greenpeace kampanyası vardı böyle
Yanlış anlaşılmasını istemem o kampanyayı biliyorum ve destekliyorum ben muhabbet olsun diye aklıma geldi böyle bi konu açtım
aklıma geldi söyledim ukalalık ettiysem özür dilerim

Şikayet etçektim içerikte gereken açıklama yapılmış
![]()
![]()


Sen hele duygularımla oynadın benim seni şikayet etmem lazım![]()

yanlış anlamıyosun dimi şakasına diyorum![]()

