Bizim millet iş yapmayana eyvallah demez, bir süre sonra halkın buna patlayacağını düşünüyorum açıkcası.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Symbianist
Cevap
5
Görüntüleme
669
Symbianist
Silinen Üye 94869
Cevap
33
Görüntüleme
2K
Silinen Üye 94869
senhor_diabo
Cevap
4
Görüntüleme
1K
senhor_diabo


Üst Alt