buketcik
Üye
Erkeklerin küpe takması
Arkadaşlar bilindiği gibi hemen hemen her ülkede erkeklerin küpe takması artık herkese sıradan gelmektedir.Ülkemizdede bu durum normal denilecek düzeyde kabullenilmiş gözükmektedir.
Sizce bu durumu nasıl değerlendirebiliriz.
Yani erkek küpe taksın mı ? Takmasın mı?
Sizce bu durumu nasıl değerlendirebiliriz.
Yani erkek küpe taksın mı ? Takmasın mı?





ama tek kulak yakısan taksın derım ben

ben takıodum bi ara ama babam küsmüştü bana