Zamanı 1 dk durdurabilseydim ................yapardım.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

nosferattu

Üye
    Konu Sahibi
Zamanı 1 dk durdurabilseydim ................yapardım.
ne yapardınız arkadaşlar?
 


Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
hiç düşünmedim. Şimdi de bi şey gelmedi aklıma. Ama yanımda ne olduğuna bağlı :ehe
 

Burak

Üye
telefoncu yagmalardım :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2149105 ve Kingmortall
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
ben s2+n9 alırdım. Bi de not bırakırdim:
Zamanı tekrar durdurursam geri koyabilirim. :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2149105

nosferattu

Üye
    Konu Sahibi
telefoncuya dalar n9 alırdım.
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
bir dakika :

daha N9 ÇIKMADI Kİ :kop2:
 

nosferattu

Üye
    Konu Sahibi
zamanı n9 çıktığında durdururdum.
 
ultrayer6

ultrayer6

Üye
valla kusura bakmayın ama

gider tüm bankaları soyar
telfoncuları ve bilgisayarcıları soyar
evimi donatır
gider birkaç düşmanımı öldürür
birkaç kadına tecavüz eder
birkaç arabanın benzin deposuna torpil atar
birkaç gemiye tuzak kurar
birkaç arabanın kontağına bomba döşer
tüm bunların üstüne şehrin sağına soluna bomba bırakırdım :ehe

----------Eklendi @ 12:32:41 ---------- Yazıldı @ 12:32:07 ----------

kötü adam was here
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
valla kusura bakmayın ama

gider tüm bankaları soyar
telfoncuları ve bilgisayarcıları soyar
evimi donatır
gider birkaç düşmanımı öldürür
birkaç kadına tecavüz eder
birkaç arabanın benzin deposuna torpil atar
birkaç gemiye tuzak kurar
birkaç arabanın kontağına bomba döşer
tüm bunların üstüne şehrin sağına soluna bomba bırakırdım :ehe

----------Eklendi @ 12:32:41 ---------- Yazıldı @ 12:32:07 ----------

kötü adam was here

tüm bunları 1 dk.da yapabileceğinden emin misin? :kop2:
 
mangdaşire

mangdaşire

Üye
zamanı 1 dk durdurabilseydim,sokağa çıkıp en yüksek sesle bagırırdım.acayip stres atardım valla.
 
Dampierre

Dampierre

Üye
valla kusura bakmayın ama

gider tüm bankaları soyar
telfoncuları ve bilgisayarcıları soyar
evimi donatır
gider birkaç düşmanımı öldürür
birkaç kadına tecavüz eder
birkaç arabanın benzin deposuna torpil atar
birkaç gemiye tuzak kurar
birkaç arabanın kontağına bomba döşer
tüm bunların üstüne şehrin sağına soluna bomba bırakırdım :ehe

----------Eklendi @ 12:32:41 ---------- Yazıldı @ 12:32:07 ----------

kötü adam was here

bunları 1 dakikada mı yapardın.

ben olsam çok büyük bir soygun yapardım :D
 
Dampierre

Dampierre

Üye
1 dk.lik soygun ne kadar büyük olabilir ki:D

Herşeyi önceden hazırlarsın. Sadece gizli olması gereken yerde durdurursun. Örneğin içi para dolu banka arabası geçerken daha önceden hazırladığın donanımlarınla birlikte zamanı durdurup kapıyı hemen açıp daha önceden hazırladığın arabana parayı doldurup kaçabilirsin. Parmak izi vb. şeyler bırakmazsan kimse yakalayamaz.
 

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
valla kusura bakmayın ama

gider tüm bankaları soyar
telfoncuları ve bilgisayarcıları soyar
evimi donatır
gider birkaç düşmanımı öldürür
birkaç kadına tecavüz eder
birkaç arabanın benzin deposuna torpil atar
birkaç gemiye tuzak kurar
birkaç arabanın kontağına bomba döşer
tüm bunların üstüne şehrin sağına soluna bomba bırakırdım :ehe

----------Eklendi @ 12:32:41 ---------- Yazıldı @ 12:32:07 ----------

kötü adam was here

1 dakkada :hmmm
bu ne hız
 
Dampierre

Dampierre

Üye
ultrayer6 birkaç gündür sapıttın la. yok turkcell çekmiyo :D, boş konu açma. bişeymi içirdiler sana
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt