İbb cep trafik uygulaması buyrun arkadaşlar

Sponsorlu Bağlantılar

cihan83

cihan83

Üye
    Konu Sahibi
İbb cep trafik uygulaması buyrun arkadaşlar
Evet Arkdaşlar Baya Uzun Zamandır aradıgım ve hicbıryerde bulamadıgım ibb cep trafık uygulamsını sonunda buldum test edılmıs ve kullanımdadır sızınlede paylasmak ıstedım herkesbılır ama kısaaca tarıf edeyım programın ısleyısınız oncelıkle program ınternet baglantısı gerektırıyo ıstanbul trafıgıyle ılgılı yolların yogunluk durumlarına bakabılır ve hatta trafık kameralarına canlı olarak baglanabılırısınız yokl ve guzergah zmanını ogrenebılırsınız



Not: Bu uygulamayı yanlızca Turkcell dağıtıyor, ve Turkcell ücretsiz sunuyor....

dıger oparator kullanıcıları ınternet paketlerı varsa bu uygulamadan yararlanabılıyolar ben vodafone kullanıcısıyım ve sınırsız netım var ve kullanıyorum


 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: sedatdesouza, thEAbkA, ugurkuray1 ve 2 diğerleri


Tuba

Tuba

Üye
Teşekkürler...
 
cihan83

cihan83

Üye
    Konu Sahibi
bu notu sanırım siz yazdınız nur hanım turkcell ucretsız sunuyo evet cunku o uygulamadan ınternet baglantı ucretı almıyo yanlız dıger oparator kullanıcıları ınternet paketlerı varsa bu uygulamadan yararlanabılıyolar ben vodafone kullanıcısıyım ve sınırsız netım var ve kullanıyorum
 
Tuba

Tuba

Üye
bu notu sanırım siz yazdınız nur hanım turkcell ucretsız sunuyo evet cunku o uygulamadan ınternet baglantı ucretı almıyo yanlız dıger oparator kullanıcıları ınternet paketlerı varsa bu uygulamadan yararlanabılıyolar ben vodafone kullanıcısıyım ve sınırsız netım var ve kullanıyorum

evet ben editledim ki uyarı bu şekilde geldi bize eğer ki tam tersini söylüyorsunuz mesajı düzenle butonunu kullanarak sizde editleyebilirsiniz....Doğru olan şekilde ...
kimseyi yanıltmak istemedik konuya bu şekilde not düştüm eğer hata var ise siz düzenleyin lütfen
iki ayrı bölümdeki konuya not olarak editlemiştim bilginize konu için tekrar teşekkürler yanlışlık için kusura bakmayın :oke:
 
ibsa

ibsa

Üye
bu kamera geçici olarak hizmet dışıdır hatası veriyor
 
son_soz

son_soz

Üye
güzeL program fakat ist da oLmadıgım için faydalanamıyacagım :S
 

gewa

Üye


evet ben editledim ki uyarı bu şekilde geldi bize eğer ki tam tersini söylüyorsunuz mesajı düzenle butonunu kullanarak sizde editleyebilirsiniz....Doğru olan şekilde ...
kimseyi yanıltmak istemedik konuya bu şekilde not düştüm eğer hata var ise siz düzenleyin lütfen
iki ayrı bölümdeki konuya not olarak editlemiştim bilginize konu için tekrar teşekkürler yanlışlık için kusura bakmayın :oke:


ben turkcell kullanıyorum internet paketimde yok.şimdi bu uygulamayı indirip herhangi bir veri ücreti ödemeden bedava kullanabilecek miyim.turkcell'in bugüne kadar ücretsiz günahını verdiğini görmedimde iyice anlamak için soruyorum.sonradan son pişmanlık fayda etmez çünkü:)
 
Tuba

Tuba

Üye
ben turkcell kullanıyorum internet paketimde yok.şimdi bu uygulamayı indirip herhangi bir veri ücreti ödemeden bedava kullanabilecek miyim.turkcell'in bugüne kadar ücretsiz günahını verdiğini görmedimde iyice anlamak için soruyorum.sonradan son pişmanlık fayda etmez çünkü:)
bununla ilgili bir bilgim yok paylaşım yapan arkadaş bu şekilde belirtmiş....
 

gewa

Üye
bilen var mı?
 

srknsacal

Üye
eline sağlık n95 de düzgün calisıyor vodafon aylıkcepnet paketiyle dnenmiştir.
 
alpaykara

alpaykara

Üye
şu an wifi ile sorunsuz kulanıyorum. teşekkür.
 

omerbostan

Üye
evet şu an için turkcell de bende kullanıyorum ve hiçbir şekilde daha benden trafik için girdiğim datalardan ücret kesmedi. Yinede siz siz olun girdiğiniz gün ve saatleri bir yere not alın ve öyle inceleyin. Turkcell bu her an herşey olabilir :)
 

ceylan19000

Üye
teşekkürler
 

hiddenman34

Üye
teşşekkürler....
 
celilcemre

celilcemre

Üye
çok çok teşekkürle n95 8gb çalıştı
 
celilcemre

celilcemre

Üye
teşekkürler
 
cihan83

cihan83

Üye
    Konu Sahibi
Gule gule kullanin
 

hakan30

Üye
nokia 5800 çalıştı
 

magicxxl

Üye
versiyon ne?
 
karamsa123

karamsa123

Üye
tyyyyyyyy
 


Üst Alt