tragedie
Emekli Yönetici
Zeytinburnu'nun esareti bitti!
Kamp yaptığı otelin borcunu ödeyemediği için çıkışına izin verilmeyen Zeytinburnuspor’un Sportif Direktörü Vural Kaya, güldüklerinin başlarına geldiğini söyledi. Açıklamadan sonra Zeytinburnuspor teknik ekibinin yakın bir arkadaşından yardım eli uzandı.
DEVRİM ÇETİN - Kamp yaptığı otele olan 28 bin TL’lik borcunu ödeyemediği için çıkışına izin verilmeyen 3. Lig ekibi Zeytinburnuspor’un Sportif Direktörü Vural Kaya NTV Spor’a açıklamalarda bulundu.
Konun televizyonda ve gazetelerde haber olmasına rağmen kulüp yönetiminden hala bir ses çıkmadığının altını çizen Vural Kaya, borcun cepten değil kulübün kazandığı paralardan ödenmesi gerektiğini belirterek, "Kulüpten 4-5 tane futbolcunun satıldığı ve halı saha gelirlerinin bulunduğu menajer arkadaşımız tarafından belirtildi. Biz kimseden bir bağış da beklemiyoruz, bir şey de istemiyoruz. Biz kendi gelirlerimizden borcun kapatılmasını istiyoruz. Zeytinburnuspor bir markadır. Bir Arif’i, bir Emre’si, İsmail’i Serkan’ı Türk futboluna armağan etmiştir. Zeytinburnuspor’da yöneticilik, başkanlık yapmak herkesin harcı değildir. Bu tip adamların bu şekilde davranmaları kulübe büyük bir darbe vurmak demektir" dedi. Kulüp yönetimini protesto etmek için böyle bir yönteme başvurduklarına dikkat çeken Vural, “Bizi şu anda otel misafir ediyor. Burada herhangi bir sıkıntımız yok. Ancak bu olay nasıl çözülecek biz de bilmiyoruz, bekliyoruz. Şu ana kadar da tam 50 saattir bekliyoruz ve herhangi bir yönetici bizimle temasa geçmedi" şeklinde konuştu.
Kamp yapmak için otele gelirken ‘otelin parasını da ödemezlerse ve orada rehin kalırsak ne yaparız’ şeklinde espiri yaptıklarını belirten Vural, “Otele gelirken kendi aramızda otelin parasını ödemezlerse ve orada rehin kalırsak ne yaparız’ şeklinde kara mizah yaptık. Güldüğümüz başımıza geldi” ifadelerini kullandı.
Vural Kaya'nın NTV Spor'a yaptığı açıklamalardan kısa süre sonra, Zeytinburnuspor'un teknik ekibinin yakın bir arkadaşı 28 bin TL'lik otel masrafını ödedi. Böylece Zeytinburnuspor kafilesi, üç günlük bekleyişin ardından Bolu'daki otelden ayrıldı. Ancak Zeytinburnusporlu futbolcular ve teknik ekibin protestolarının İstanbul'da da devam edeceği öğrenildi.
ntvspor
DEVRİM ÇETİN - Kamp yaptığı otele olan 28 bin TL’lik borcunu ödeyemediği için çıkışına izin verilmeyen 3. Lig ekibi Zeytinburnuspor’un Sportif Direktörü Vural Kaya NTV Spor’a açıklamalarda bulundu.
Konun televizyonda ve gazetelerde haber olmasına rağmen kulüp yönetiminden hala bir ses çıkmadığının altını çizen Vural Kaya, borcun cepten değil kulübün kazandığı paralardan ödenmesi gerektiğini belirterek, "Kulüpten 4-5 tane futbolcunun satıldığı ve halı saha gelirlerinin bulunduğu menajer arkadaşımız tarafından belirtildi. Biz kimseden bir bağış da beklemiyoruz, bir şey de istemiyoruz. Biz kendi gelirlerimizden borcun kapatılmasını istiyoruz. Zeytinburnuspor bir markadır. Bir Arif’i, bir Emre’si, İsmail’i Serkan’ı Türk futboluna armağan etmiştir. Zeytinburnuspor’da yöneticilik, başkanlık yapmak herkesin harcı değildir. Bu tip adamların bu şekilde davranmaları kulübe büyük bir darbe vurmak demektir" dedi. Kulüp yönetimini protesto etmek için böyle bir yönteme başvurduklarına dikkat çeken Vural, “Bizi şu anda otel misafir ediyor. Burada herhangi bir sıkıntımız yok. Ancak bu olay nasıl çözülecek biz de bilmiyoruz, bekliyoruz. Şu ana kadar da tam 50 saattir bekliyoruz ve herhangi bir yönetici bizimle temasa geçmedi" şeklinde konuştu.
Kamp yapmak için otele gelirken ‘otelin parasını da ödemezlerse ve orada rehin kalırsak ne yaparız’ şeklinde espiri yaptıklarını belirten Vural, “Otele gelirken kendi aramızda otelin parasını ödemezlerse ve orada rehin kalırsak ne yaparız’ şeklinde kara mizah yaptık. Güldüğümüz başımıza geldi” ifadelerini kullandı.
Vural Kaya'nın NTV Spor'a yaptığı açıklamalardan kısa süre sonra, Zeytinburnuspor'un teknik ekibinin yakın bir arkadaşı 28 bin TL'lik otel masrafını ödedi. Böylece Zeytinburnuspor kafilesi, üç günlük bekleyişin ardından Bolu'daki otelden ayrıldı. Ancak Zeytinburnusporlu futbolcular ve teknik ekibin protestolarının İstanbul'da da devam edeceği öğrenildi.
ntvspor
