Sosyal medyada (facebook,instagram,twitter vb. ) sosyallik mi var bence hayır . Bir kaç sene önce facebook hesabım vardı mesaj atıyorum arkadaşlara hiçbirinden cevap yok . Paylaşım yapmaya devam ediyorlar tabi sonunda olmaz olsun sosyal medya dedim kapatmadım . Sonra maxicep forumla tanıştım asıl internetin sosyal alanı buralarmış dedim . En azından yararlı bilgiler var , karşında ki kişi seni hiç tanımasa bile cevap yazıyor . Sosyal medya tam dedikodu o bunu yapmış o nargile içmiş foto atmış , bak hele şuna sevgili yapmış . Bana ne abi onun bunun ne yaptığından ? Bana bir yararı mı var ?
Bunlar, sosyal olduğunu sanan asosyal kimseler, çoğuda göründüğünün tam tersi yaşıyor aslında

Ailesinden fazla dışarının insanı biliyor ne yaptığını...
Yediğini, giydiğini, gezdiğini, konumunu... paylaştığı yetmiyormuş gibi bir de mutlu hissediyor, aşık olmuş hissediyor...
Hemen aşık oluyorlar, yıldırım aşkı bile yavaş kalıyor bu zamanda
