Silinen Üye 94869
Kapalı Hesap
TTNet Mey Masası'ndaki Adam Şok Oldu
Türk Telekom'um Ağrı Merkez'deki müdürlüğüne gittim. İnternet hattımı neden nakledemediğimi, yaptığım nakil başvurularının neden sonuçlanmadığını sordum. Meğerki bizim mahallede telefon şebekesi yok, o yüzden nakil işlemi iptal edilmiş. Ben hiç şaşırmadım. Bundan 5-6 sene önce telefon hattımız vardı. Ancak mahallenin telefon hattı çalınınca mecburen yaptırmak zorunda kalmıştık. Tam 3 defa yaptırdık ve üçünde de kablolar çalındı. Sanırım daha sonra TTNet hırsızlarla başa çıkamayınca şebekeyi iptal etmiş ve kendini kablo döşeme zorunluluğundan kurtarmıştı.
Ben müdürlükte eğer taşıyamayacaksam internet bağlantımı iptal etmek istediğimi söyledim. Beni Mey Masası diye bir odaya yönlendirdiler. Orda çok mütevazi bir adam vardı. Neden iptal etmek istediğimi sordu. Bende "Doğubayazıt Merkezde bir mahallede oturuyorum. Orada telefon şebekesi yokmuş. Bu yüzden internetimi iptal etmek istiyorum." deyince adam şok oldu ve şöyle söyledi: "Ç*ş, nasıl olur? Merkez hem de? Ben sığ bir yer sandım." Ben de karşılık olarak: "Ben alışkınım da telekom alışamadı galiba." dedim.
Ayrıca geçen sene hemen mahallemizin yolunun kenarını komple yol boyu kazarak Fiber Optik kablo çalışması yapıp kablo döşediler. Bu neyin nesiydi bilmiyorum.
Ben müdürlükte eğer taşıyamayacaksam internet bağlantımı iptal etmek istediğimi söyledim. Beni Mey Masası diye bir odaya yönlendirdiler. Orda çok mütevazi bir adam vardı. Neden iptal etmek istediğimi sordu. Bende "Doğubayazıt Merkezde bir mahallede oturuyorum. Orada telefon şebekesi yokmuş. Bu yüzden internetimi iptal etmek istiyorum." deyince adam şok oldu ve şöyle söyledi: "Ç*ş, nasıl olur? Merkez hem de? Ben sığ bir yer sandım." Ben de karşılık olarak: "Ben alışkınım da telekom alışamadı galiba." dedim.
Ayrıca geçen sene hemen mahallemizin yolunun kenarını komple yol boyu kazarak Fiber Optik kablo çalışması yapıp kablo döşediler. Bu neyin nesiydi bilmiyorum.

bu aralar offline olmanın sebebi buydu demek ki 

Yol kenarındaki fiberoptik büyük ihtimalle süperonline nın dır Furkan...
Ama nasıl oluyor öyle? Bedava mı 

Mağdur bölgesi Doğubayazıt. Elektriği görün bir de. Çarşıda elektriğe ihtiyacı olan her dükkanın mutlaka jeneratörü vardır ve genellikle çalışıyor. Jeneratörlerin sesinden halk oldukça memnun. Zaten Doğubayazıt insanı hizmet istemiyor, birinci öncelik kürtçe dil 