Zombiler

denisjr

Üye
Ebola mebola derken zombiii :P
 
    Konu Sahibi
Sadece ebola değil yeni virüslerde çıkıyor
 
Bir yerde gerçekten yaşayan bir zombi yapmışlardı okumuştum ama neredeydi hatırlamıyorum Moskova'ydı sanırım.
 
beyler alını size gerçek zombi LPQ79 virüsü bir insana bulaştırmışlar bunu ve dilenciyi yemiş sokaktaabd de haber olarak yayınlanmış
 
Gör
Görüntüleri de var bakabilirsin
: bu olaydan sonra da abd iç güvenlik bakanlığı zombiye hazır olun ona hazır olursanız deprem,terör ...... saldıralara da hazır olursunuz demiş bunlar virüsü bulmuştur belkide ama savaş çıkınca düşman ülkeye göndereceklerdir
 
    Konu Sahibi

Bencede öyle.Ama belki illumunatinin işidir okuduğum kitapta öype yazıyordu
 
hatırladığım kadarıyla bir haberde "ölü insanı yedi" gibi bir başlık vardı olay ABD'deydi Polisler onuda zor öldürmüştü belkide dediğim olay sizin olaydır
 
Ne ara oldu bu işle yaw harbiden olabilir böyle birşey inandım
 
Türkiye'ye zombile gelse de bir şey olmaz. Örnek;
 
Tepkiler: hsyncmptr

çaminci

Üye
turkiyeye zombi gelsede okullar tatil olsa
 
Tepkiler: Serhan

0MG90

Üye
Zombiler gerçek haberiniz yok mu? Çernobil'de patlamadan sonra orası zombi kaynıyordu.
 

Gulu Gulu

Kapalı Hesap
Neyse counterda zombi mod kur