telefoncu yagmalardım![]()

zamanı n9 çıktığında durdururdum.


valla kusura bakmayın ama
gider tüm bankaları soyar
telfoncuları ve bilgisayarcıları soyar
evimi donatır
gider birkaç düşmanımı öldürür
birkaç kadına tecavüz eder
birkaç arabanın benzin deposuna torpil atar
birkaç gemiye tuzak kurar
birkaç arabanın kontağına bomba döşer
tüm bunların üstüne şehrin sağına soluna bomba bırakırdım
----------Eklendi @ 12:32:41 ---------- Yazıldı @ 12:32:07 ----------
kötü adam was here

tüm bunları 1 dk.da yapabileceğinden emin misin?![]()

valla kusura bakmayın ama
gider tüm bankaları soyar
telfoncuları ve bilgisayarcıları soyar
evimi donatır
gider birkaç düşmanımı öldürür
birkaç kadına tecavüz eder
birkaç arabanın benzin deposuna torpil atar
birkaç gemiye tuzak kurar
birkaç arabanın kontağına bomba döşer
tüm bunların üstüne şehrin sağına soluna bomba bırakırdım
----------Eklendi @ 12:32:41 ---------- Yazıldı @ 12:32:07 ----------
kötü adam was here

bunları 1 dakikada mı yapardın.
ben olsam çok büyük bir soygun yapardım![]()

1 dk.lik soygun ne kadar büyük olabilir ki![]()
valla kusura bakmayın ama
gider tüm bankaları soyar
telfoncuları ve bilgisayarcıları soyar
evimi donatır
gider birkaç düşmanımı öldürür
birkaç kadına tecavüz eder
birkaç arabanın benzin deposuna torpil atar
birkaç gemiye tuzak kurar
birkaç arabanın kontağına bomba döşer
tüm bunların üstüne şehrin sağına soluna bomba bırakırdım
----------Eklendi @ 12:32:41 ---------- Yazıldı @ 12:32:07 ----------
kötü adam was here

