Erkeklerin küpe takması

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
buketcik

buketcik

Üye
    Konu Sahibi
Erkeklerin küpe takması
Arkadaşlar bilindiği gibi hemen hemen her ülkede erkeklerin küpe takması artık herkese sıradan gelmektedir.Ülkemizdede bu durum normal denilecek düzeyde kabullenilmiş gözükmektedir.
Sizce bu durumu nasıl değerlendirebiliriz.
Yani erkek küpe taksın mı ? Takmasın mı?:heyo:
 


ALPARS™

ALPARS™

Üye
Erkeğe küpe yakışmaz:nono:
Küpe bayanlara özgü bi takıdır:evet:
 
  • Beğen
Tepkiler: alpay533, bu_rakrak ve buketcik
uribaju

uribaju

Üye
bunların birde küpe takıp saçını uzatanları var bunları başka birşeye benzetiyorum..sadece küpe okadar kötü durmuyorda birde ütüne saçı uzatınca ozaman cinsiyetlerini anlayamıyoruz :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: buketcik
buketcik

buketcik

Üye
    Konu Sahibi
ama nereye baksam hep küpeli erkek görüyorum.hergeçen gün fazlalaşıyor.:evet:

----------Eklendi @ 18:08:50 ---------- Yazıldı @ 18:07:32 ----------

arkadaşlar gerçekten okadar fazla küpe takan erkek varki.ne biliyim ben hiç beğenmiyorum.hatta erkeklere bakış açım bile değişiyor:d:
 

pelın_

ya bazılarna yakısıyo:naughty: ama tek kulak yakısan taksın derım ben
 
  • Beğen
Tepkiler: buketcik
ALPARS™

ALPARS™

Üye
valla bizim burda hiç yok denecek kadar az.Üniversite öğrencileri genellikle kullanıyor:ehe
Kullanım amaçlarını merak ediyorum:hmmm
 
buketcik

buketcik

Üye
    Konu Sahibi
bizim burdada 55 üstü başladı şimdi:ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: ebuş...

pelın_

:ehe:ehe zewk meselesı nedıyelım
 
mangdaşire

mangdaşire

Üye
valla şahsen bana küpe yakışsada ben takmam.bi yerde bu konuda söz görmüştüm "annen gibi küpe takacagına,baban gibi sakal bırak" diye.bence küpeden çok sakal yakışır.
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
buketcik

buketcik

Üye
    Konu Sahibi
başlarım öyle zevke şimdi ben:ehe
 
buketcik

buketcik

Üye
    Konu Sahibi
takana saygımız var arkadaşlar.takmayanada niye takmıyosun demiyoruz.:P:
 
PureFood

PureFood

Üye
Kesinlikle takmamalı ya ben hiç sevmiyorum nedense.
 
buketcik

buketcik

Üye
    Konu Sahibi
mutlaka takan ve takanı beğenen arkadaşlarımız konuya el atacaktır birazdan:ehe
 

OğuzcanAbi

Üye

:hmmm
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
:D ben takıodum bi ara ama babam küsmüştü bana:D o yüzden çıkardım... havalı duruodu ama:naughty:
 
  • Beğen
Tepkiler: ebuş...
kerim5534

kerim5534

Üye
ıyıde yavuz sultan selım allah a kolesıym dıye takmıstır ozamanda kupe koleler takar dı
 
PureFood

PureFood

Üye
:D ben takıodum bi ara ama babam küsmüştü bana:D o yüzden çıkardım... havalı duruodu ama:naughty:

Aile içinde sorun bile çıkarmış olaylı küpe :D

Dostum bu arada imzan süpermiş :naughty:
 
  • Beğen
Tepkiler: mcnpl4

OğuzcanAbi

Üye
  • Beğen
Tepkiler: buketcik
'Patron

'Patron

Üye
Takanlar var. Kendı seçimlerı ne dıyelım.Ben küpeyi sevmem ama uzun saç(+sakal) severım. Hem zaten atalarımızdan biçoğunun ve Peygamber efendımızınde saçı uzundu.gerçi onlar berber vs gelişmediği için uzundu ama. olsun bende uzatmayı düşünüyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: OğuzcanAbi ve buketcik
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt