Uzaylılarla İlgili Şoke Eden İddia:)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
    Konu Sahibi
Uzaylılarla İlgili Şoke Eden İddia:)
Centauri'de Türkçe'ye benzer bir dil konuşuluyormuş.



İspanyol Ulusal İstihbarat Merkezi'nin (CNI) 2003'te hazırladığı gizli rapora göre, Güneş sistemine en yakın yıldız sistemi Alpha Centauri'den dünyaya uzaylılar gelmiş. Rapordaki diğer şok edici bilgi ise Dünya'ya 4.3 ışık yılı uzaklıkta bulunan sistemde yaşadığı ve insana benzediği öne sürülen uzaylıların konuştuğu dil Türkçe'ye çok benziyor.

Posta
 


Revengeful

Emekli Yönetici
:aha:
 
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
    Konu Sahibi
Okadar dilden bizim dilimizi beğenip konuşuyorlar ne büyük şeref:ehe
 

Revengeful

Emekli Yönetici
lisanı daha yakın bulmuşlardır :d:
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
:birak:
 
arslansem

arslansem

Üye
Yakında tipleri de Türklere benziyor derlerse ya :ehe
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Amerika'yı da biz bulduk, kızılderililer de bizlerdendi zaten ...
 
destroy116

destroy116

Üye
iyi dost oluruz o zaman :ehe
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
türkçe konuşma lisansları varmı acaba :ehe:ehe
 
kacaksevgilim

kacaksevgilim

Üye
Bende olsam uzaylıların yerinde Türkçe konusurdum.Çünkü duygularını ifade edebildiğin en rahat ve bol seçenekli dil Türkçe:D
lastik gibi arkadaş Türkçe nereye çeksen oraya gidiyor:D
yakında Türkler Uzaylıdırlar uzaydan gelmiştir derlerse hiç şasmam
 
Namizake

Namizake

Üye
zaten bi tane var ya Mustafa Topaloğlu:aha:
 
haltie

haltie

Üye
Aynen mustafa topaloğlu öğretmiştir onlara :ehe
 

Revengeful

Emekli Yönetici
türkçe evrensel dil oluyo :ehe
 

156asd156

Üye
ooo tamam arkamız saglam :D
 
kacaksevgilim

kacaksevgilim

Üye
Bazı az muhterem bilmeme ne yaptımın burajuva sınıfında yine bilmem ne yaptıgımın elit kesimden adını bilmediğim şahıs ibnesi" Efendim uzaylılar Türkçe konuşması mümkün değildir Çünkü Türkçe yaygın bir dil değildir"Bu lafı kım yaptıysa ve dün Murat Bardakçının teke tekde soylediği bu cümleyi kim kurduysa ve bilen birisinin bana soylemesini istiyorum.Çünkü Dünyada En yaygın dil gruplarından biri Türkçe dil ailesi oldugu ve dünyada ortalama 13 kişiden 1i bu Türkçe dil ailesinden bir dil ile konustugunu yıne okundugu gibi yazılabilen duyguların en rahat aktarıldıgı (ve bu sayede en çok kirlenen" hymen ı" patlatılan dil oluyor maalesef) aynı zamanda cümle yapısına(GREMER) japonca bile benzediğini söyleme ve bolca nokta noktalı ................ kelimeleri ona ulaştırmak istiyorumda
 
BLACKDREAM

BLACKDREAM

Üye
kesin bunlar Bülent ersoy u görmüş. bende ilk gördüğümde uzaylı sanmıştım
 
ภคŦเz

ภคŦเz

Üye
bak uzaylılar bile bizim dili konuşuyo biz de dilimizin kıymetini bilmiyoz :ehe
 

OğuzcanAbi

Üye
:aha::hmmm
 
Onur Saka

Onur Saka

Üye
Şok Şok Şok Uzaylıların Soyu TÜRK'lere Dayanıyor Derlerse ŞaŞmam :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

-Psygnosis-
Cevap
19
Görüntüleme
1K
Bluetoooth
▌███●▀▄▀●███▐
  • Kilitli
Cevap
6
Görüntüleme
1K
cihan10
Cevap
14
Görüntüleme
3K
Emma-Watson


Üst Alt