AJoy v.1.2 S60v3 SymbianOS9.x Freeware Unsigned ( Tuşları Joystick gibi kullanma)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
AJoy v.1.2 S60v3 SymbianOS9.x Freeware Unsigned ( Tuşları Joystick gibi kullanma)
2-8-4-6-5 Tuşlarını joystick Olarak Kullanabilirsiniz. Özellikle joystiktiği çabuk bozulan n73 kullanıcılarının çok işine yarar n73 te denenmiştir Çoğu oyun ve programda ve telefonun hemen hemen her yerinde yeşil arama tuşuna basılı tutarak aktif ve iptal edebilirsiniz
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: Uh_zun, ertan_22, ttumhamm ve 37 diğerleri


Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Eline sağlık.
 
kemal21

kemal21

Üye
uzun zamandır böyle bir şey arıyordum güzel olmuş sağol
 
BktsBcr

BktsBcr

Üye
Teşekkürler..:oke:
 
kacaksevgilim

kacaksevgilim

Üye
Kardeş Fifa 2009 oynarken İşime yararsa duacı olurum sana :)

--------------- Ekleme ---------------

Kardeş ne diyeyimharikasın Artık rahat rahat FİFA 2009 oynayabilirim teşekkürler:)

--------------- Ekleme ---------------

Kardeş ne diyeyimharikasın Artık rahat rahat FİFA 2009 oynayabilirim teşekkürler:)
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica ederim arkadaşlar
 
kanaryamustafa

kanaryamustafa

Üye
sağolasın çok güzel bi program
 
oguzkagan11

oguzkagan11

Üye
Paylaşım için saol işimize çok yarar :)
 
toprak123

toprak123

Üye
oh çok saol işime yaradı.
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica ederim
 
Karahasan

Karahasan

Emekli Yönetici
Güzel program ellerine sağlık yanlız mesaj yazarken ise yaramıyor.opera mini de yukarı aşağı saydırdiginda kendisi sayıyor durmuyor.
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Güzel program ellerine sağlık yanlız mesaj yazarken ise yaramıyor.opera mini de yukarı aşağı saydırdiginda kendisi sayıyor durmuyor.

Evet tuşları kullandığı için ne yazıkki öyle ben ana bekleme ekranında sol seçim tuşuna atadım programı mesaj yazarken filan devre dışı bırakıyorum
 
ULTIMATE93

ULTIMATE93

Üye
saol
 
metalruh123

metalruh123

Üye
teşekkürler:oke:
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica ederim
 

ybuyuktuna

Üye
çok saolll
 
Godfather

Godfather

Üye
Eline saglık Mehmet abi bunu arıyordum ya
 
kahraman4146

kahraman4146

Üye
ede sertıfıka hatası dıyor yanlışın ne oldugunu soylermısın sımdıden tesekkur ederım yukleyemedım bı turlu cok guzel programa benzıyor...
 
tatar_2631

tatar_2631

Üye
bunun başka programı daha var KeyMap diye forumuzda bulunuyor.
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ede sertıfıka hatası dıyor yanlışın ne oldugunu soylermısın sımdıden tesekkur ederım yukleyemedım bı turlu cok guzel programa benzıyor...
uygulama unsigned telefonunun hackli olması lazım veya sertifikalandırman gerek
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt